TNT track & trace

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

Ik heb donderdagavond een bestelling geplaatst bij bol.com, en vrijdagmorgen de mail ontvangen dat m'n bestelling verzonden was. Op hun site krijg je dan een link naar de (Nederlandse) TNT track & trace site om je pakketje te kunnen volgen. Zaterdagvoormiddag stond daar te lezen "Zending zit in afleverroute". Op de Belgische TNT site vind ik met dezelfde barcode de status "Chauffeur is onderweg". Maar ik heb zaterdag niemand gezien met m'n pakketje. Iemand enig idee waar dat pakketje zich nu zou bevinden? In de camionette op de parking van TNT? In de camionette bij de chauffeur thuis op de oprit?

(Voor alle duidelijkheid, dit is niet bedoeld om te zagen op TNT, ik heb hier in het verleden nooit problemen mee gehad, en het feit dat ze voor 1.95 euro zelfs op zaterdag leveren vind ik een groot plus-punt!)
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

Heb ik ook al eens gehad.
De dag erna kwam hij wel langs. Blijkbaar was het 'zo druk' dat hij geen tijd had om zijn volledige toer te doen.
Victory Not Vengeance
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Denk er ook aan dat er op veel plaatsen nog sneeuw lag. 'k Heb vorige week ook een bestelling gehad die 1 dag later geleverd was dan gepland. De chauffeur had ergens 2u in een file gestaan omdat er iemand de gracht van dichterbij wou bekijken.
Afbeelding
KK
Elite Poster
Elite Poster

Ik zit ook te wachten op een pakje waarvan de chauffeur sinds gisteren ochtend 'onderweg' is. :lol:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Op Bart Smit had ik een spel (COD 4 Modern Warfare) gekocht online op zondagavond. Dinsdagavond (rond 6 uur) lag het in mijn brievenbus. Ook met TNT. En dat was vorige week, dus tijdens de sneeuwproblemen.
Ik vind dat ze redelijk goed werk leveren. Ik kon het hele proces ook volgen online.
29.11.2010:
Zending is voorgemeld
29.11.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
29.11.2010:
Zending gesorteerd voor het land van bestemming
30.11.2010:
Verzonden naar land van bestemming
30.11.2010:
Ontvangen in land van bestemming
30.11.2010:
Zending zit in afleverroute
30.11.2010:
Zending afgeleverd op bestemmingsadres
Ik zou dus niet panikeren, wacht tot de volgende dag. Als ze toch leveren op maandag, vraag dan uw geld terug (indien dit mogelijk is).
KK
Elite Poster
Elite Poster

Laten ze het pakje achter in de brievenbus als het er volledig in past? Of moet er steeds iemand thuis zijn om te tekenen voor ontvangst? Want tijdens de week is hier overdag niemand thuis...
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Mijn pakje hebben ze in de brievenbus gestoken. Was gewoon een grote enveloppe met daarin het verzegelde game.
BMaster
Elite Poster
Elite Poster

Voor alle duidelijkheid: ik twijfel er niet aan dat ze hier morgen gaan staan hoor. Ik vroeg me gewoon af waar dat pakketje zich nu bevindt. Toch straf dat ze voor pakweg 2 euro dergelijke service leveren. Hier kunnen ze toch niets aan verdienen?
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

Cataclysm? :!:
Afbeelding
BMaster
Elite Poster
Elite Poster

Ter info: vanmorgen stond de chauffeur hier met het pakket.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”