Behoed u voor Telenet !!

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
bulleke
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 sep 2010, 12:48

Als de fout niet aan telenet ligt is het normaal dat er een forfait aangerekend zou worden. Maar de technieker is niet ter plaatse geweest, maar hij was wel te laat. Moet die trouwens niet verwittigen als hij te laat komt afspraak is afspraak . ALs de klant niet thuis is word er ook een forfait aangerekend maar wat ik nog wel een belangrijk punt vind is nl
"09.15 technieker daagt niet op, om 10.40 TV gecontroleerd beeld eindelijk terug normaal zonder tussenkomst van technieker.
10.45 bericht dat technieker op komst is !!!!!" Wie zegt er dat de technieker onderweg niets hersteld heeft zonder dat de klant het gezien heeft een nieuwe filter ergens gestoken ofzo of iets dergelijke ?
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

Dan zal de technieker daar voor uitkomen en had je deze info ook van hem gekregen. Dat de technieker te laat is wil niet zeggen dat hij niet in de weer is. Als de vorige klant lastig deed, dan vraagt dit ook meer tijd en schuift alles gewoon op. De technieker kan evengoed de fout hersteld hebben door/bij de eerste klant die in je buurt woont. Hij was op weg naar jouw om dit te controleren in de rest van de straat. Gelukkig dat je gebeld hebt, zo kan hij snel naar de derde klant en is hij hopelijk sneller thuis dan verwacht.
byter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

bulleke schreef:Als de fout niet aan telenet ligt is het normaal dat er een forfait aangerekend zou worden. Maar de technieker is niet ter plaatse geweest, maar hij was wel te laat. Moet die trouwens niet verwittigen als hij te laat komt afspraak is afspraak . ALs de klant niet thuis is word er ook een forfait aangerekend maar wat ik nog wel een belangrijk punt vind is nl
"09.15 technieker daagt niet op, om 10.40 TV gecontroleerd beeld eindelijk terug normaal zonder tussenkomst van technieker.
10.45 bericht dat technieker op komst is !!!!!" Wie zegt er dat de technieker onderweg niets hersteld heeft zonder dat de klant het gezien heeft een nieuwe filter ergens gestoken ofzo of iets dergelijke ?


Telenet werkt volgens mij toch gewoon met tijdsloten en niet specifieke uren ..
Ongeacht is het natuurlijk vervelend dat ze die 75 euro aanrekenen.

http://onlinesupport.telenet.be/content ... herstellen
bulleke
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 sep 2010, 12:48

het staat er toch ook tussen dat het pas betaald moet worden als je het niet gemeld hebt dat het defect hersteld is : "Als de oorzaak bij jou ligt, dan is de herstelling betalend.
Enkele voorbeelden van betalende herstellingen

* De stekker van het apparaat zit niet in het stopcontact.
* De bekabeling steekt niet in of steekt verkeerd.
* Je bent niet thuis op het ogenblik van de afspraak.
* Je hebt niet gemeld dat je het defect ondertussen verholpen hebt.
* ...
Gebruikersavatar
pointbreak
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 20 feb 2005, 16:54
Twitter: debeuckelaer
Locatie: Schoten
Bedankt: 1 keer

Als die man van de technische dienst van TN waarbij ik de afspraak heb gecanceld.
Niet had gezegd dat ik daarvoor toch gefactureerd zou worden dan had er helemaal niks aan de hand geweest.
Als die man van de technische dienst nu aan de telefoon had gezegd onze technieker komt toch even (gratis) langs om te controleren dat na 5 dagen alle problemen wel degelijk opgelost zijn.
Dan had ik TN een pluim gegeven en mij uitgesproken over de super service.
Maar niet op deze manier, sorry !

Wat mij opvalt en wat ik hier meerdere keren heb gelezen is dat TN veel hersteld buitenshuis.
En niet bij de klant zelf, ze zijn daar zelf vanop de hoogte dat het bij hun ligt maar toch wordt een technieker gestuurd.
Ik laat in het midden of al dan niet kosten zouden aangerekend worden.
Blijf er op hameren dat oudere mensen hier met hun open ogen in lopen.
Een beperkte groep zoals o.a. de forumers van UB weten onderhand welke acties te ondernemen.
Maar een gewone leek ??
Kunnen jullie zich voorstellen hoe ik hier had gestaan als ik mijn toestel niet had gecontroleerd ?
Dan sta je daar !
Alles werkt normaal mijnheer ??
:oops: :oops: :oops: :oops:

Gisteren is mij tot 2 maal bevestigt dat ik zou gefactureerd worden voor een technieker die ik nooit heb gezien.
Bij mijn volgende factuur moet ik opnieuw contact opnemen met de facturatiedienst.
Wordt vervolgd.
Gebruikersavatar
pointbreak
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 20 feb 2005, 16:54
Twitter: debeuckelaer
Locatie: Schoten
Bedankt: 1 keer

bulleke schreef:het staat er toch ook tussen dat het pas betaald moet worden als je het niet gemeld hebt dat het defect hersteld is.

Wat nergens geschreven staat is dat wanneer technieker reeds onderweg is en de over de helft van de afstand is van de te rijden afstand wordt eveneens gefactureerd.
Is mij gisteren verteld en bevestigt door facturatie dienst.
Dus vliegensvlug handelen is de opdracht.
Al is het niet eenvoudig al die menu's snel te doorlopen voor je iemand aan het toestel krijgt.
Bunga
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 105
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:39

Denk er aan.Ze hebben al jou gesprekken op band.Jij heb de dienst contracteerd.
Je zult weinig kunnen doen.Telenet heeft vaste advokaten.Het kost jou alleen maar geld.
Techniekers werken ook buiten Telenet,dat zijn buiten firma's.
Bel eens een taxi ,rit wordt geteld vanaf deze vertrekt aan de centrale.
Ook deze gesprekken worden opgenomen.
Laatst gewijzigd door Bunga op 09 dec 2010, 08:08, 1 keer totaal gewijzigd.
aceke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 192
Lid geworden op: 06 dec 2010, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 15 keer

het is niet telenet zijn schuld maar die van de technieker

mij hadden ze naar fibernet omgeschakeld, het was een diy installatie en alles zou gratis zijn

technieker komt thuis aan en plaatst de docis 3 modem, provision failed
technieker zegt dat dat wel in orde zou komen

5 uur later nog niks in orde
dan maar zelf naar boss gebeld (backend telenet), mac adres gegeven en alles is in orde gemakt

achteraf krijg ik een factuur van 100€ omdat de technieker 2 toestellen geinstalleerd zou hebben

technieker had niet eens een pc gezien laat staan geconfigureerd

dit doorgegeven, technieker gebeld en hij zegt zelf installatie is gratis normaal daarom dat hij het zo had afgemeld dat hij meer betaald zou zijn

technieker is uiteindelijk ontslagen en ik heb wel 100€ gecrediteerd

er zijn altijd mensen waar deze praktijken wel lukt
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Wat hebben oudere mensen hier mee te maken ?
Had jij die technieker nu eens niet afgebeld, dan had die waarschijnlijk bij jou een kop koffie komen drinken een formuliertje ingevuld dat alles oke was & dat het probleem niet bij jou lag.
Jij gaat er gewoon van uit dat al die techniekers boeven zijn en zoveel mogelijk 75€ proberen binnen te rijven, terwijl dit in de meeste gevallen onderaannemers zijn die het geen bal kan schelen dat jij 75€ moet betalen of Telenet de kosten op zich neemt.

Het is een oud zeer dat telenet je eerst laat betalen en pas de volgende factuur terugbetaald. Is dit fair ? nee. Kunnen we dat veranderen ? nee.
Vraag in ieder geval volgende keer ineens compensatie voor de dagen dat Telenet niet goed werkte....
crazydavid
Pro Member
Pro Member
Berichten: 246
Lid geworden op: 12 mar 2008, 20:16
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Als vroeger technieker bij Telenet maak ik mij toch enkele bedenkingen.
Ik was daar toen netwerktechnieker die ook binnen installaties herstelde.
punt1 : Omdat plotseling u installatie werkt wil het niet zeggen dat het probleem daarvoor is opgelost. Het kan zijn dat er buiten of binnen toch een oorzaak is waardoor u probleem wordt veroorzaakt. Heb genoeg klanten gehad die zeiden dat ze geen problemen meer hadden tot ik de installatie begon na te kijken en ik op verschillende fouten kwam. Zo moet DIGIBOX steeds RECHTSTREEKS met NIU worden verbonden zonder een dvd speler of andere dingen , dit TEN ALLE TIJDEN ! U kan zonder problemen deze achter de digibox plaatsen maar NOOIT ervoor.
punt2 : Wanneer u met de klantendienst een afspraak maakt wil dit zeggen dat u of een voormiddag , namiddag , avond of dag afspraak krijgt. Nooit een afspraak op een bepaald uur. Dit is niet mogelijk omdat deze mensen op de baan zijn en er veel dingen verkeerd kunnen lopen. Het zou dan ook zeer egoïstisch zijn van u te denken dat u alleen op de wereld bent en u afspraak om 9u15 ging doorgaan. U had beter de technieker gewoon laten langskomen en u installatie laten nakijken en dan was de kans groot dat u niets zou moeten betalen hebben.
Laatst gewijzigd door crazydavid op 09 dec 2010, 08:11, 1 keer totaal gewijzigd.
aceke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 192
Lid geworden op: 06 dec 2010, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 15 keer

Bunga schreef:Denk er aan.Ze hebben al jou gesprekken op band.Jij heb de dienst contracteerd.
Je zult weinig kunnen doen.
Techniekers werken ook buiten Telenet,dat zijn buiten firma's.
Bel eens een taxi ,rit wordt geteld vanaf deze vertrekt aan de centrale.
Ook deze gesprekken worden opgenomen.

er word 1 op de 150-500 gesprekken opgenomen bij telenet, heb zelf op de klantendienst gewerkt daar
Bunga
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 105
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:39

aceke schreef:het is niet telenet zijn schuld maar die van de technieker

Kom nou,Telenet verwittigd technieker en die wordt lang gestuurd.
En die moet betaald worden.
Bunga
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 105
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:39

aceke schreef:er word 1 op de 150-500 gesprekken opgenomen bij telenet, heb zelf op de klantendienst gewerkt daar

O ja.Al de gesprekken ivm technieker worden opgenomen,ben ik zeker van,collega werkt op kantoor Telenet.
Zo hebben ze altijd bewijs,dat technieker is ingeschakeld en verwittigd voor verdere betwistingen ivm technieker niet geweest.
aceke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 192
Lid geworden op: 06 dec 2010, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 15 keer

Bunga schreef:
aceke schreef:het is niet telenet zijn schuld maar die van de technieker

Kom nou,Telenet verwittigd technieker en die wordt lang gestuurd.
En die moet betaald worden.

technieker bepaald of klant moet betalen of niet
technieker mag het nooit aan klant aanrekenen als hij de fout niet vind

Bunga schreef:
aceke schreef:er word 1 op de 150-500 gesprekken opgenomen bij telenet, heb zelf op de klantendienst gewerkt daar

O ja.Al de gesprekken ivm technieker worden opgenomen,ben ik zeker van,colega werkt op kantoor Telenet.
Zo hebben ze altijd bewijs,dat technieker is ingeschakeld en verwittigd voor verdere betwistingen ivm technieker niet geweest.

heb zelf op de 070 lijn gezeten en genoeg techniekers geboekt
zelden werd er iets opgenomen
Mobile Viking
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 19 jan 2010, 11:51
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 7 keer

Een hoop belachelijke reacties hier maar zo'n zuurpruimen vind je op ieder forum.

Ik vind dat pointbreak hier 100% recht in zijn schoenen staat en ik herken ook die typische chaotische werkwijze van Telenet. Alles gaat perfect bij Telenet tot er een probleem opduikt. Dan is alles om zeep en mag je hemel en aarde bewegen om alles terug in orde te krijgen terwijl je in veel gevallen geen enkele schuld treft.

Ik heb ook zo'n ervaringen met Telenet en ik heb hiervoor de volgende werkwijze ontwikkeld: ik vraag het één keer, de tweede keer dreig ik ermee om naar de ombudsman te stappen en dan komt het meestal wel in orde. Het is gewoon een gangbare praktijk bij Telenet om zaken onterecht aan te rekenen, vervolgens zeggen dat ze het zullen terugbetalen en dit gewoon niet te doen. Ik denk dat ze daar jaarlijks heel veel geld mee verdienen.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Ik vind dat bovenstaande forumaccount véél te hard lijkt op de account "Mobile Vikings" van de gelijknamige telecomoperator. UB Crew, wat vinden jullie?
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Bunga
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 105
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:39

Als telenet deze aanrekening van 75 euro doorrekent op factuur,kan je er weinig tegen in brengen,als ik jou bericht zo lees hier boven,ook de ombudsman niet.
Betalen en hopen dat je het netjes terug krijgt,op jou volgende factuur.
Anders zul je bij de volgende panne nog lang wachten op technieker.
Of mogenlijke afsluiting,en nog een fixte boete er bovenop.
Start tarief advokaat 250euro.Indien je zelf procedure opstart.Indien betwisting.Of hopelijk voor dit geval 'n goedkopere.
Denk er aan Telenet heeft zelf advokaten,die voor hun dagelijks werken.
Gebruikersavatar
pointbreak
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 20 feb 2005, 16:54
Twitter: debeuckelaer
Locatie: Schoten
Bedankt: 1 keer

Dat is juist waar ik hemelse schrik voor heb dat is dat ik die 75 € eerst weer moet gaan betalen.
En ik ben er 100% zeker van dat het zo zal uitdraaien.
Daar bovenop verkondigen jullie zelf dat TN z'on beleid voert, als je niet betaalt zullen we je straffen.
Met geldboetes, volgende keer nog wat langer laten wachten, u heel lang aan de telefoon laten hangen, of gewoon de boel afsluiten.
Deze praktijk noem ik gangster praktijken, ik heb er echt geen ander woord voor.
Tenzij je geen recht van spreken hebt natuurlijk.

Wat betreft de afspraken en time slots.
Ze maken een afspraak met u en zeggen die dag tussen 08.00 - 13.00
Na een half uur belt een computer u op en bevestigt de afspraak en zegt duidelijk een tijdstip.
Bewijs zit nog in mijn mailbox.
Maar daar gaat het niet om !
Wel dat het plotseling hersteld is en dan krijg je opeens bericht dat hij onderweg is.
Ze hadden gewoon moeten bellen zoals de dag ervoor, het ligt aan ons het is hersteld kijkt u het even na.
Zo ja hoeven we de technieker niet te sturen.

Zolang alles perfect verloopt heb je met TN geen probleem.
Maar als er een kink in de kabel komt, oh wéé !
En dat is wat ik deze week jamer genoeg heb ondervonden.

Wat betreft oudere mensen, die betalen dat gewoon die gaan niet in discussie.
En dat is wat ik hier tracht aan de man te brengen.
Behoed u !

TN heeft wel de reputatie van veel onterechte zaken te factureren.
De media staat er vol van, dat kan niet ontkent worden.
Dat het niet eenvoudig is om dat geld terug te vorderen weten we ook.
En inderdaad gelukkig kan je ze afschrikken met de ombudsman als je recht in uw schoenen staat.

By the way, op deze moment staat er een TN technieker voor de deur bij de buurvrouw.
Allemaal toeval ?
Bunga
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 105
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:39

pointbreak schreef:Dat is juist waar ik hemelse schrik voor heb dat is dat ik die 75 € eerst weer moet gaan betalen.
TN heeft wel de reputatie van veel onterechte zaken te factureren.
De media staat er vol van, dat kan niet ontkent worden.
En inderdaad gelukkig kan je ze afschrikken met de ombudsman als je recht in uw schoenen staat.



Kom kom niet overdrijven he' van 'De media staat er vol van' onterechte zaken te factureren.
Zoals jou verhaal hierboven,schrikt Telenet niet ook al schakel je de ombudsman in.
Hoe ga je met dit verhaal bewijzen,dat je recht in jou schoenen staat?
Probeer 'n keertje via de ombudsman. Ben benieuwd.
Je verzette laats zaterdag hemel en aarde omdat je smorgen om 06 uur effe 'n paar uurtjes(3)telenet in schoten plat lag.
Dat kan overal gebeuren,en ik vond dit nog zeer snel opgelost.
Ik hoop echt voor jou dat je geholpen wordt.Dat meen ik.
Userbase kan beter deze topic afsluiten,en wachten op jou resultaat.
groetjes.
dasmewat
Plus Member
Plus Member
Berichten: 191
Lid geworden op: 07 jan 2010, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 14 keer

Telenet zal je 75 eur proberen te behouden ,dat staat vast Pointbreak..Nu ben je redelijk op de hoogte van je rechten dus komt het in jou geval wel in orde,,,,,,,,,,,,,,,,,,hoop ik !
Je hebt ook gelijk ivm ouderen maar veel meer mensen zijn niet op de hoogte van hun 'rechten' en zullen de 75 eur betalen om weer beeld te hebben ..Ook al ligt de schuld bij Telenet..En daar maakt Telenet misbruik van,ge moogt gerust zijn !!
Tis heel simpel, als de klant betaald kan Duco weer mooie cijfers voorleggen
Bunga
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 105
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:39

dasmewat schreef:Tis heel simpel, als de klant betaald kan Duco weer mooie cijfers voorleggen

Je moet niet denken dat Telenet zo maar wetten aan hun laars kunnen lappen.
Aan jou om er iets aan te doen,zeg Telenet op.
Gebruikersavatar
pointbreak
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 20 feb 2005, 16:54
Twitter: debeuckelaer
Locatie: Schoten
Bedankt: 1 keer

Bunga schreef:Kom kom niet overdrijven he' van 'De media staat er vol van' onterechte zaken te factureren.
Zoals jou verhaal hierboven,schrikt Telenet niet ook al schakel je de ombudsman in.
Hoe ga je met dit verhaal bewijzen,dat je recht in jou schoenen staat?
Probeer 'n keertje via de ombudsman. Ben benieuwd.
Je verzette laats zaterdag hemel en aarde omdat je smorgen om 06 uur effe 'n paar uurtjes(3)telenet in schoten plat lag.
Dat kan overal gebeuren,en ik vond dit nog zeer snel opgelost.
Ik hoop echt voor jou dat je geholpen wordt.Dat meen ik.
Userbase kan beter deze topic afsluiten,en wachten op jou resultaat.

Ik overdrijf echt niet !
Als je google raadpleegt met in de zoeker TN facturen zal je merken dat daar ook bulkt van de klachten over facturen.
In mijn eerste opzicht las ik het woord nachtmerrie al.
Dan houd ik het hier nog vrij rustig denk ik.
en zaterdag ben ik niet gek tekeer gegaan omdat het plat lag, want ik werd door TN op de hoogte gebracht van het probleem.
Maar hierdoor zijn de problemen begonnen voor mij.
Ondertuseen denk ik dat jij Duco bent.

----------------
Ach Bunga jouw tijd komt ook nog wel.
Heb altijd gedacht dat het bij mij nooit zou gebeuren.
Betaal maandelijks veel geld aan TN en betaal altijd keurig op tijd mijn facturen.
Overdrijf absoluut niet met downloaden en hou me aan de richtlijnen.
Daarvoor verwacht ik mischien veel terug, maar vooral niet zulke praktijken.

Ik ben er zeker van dat het bij jou gebeurt dat je nog veel erger tekeer gaat.
Al hoop ik dat oprecht niet.
Want ik tracht gewoon ieder van zulke praktijken te behoeden.

----------------
Man man man, ik had het beter Google niet geraadpleegt met de zoekwoorden Telenet facturen
Wat je daar leest !!!
Dan is mijn probleem echt kattenpis.
Zijn er nog eerlijke bedrijven in België ?
Dan vinden ze dat ik overdrijf :roll: :roll:

[Edit Mod] Achtereenvolgende posts samengevoegd. Zie Forumregels.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Veel had vermeden kunnen worden door slechte communicatie, daar geeft ik je gelijk in.
Dat je eerst die 75€ gaat moeten betalen voor ze je die gaan kwijtschelden geef ik je ook gelijk in.
Dat je veel problemen gaat hebben om die 75€ terug te krijgen geef ik je echter geen gelijk in.
Wacht gewoon de factuur af, bel daarna na de helpdesk, leg rustig je probleem uit(probleem zat niet bij u, blijbaar heeft andere technieker het probleem buitenhuis opgelost waardoor je zelf geen technieker meer nodig had) dan gaan ze u zeker een creditnota schrijven. Vraag dan ineens compensatie voor die week problemen : iedereen gelukkig....

Uit ervaring weet ik ondertussen dat "het beter weten" minder oplost dan een "domme" helpdeskmedewerker z'n ding te laten doen. Oke het duurt wat langer, maar meestal is het probleem ook sneller opgelost dan wanneer je zelf eerst een stapje wil overslaan omdat je beter op de hoogte bent dan den eerste aan de telefoon.

maw, had je die technieker niet afgebeld, dan had je dat waarschijnlijk geen 75€ gekost, die had gewoon z'n bonnetje ingevuld dat het probleem op straat zat en niet bij u thuis. Nu rekenen ze 75€ en kan je het achteraf gaan uitleggen.

pointbreak schreef:Man man man, ik had het beter Google niet geraadpleegt....Zijn er nog eerlijke bedrijven in België ?

als 1 procent van de TN klanten ooit een facturatie probleem heeft gehad & 1 procent schrijft daar iets over op het internet staat inderdaad heel het net vol met klachten, vervang TN door elk ander groot bedrijf en je gaat dezelfde problemen vinden (neemt natuurlijk niet weg dat het zeer stom staat om je klanten eerst te laten betalen om een maand later te crediteren, BGC is daar veel soepeler in)
Laatst gewijzigd door iceke op 09 dec 2010, 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
dasmewat
Plus Member
Plus Member
Berichten: 191
Lid geworden op: 07 jan 2010, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 14 keer

Azgard , een beetje gelijk heb je maar hier op het forum heb je ook mensen zoals rr/snorretje/bunga hoor ! Hij doet toch echt zijn best om Telenet te promoten en beschermen.

Modbreak:
ongewenst taalgebruik verwijderd. Gelieve niet op de man te spelen. zie Forumregels
....


Er zijn zelfs geruchten dat hij als jonge vent niet zoals andere jongens met de playboy en een zaklamp onder zijn dekens lag maar met een Telenet folder :oops:
aceke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 192
Lid geworden op: 06 dec 2010, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 15 keer

bellen naar telenet en zeggen dat je wilt opzeggen dan komen ze wel over de brug

je hebt een groot voordeel als je familie/vrienden ooit hebt gebracht naar telenet, ik heb er hier 16 in genk die door mij bij telenet zijn en als ik bel naar de opzeg dienst (ze kennen mij daar ondertussen) dan krijg ik heel veel gedaan

zo heb ik al:
in totaal 1 jaar gratis internet gehad waarvan 6 maand fibernet 50
1jaar gratis prime
4 digiboxen laten activeren zonder activatie kosten
alle 16 familie leden/vrienden hebben ook 2 maand shake gratis gehad en de activatie kosten volledig laten vallen

je moet gewoon durven dreigen dat je opzegt en als ze niet over de brug komen het ook doen

natuurlijk is het bij mensen die veel vrienden/familie bij telenet hebben gemakkelijker omdat ik hier niet dreig met 1 opzeg maar met 17 en dat weegt zwaarder door
Bunga
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 105
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:39

dasmewat schreef:Azgard , een beetje gelijk heb je maar hier op het forum heb je ook mensen zoals rr/snorretje/bunga hoor ! Hij doet toch echt zijn best om Telenet te promoten en beschermen.Er zijn zelfs geruchten dat hij als jonge vent niet zoals andere jongens met de playboy en een zaklamp onder zijn dekens lag maar met een Telenet folder :oops:


Ik denk dat ik 'n pak ouder ben als jij.
Ik heb wel nooit met de playboy,wel met leuke meiden de lakens gedeeld,en waarom niet.
Ik kan maar slecht Telenet afbreken,waar ik al jaren probleemloos mee kan internetten.
Heb 2 keer technieker hier gehad,dat was met de aansluiting.en 1 keer verandering van turbo naat turbxl voor andere modem.
Hier in de straat zijn ook belgacommers,daar komt ook nooit een technieker.
LIMBURG MIE LANDJ
Gebruikersavatar
Azgard
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 okt 2010, 11:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

dasmewat schreef:Azgard , een beetje gelijk heb je maar hier op het forum heb je ook mensen zoals rr/snorretje/bunga hoor ! Hij doet toch echt zijn best om Telenet te promoten en beschermen.Er zijn zelfs geruchten dat hij als jonge vent niet zoals andere jongens met de playboy en een zaklamp onder zijn dekens lag maar met een Telenet folder :oops:



Vandaar de glimlach en de suggestieve knipoog in het Telenet-logo :kiss:
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

meestal lukt het bij telenet ook maar niet altijd.
Je zegt gewoon als ze een geodkope lening willen dat ze maar moeten kijken welke bank het goedkoopst is of naar het ocmw gaan.
Dat jij geen fincieele instelling zijt, als ze dat doen bij al hun klanten dat ze heel goedkoop lenen.
En desnoods dreigen met opstappen als je weg kan.
Ken er al veel die dit met succes hebben toegepast.
Belgacom is daar inderdaad beter in daar krijg je binnen de 5 min een creditnota in je mailbox.
Terwijl je bij telenet 1 maand moet wachten en dan mogen ze het natuurlijk niet vergeten :-D anders nog een maand wachten
ik zou zeggen succes.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”