Expressnet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 882
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Heeft iemand al de 'verhoogde' uploadsnelheid bij Turbonet of Turbonet XL?
Everything that has a beginning has an end.
kloon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 04 sep 2005, 18:18
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 14 keer

Jelly schreef:Heeft iemand al de 'verhoogde' uploadsnelheid bij Turbonet of Turbonet XL?
Natuurlijk NIET , er is nog niets officieel
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 882
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Kloon, staat wel zo op de Telenet pagina's.

Upload van 1,25mbit naar 1,50mbit.
Everything that has a beginning has an end.
rmag
Pro Member
Pro Member
Berichten: 379
Lid geworden op: 29 nov 2008, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 25 keer

lucdec schreef:Van een commerciele strategie gesproken. Dit voor een produkt dat ten dienste van de bevolking zou moeten staan
Telenet heeft als hoofdaandeelhouder een amerikaans bedrijf. Zie je bijvoorbeeld in de grote marketing v/h produkt, werkt blijkbaar zijn vruchten af, want zo kunnen ongestoort hogere bijdrage verrekening. Tevens stijgt de klantenportefeuile en zo de winst (en dit allemaal) voor de aandeelhouders. Een prachtige strategie, zou ik zo zegen.
Bunga
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 105
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:39

kloon schreef:
Jelly schreef:Heeft iemand al de 'verhoogde' uploadsnelheid bij Turbonet of Turbonet XL?
Natuurlijk NIET , er is nog niets officieel
Dit noem ik nu officieel.
http://telenet.be/260/0/1/nl/thuis/inte ... bonet.html
Gebruikersavatar
OpThaCop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 maa 2006, 23:33
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 13 keer

Expressnet is volledig verdwenen van de site nu.

Ik heb sinds vorige maand Expressnet. Wat gebeurt er nu met mijn abonnement?
Word ik overgeschakeld?
Moet ik bijbetalen?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

lucdec schreef:expressnet komt terug ondere een andere naam, 80 franken per maand duurder
Dit zie je toch iedere keer bij Telenet... bij iedere productwijziging verhoogt men de prijs met enkele euro's (al dan niet voorzien van wat nutteloze opties - onder de noemer "gratis" - om de consument het idee te geven dat hij heel wat meer heeft)... en nadien gaat men dan verklaren dat alles toch goedkoper is geworden omdat je ook kan downgraden (en je alzo de klok moet terugdraaien in de tijd).
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

OpThaCop schreef:Ik heb sinds vorige maand Expressnet. Wat gebeurt er nu met mijn abonnement?
Word ik overgeschakeld?
Moet ik bijbetalen?
Je zal nooit moeten bijbetalen... en je blijft gewoon de bestaande specificaties minstens behouden.

Indien er nieuwe producten komen (als opvolging) dan zullen enkel nieuwe klanten van deze producten eventueel meer moeten betalen (typische werkwijze van TN). Of jij ook de nieuwe specificaties ontvangt hangt er een beetje vanaf, in het verleden hebben we gezien dat TN de bestaande klanten gewoon laat verrotten, maar soms zet men je ook over.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Dus als ik het goed begrijp moet je nu kiezen tussen Comfortnet met 50GB of Turbonet met het fantastische "Vrij Downloaden"?
Dat ze geen enkel product positioneren t.o.v. het Favorite abonnement van Belgacom en dan met Turbonet 5 euro duurder zijn dan Intense van Belgacom kan ik toch niet zo goed begrijpen.
Akuma
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 dec 2010, 15:18

r2504 schreef:
OpThaCop schreef:Ik heb sinds vorige maand Expressnet. Wat gebeurt er nu met mijn abonnement?
Word ik overgeschakeld?
Moet ik bijbetalen?
Je zal nooit moeten bijbetalen... en je blijft gewoon de bestaande specificaties minstens behouden.

Indien er nieuwe producten komen (als opvolging) dan zullen enkel nieuwe klanten van deze producten eventueel meer moeten betalen (typische werkwijze van TN). Of jij ook de nieuwe specificaties ontvangt hangt er een beetje vanaf, in het verleden hebben we gezien dat TN de bestaande klanten gewoon laat verrotten, maar soms zet men je ook over.

Moest het zo zijn hetgene er hier gezegd wordt,dan zou ik voor Fiber60 net zoveel betalen als voor mijn huidige abbonement.Is toch niet zo slecht voor 2x zo snel internet :beerchug:

Sorry was reactie op een ander berichtje van r2504
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Astralon schreef:Dus als ik het goed begrijp moet je nu kiezen tussen Comfortnet met 50GB of Turbonet met het fantastische "Vrij Downloaden"?
Op dit moment is er inderdaad een serieus gap... maar op basis van de geruchten, en vooral wat er in de TN shop reeds voorzien is lijkt het alsof men dit terug gaat opvullen (het niet doen lijkt me trouwens het domste wat men in Mechelen kan doen). Ik begrijp alleen niet waarom men ondertussen ExpressNet niet even in leven houdt... het zou logischer geweest zijn om Turbonet te schrappen dan.
Akuma schreef:Moest het zo zijn hetgene er hier gezegd wordt,dan zou ik voor Fiber60 net zoveel betalen als voor mijn huidige abbonement.
Nee, dat zeg ik niet... ik schreef dat je minstens je bestaande specificaties blijft behouden... maar niet dat je noodzakelijk meer zal krijgen (al is dit volgens de klantendienst wel zo, maar da's nu net de minst betrouwbare partij binnen TN). Ik zou zeggen, je weet wat je nu hebt... use it, en de rest zie je wel in de toekomst.
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 937
Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 49 keer

Spijtig dus dat er aan het fibernet 100 abbo niets veranderd dan.
Prijzen zelfde / download zelfde en de veels te magere upload die hetzelfde blijft.

Had echt wel gehoopt op 10mbit upload voor fibernet 100.

Iedereen krijgt dus een leuke upgrade buiten de wij die het meest betalen......die krijgen dus weeral niets.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Opus schreef:Spijtig dus dat er aan het fibernet 100 abbo niets veranderd dan.
Prijzen zelfde / download zelfde en de veels te magere upload die hetzelfde blijft.

Had echt wel gehoopt op 10mbit upload voor fibernet 100.

Iedereen krijgt dus een leuke upgrade buiten de wij die het meest betalen......die krijgen dus weeral niets.
Als je via Upgrade gaat kijken is de prijs in de Shake FN 100 aangepast naar 99,00 EUR.
Heb dit ook via het Chat-systeem nagevraagd bij een TN-medewerker en dit zou juist zijn.
Dat wil dus zeggen dat de prijs verlaagd is van 120 naar 99.
Mijn vermoeden is dan ook dat er nog een FN 120 of 150 zal bijkomen tegen 120 EUR.
En het is zeker dat ook die Upload zal stijgen.
Maar hoeveel, verwees hij mij door naar 015/...
Gebruikersavatar
Synthesis
Plus Member
Plus Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 08 sep 2008, 09:08

Hmm...ik vraag mij af wat er gaat gebeuren voor nieuwe klanten die zopas een Fibernet100 in Shake hebben besteld. Want volgens die Telenet tabel (dat proximusboyke had gepost) zou je dan ook 2 Digicorders krijgen en wat Prime Films enzo.

Vraag mij ook af of er Fibernet 120/150 komt en of ze dan eens eindelijk wat nieuwe switches zullen meegeven :)
Dell Studio XPS 1645 / Red Leather i720QM | 4GB DDR3 1333Mhz RAM | 16" RGBLED Full-HD screen | 1GB ATI 4670 Graphics | Blu-Ray Burner | 256 GB SSD | Bluetooth | Dell Wireless (a/b/g/n) | Windows 7 Ultimate | 3 years Next-Business Day Premium Warranty + 3 years Accidental Damage Support
knuppel
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 03 maa 2010, 00:06
Bedankt: 17 keer

Patje schreef:docsis 2 is normaal een goeie 50 Mbps
Docsis 2 is evengoed een goeie 50Mbps als een Porsche 911 van Oostende naar Brussel rijdt in een halfuurtje: enkel en alleen in ideale theoretische omstandigheden : je hebt 1 volledig 8MHz kanaal voor jou alleen, en er zit geen verlies of interferenties op je kanaal.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

svermassen schreef:Mijn vermoeden is dan ook dat er nog een FN 120 of 150 zal bijkomen tegen 120 EUR.
De images zijn nochtans niet zo meteen te vinden... in tegenstelling tot Fibernet 40 en 60. Ik zie het nut er ook niet meteen van in... de maximale download snelheid ligt nog ver boven deze van BGC... het zou dan ook te gek zijn ze op dit moment nogmaals op te trekken (beter wat achter de hand houden).
Gebruikersavatar
Marcske
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 27 feb 2007, 21:01
Locatie: Peer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik heb nu de Diamondshake + bij Telenet (wat ondertussen verdwenen is op de site), 30 Mbps download en 1.25 Mbps Upload en betaal hiervoor 59 € per maand. Nu zag ik op de website dat je Fibernet 40 kan hebben voor 0.05 € per maand meer nl 59.95 € met dan 40 Mbps., zonder extra kosten.
Winkelmandje

* Fibernet 40 in Shake+ € 59,95

Totaal maandelijks abonnement € 59,95

* Activering € 0,00

Totaal eenmalige kost € 0,00
Maar als ik verder klik om te activeren , krijg ik de melding :
Het bestellen van FiberNet is helaas momenteel niet mogelijk voor jouw adres. *

Ik kies voor TurboNet XL in Shake+ €75 met digitale TV, telefonie en internet (in plaats van Fibernet in Shake+)
Ik kies geen TurboNet XL in Shake+€75 en Fibernet in Shake+ wordt verwijderd uit mijn winkelmandje
Zijn er nog mensen die een Diamondshake + hebben en waarbij dit wel gaat ? (ik ben hierop geraakt via : https://shop.telenet.be/shop/nl/logonsu ... one/module


D
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 882
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Deze producten zijn nog niet bekend gemaakt door Telenet en zijn voor het moment dus ook niet te verkrijgen...
Everything that has a beginning has an end.
Akuma
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 dec 2010, 15:18

Marcske schreef:Ik heb nu de Diamondshake + bij Telenet (wat ondertussen verdwenen is op de site), 30 Mbps download en 1.25 Mbps Upload en betaal hiervoor 59 € per maand. Nu zag ik op de website dat je Fibernet 40 kan hebben voor 0.05 € per maand meer nl 59.95 € met dan 40 Mbps., zonder extra kosten.
Winkelmandje

* Fibernet 40 in Shake+ € 59,95

Totaal maandelijks abonnement € 59,95

* Activering € 0,00

Totaal eenmalige kost € 0,00
Maar als ik verder klik om te activeren , krijg ik de melding :
Het bestellen van FiberNet is helaas momenteel niet mogelijk voor jouw adres. *

Ik kies voor TurboNet XL in Shake+ €75 met digitale TV, telefonie en internet (in plaats van Fibernet in Shake+)
Ik kies geen TurboNet XL in Shake+€75 en Fibernet in Shake+ wordt verwijderd uit mijn winkelmandje
Zijn er nog mensen die een Diamondshake + hebben en waarbij dit wel gaat ? (ik ben hierop geraakt via : https://shop.telenet.be/shop/nl/logonsu ... one/module
ik heb het ook geprobeerd,ik kreeg hetzelfde antwoord...Zal zijn zoals Jelly zei,dat ze het nog niet kunnen toezeggen,aangezien het officieel nog helemaal niet bestaat.Wat dan wel raar is dat je het al wel op de site van Telenet kan vinden die links die je naar de "bestelbon" sturen.

oh ja,ik heb Shake75+
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

proximusboyke schreef:deej dat snap ik niet
verklaar u nader ?
Kijk gewoon naar het productaanbod: Belgacom Intense + TV: 64€ per maand vs Shake+ Internet (TurbonetXL + TV): 83,33€ per maand.

Je krijgt:
- internet 30Mbit down, upload BGC is wel 3x zo hoog
- FUP (een echte) vs vrij downloaden (we weten allemaal wat voor willekeurige rommel dat is, niemand heeft zicht op wat ie download en wanneer ie de befaamde telenet mail krijgt)
- digitale tv

20€ per maand meer voor hetzelfde. OK binnenkort kan je zogezegd dubbel zo snel downloaden maar je zal evenveel volume mogen blijven verzetten.

Wie de backbone van Telenet kent (en de investering die ze nu moeten doen om die te upgraden - Cisco is heel gelukkig momenteel), de staat van sommige koperkabels en ook hun transit weet dat ze geen baat hebben bij zware downloaders maar bij occasionele surfers.

Vermits Telenet er op gericht is dmv vrije cashflow zoveel mogelijk leningen aan te gaan om daarmee geld aan de aandeelhouders uit te keren, hebben ze er alle belang bij dat een gebruiker hen zo weinig mogelijk "kost". Dus liefst geen gebruikers die veel transit veroorzaken of nopen tot grote upgrades.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

eigenlijk gaan we de shakes maar kunnen vergelijken als alles officieel is.
we kennen nu min of meer de spec maar niet wat er allemaal in die shake zal zitten.
Alhoewel ik blijf vrezen voor het feit dat telenet zal blijven hameren over de beschikbaarheid.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Tuner111
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 08 feb 2010, 08:13
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

ik zie niks meer staan op de shop site van telenet. Geen FN 40 of 60. Ze zijn goed Bezig bij telenet :)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Sommigen blijken hier nog steeds niet te snappen dat het louter door wat gepruts was met de URL's dat die informatie (te vroeg) naar buiten is gekomen... maar officieel stond er NIETS, en kon je ook op geen enkele manier op die pagina's of producten komen !
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Patience is a virtue, nee?

http://telenet.be/1121/0/1/nl/thuis/sha ... %AC75.html

TurboNet XL

* 30 Mbps downloaden
* 1,5 Mbps uploaden
* Vrij downloaden(2)
* 8 mailboxen van 5GB
* Meerdere computers online zonder aan snelheid in te boeten downloaden

Ik heb anders nog steeds een upload van 1,1 volgens de speedtest, net zoals voorgaande maanden.
Bunga
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 105
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:39

Ik ook nog met Turbo
Bijlagen
ScreenShot037.jpg
(13.94 KiB) 1978 keer gedownload
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

teebee heb je al eens geprobeerd met modem af en aan te leggen
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 882
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Heb ik al eens geprobeerd maar ook dat levert geen 1,50 mbit upload op.
Everything that has a beginning has an end.
Uloga
Plus Member
Plus Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 feb 2008, 12:11
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Hier ook nog geen verhoging, ik zal even modem resetten :)

EDIT: nope, nog altijd niet
:banana:
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

r2504 schreef:Sommigen blijken hier nog steeds niet te snappen dat het louter door wat gepruts was met de URL's dat die informatie (te vroeg) naar buiten is gekomen... maar officieel stond er NIETS, en kon je ook op geen enkele manier op die pagina's of producten komen !
Tja als die slimmerikken experimenteren op hun productiesite dan vragen ze er ook om ;). De meeste bedrijven hebben daar een staging / test omgeving voor...
Bunga
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 105
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:39

deej schreef: Tja als die slimmerikken experimenteren op hun productiesite dan vragen ze er ook om ;). De meeste bedrijven hebben daar een staging / test omgeving voor...
Awel deej jij weet het.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Bij TN heeft men daar ook een test omgeving voor... da's die waar we constant op werken :lol:
Akuma
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 dec 2010, 15:18

r2504 schreef:Bij TN heeft men daar ook een test omgeving voor... da's die waar we constant op werken :lol:
We zijn zogezegde Beta-testers : :lol:

Anyways,dat sneller internet etc,daar zeg ik geen nee tegen,ik hoop echter dat ze eens gaan beginnen om mensen wat meer vrije keuze te geven binnen shakes etc.Freephone Europe?Daar betaal je dan voor,terwijl 90% van de mensen het niet gebruiken.Die HD zenders?Nog nooit naar gekeken...Zou me dus minstens 10 euro schelen op maand basis...
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Je kan toch ook alles apart nemen?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Akuma
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 dec 2010, 15:18

Goztow schreef:Je kan toch ook alles apart nemen?

Freephone Europe niet.Het is dat kiezen en als optie 24/24 Belgie toen ik de shake aankocht.Ik betaal zeggen en schrijven 95 per maand voor die shake.
lucdec
Premium Member
Premium Member
Berichten: 594
Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 58 keer

r2504 schreef:Bij TN heeft men daar ook een test omgeving voor... da's die waar we constant op werken :lol:
hahahahaha :-D
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

Als je fibernet 100 in een shake met telefonie en televisie besteld kost het op de bestelpagina 99 euro, terwijl op de homepage 120 staat. Als de FN100 shake inderdaad 99 Euro gaat kosten volgend jaar, dan vind ik dat een goed begin.

elders ook gelezen dat FN40 en FN60 gaan opgestart worden volgend jaar. Op het TIK forum is dit reeds bevestigd door een aantal medewerkers.

Wel is het zo dat de oude formules blijven bestaan, maar dat ze niet aangeboden worden aan nieuwe klanten. Je kan verhogen en verlagen, maar je bent dit niet verplicht.
bonzaike
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 aug 2010, 21:22
Bedankt: 2 keer

ik heb van een van de medewerksters gehoord dat ze fibernet 100 ook gaan versnellen
AfbeeldingAfbeelding
Akuma
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 dec 2010, 15:18

mailracer schreef:Als je fibernet 100 in een shake met telefonie en televisie besteld kost het op de bestelpagina 99 euro, terwijl op de homepage 120 staat. Als de FN100 shake inderdaad 99 Euro gaat kosten volgend jaar, dan vind ik dat een goed begin.

elders ook gelezen dat FN40 en FN60 gaan opgestart worden volgend jaar. Op het TIK forum is dit reeds bevestigd door een aantal medewerkers.

Wel is het zo dat de oude formules blijven bestaan, maar dat ze niet aangeboden worden aan nieuwe klanten. Je kan verhogen en verlagen, maar je bent dit niet verplicht.
Hier zou ik dus niet mee kunnen lachen...Dat ze nieuwe klanten aan willen trekken dat kan ik nog wel aanvaarden.Nu weten we wel dat er helemaal niks officieel is voorlopig,maar laat ons er vanuit gaan dat het allemaal redelijk klopt.Ik heb dus gisteren gezien op de website dat Fiber60 hetzelfde zou kosten als hetgene ik nu betaal in de shake 75....Ik zou dus voor mijn huidige "abbo"hetzelfde moeten betalen als een nieuwe klant die Fiber60 kiest?? :bang: :bang: Die nieuwe klant zou dus 2x zo snel internet hebben voor dezelfde prijs?Gaan ze de bestaande klanten zo maar gratis en voor niets overschakelen naar een hoger abbonement?Met alle extra kosten die dat met zich meebrengt,aangezien ik verwacht dat voor Fiber60 nieuwe modems nodig zijn?Fiber40 die ruim goedkoper is dan mijn huidig abbonement,maar met maar amper 100Gb download??

Mijn abbo goedkoper maken dat zullen ze dus ECHT niet gaan doen,dus hoe gaan ze dat dan aan boord leggen?Dat ze eerst de puinhoop oplossen die er is veroorzaakt met die nieuwe telemeters en eens duidelijke richtlijnen geven over wat nu FUP is,vooraleer ze weer met nieuwe zaken op de markt waar maar half over is nagedacht...
Bunga
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 105
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:39

Akuma schreef: Mijn abbo goedkoper maken dat zullen ze dus ECHT niet gaan doen,dus hoe gaan ze dat dan aan boord leggen?Dat ze eerst de puinhoop oplossen die er is veroorzaakt met die nieuwe telemeters en eens duidelijke richtlijnen geven over wat nu FUP is,vooraleer ze weer met nieuwe zaken op de markt waar maar half over is nagedacht...
Van al wat er wordt voorspelt klopt niets van. 40 60 80 100 of meer zou wel kunnen.Is gewoon 'n gok.
Er is nog niets van telenet zelf uitgebracht of verschenen op hun officiele site iv nieuwe formules.Ook niet Fibernet100 shake aan 99 euro.Aan de telefoon bij telenet zegt iedereen iet anders of weet m"n niets.Denk je dat dit zo maar mag daar.Volgens mij wordt daar eens hard lachen.
Buiten verhoging van de 2 laagste abo (expressnet verwijderd op de site)en een upspeed verhoging van turbo naar 1.50Mbps
Niemand wist van ter voren dat dit ging geburen.
Trap daar toch niet in.Je zal het wel als eerste zien wanneer iets veranderd.
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

raar vind ik het dat expressnet een upgrade krijgt, en de dag later verdwijnt op de homepagina. De helpdesk heeft zwijgplicht omdat het nog niet officieel gereleased word, dus zal men je niets vertellen.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”