Belgacom TV lanceert persoonlijke filmaanbevelingen op maat

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
Zamba
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

Dankzij de zoekmotor van Jinni (‘Taste Engine’) kan een klant van Belgacom TV voortaan een gepersonaliseerde service ervaren inzake het filmaanbod. Vanaf vandaag kan iedereen gratis filmaanbevelingen op maat ontvangen en zo films ontdekken die beantwoorden aan zijn smaak en voorkeur. Elke kijker heeft eigen interesses en kan voortaan rekenen op unieke, persoonlijke aanbevelingen op maat.

Om ten volle te profiteren van de filmcatalogus van Belgacom TV met meer dan 800 films en voor persoonlijk filmadvies kan men terecht op www.mijnbelgacomtvfilms.be. Elkeen kan er de films vinden die beantwoorden aan zijn stemming van het moment, of zoeken op basis van genre, plot, tijd of plaats en filmkritieken. Het is gemakkelijk, gratis en tof.

De klanten van Belgacom TV kunnen de films die ze willen zien toevoegen aan hun favorietenlijstje, en die selectie kunnen ze dan gemakkelijk terugvinden op hun tv. Om het helemaal gemakkelijk te maken is hiertoe in het Belgacom TV menu een nieuwe categorie toegevoegd: “mijn selectie”.

Vanaf midden december is deze dienst bovendien ook beschikbaar op smartphone. Klanten kunnen dan van eender waar zoeken, surfen, een trailer bekijken, films quoteren of aanbevelingen krijgen. Dankzij Belgacom TV hebben zij dit alles in handen.

Michel Georgis, Executive Vice President Consumer Business Unit bij Belgacom: “Bij Belgacom beschouwen wij elke klant als een uniek persoon, ieder met zijn eigen leven, familie, werk, en ook zijn eigen filmvoorkeuren. Belgacom maakt werk van de tv-ervaring van de toekomst, door die af te stemmen op de persoonlijke smaak en interesse. Dat is innovatie en technologie ten dienste van de klant. Wij willen deze menselijke toets naar alle klanten brengen, op een convergente manier op alle toestellen. Met trots lanceren wij deze dienst, dankzij ons strategisch partnerschap met Jinni, en zijn revolutionaire zoekmotor met aanbevelingen op maat.”
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Te Koop forum

Lijkt me leuk want ik vind nooit een film terug waar ik zin in heb.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
frodo
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 16 keer

Eens je een filmpersoonlijkheid hebt aangemaakt kan je kiezen uit aanbevolen films. Ik moet zeggen dat de aangeboden films dan redelijk accuraat zijn. Je kan dan films selecteren die je kan terugvinden onder de blauwe knop.Is wel handig en sneller. Ik huurde geen films meer door de trage reactiesnelheid van de decoder.
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”