Ik heb hier nog een oude SD decoder, zo eentje: http://gratis-zoekertjes.onlinertjes.be ... 150748.jpg
Nu begint het serieus op mijn systeem te werken dat dat ding regelmatig niet meer wilt opnemen (kruisje ipv R) en bij doorspoelen aan 32x of 64x veel te laat reageert op de play functie. Ook bevat dit geen HD. Ik heb nog het oude abo: BGC TV + comfort view, wat iets goedkoper is dan het huidige basisaanbod.
Twee vraagjes. Wij huren die decoder, zouden wij die gewoon kunnen gaan inruilen voor een andere, recentere? Of moeten we overschakelen naar het nieuwe pakket, dat HD zenders heeft en waardoor zer dus verplicht zijn een nieuwe decoder te geven (die HD aan kan)?
Ten tweede: hoe zit het met de v4 decoders in de camionetten van de techniekers? Hebben die al goed ingang gevonden? Of riskeer ik nog een v3 te krijgen?
BGC Decoder
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
een technieker zal niet komen
je moet naar de storingen bellen je krijgt ene omruilnr.
Met dat omruilnr krijg je een andere decoder.
Wat je krijgt in afhankelijk van wat ze in stock hebben, en als je een abo hebt zonder hd zenders en je moet de hd zenders niet hebben is de kans mijn inziens bijzonder klein dat je het nieuwste van het nieuwste zult krijgen.
je moet naar de storingen bellen je krijgt ene omruilnr.
Met dat omruilnr krijg je een andere decoder.
Wat je krijgt in afhankelijk van wat ze in stock hebben, en als je een abo hebt zonder hd zenders en je moet de hd zenders niet hebben is de kans mijn inziens bijzonder klein dat je het nieuwste van het nieuwste zult krijgen.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Donderdag gebeld om op HD over te schakelen. Onmiddellijk geactiveerd. Vandaag pas om de decoder kunnen gaan in een boetiek, het is een v4. Werkt naar behoren. Ikke tevreden.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken
![Afbeelding](https://userbase.be/forum/images/icons/karmabar_thanks_red.gif)