Bovenstaande dingen weet je op voorhand mits een minimum aan informatie inwinnen (gewoon hier al en toe eens lezen).1+2) Hoge prijs in combinatie met de in verhouding beperkte uploadsnelheid;
3+4) Behandeling door de technische dienst + benadering van 'ongelimiteerd' door Telenet;
Aangesloten 26/10, kan ik nog opzeggen?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
B is ook wat impulsief geweest vrees ik.
Ik heb vanmorgen nog even gebeld met de klantendienst van Scarlet, en daar hoorden ze het in Keulen donderen toen ik over het CID-nummer begon. Medewerker zei dat ie 't moest navragen (ik heb hem voor de zekerheid maar het nummer gegeven dat op de stekkerdoos plakt nu) en 'ze zouden mij terugbellen'. Ik ben benieuwd...
Een vraag voor de beter ingewijden: zit achter elke optie ook een andere dienst bij Scarlet? Vaak hebben die telefooncentrales gewoon X aantal opties maar komen die altijd bij dezelfde mensen terecht.
Een vraag voor de beter ingewijden: zit achter elke optie ook een andere dienst bij Scarlet? Vaak hebben die telefooncentrales gewoon X aantal opties maar komen die altijd bij dezelfde mensen terecht.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 15 keer
kan je eventueel het adres geven in pm aan de hand van dit adres kunnen we (als het een apartement is) de lijn es doormeten
normaal bij laswerken gebeurt dit binnen de 2 weken met uitzondering tijdens het vriesweer en water overlast
normaal bij laswerken gebeurt dit binnen de 2 weken met uitzondering tijdens het vriesweer en water overlast
PM verstuurd, alvast bedantk voor de hulp
.
Scarlet blijft ondertussen Oost-Indisch doof over mijn vragen, maar ze hebben mij natuurlijk wel al een SMS gestuurd dat mijn 'abonnement in het gedrang komt' als ik niet snel betaal.

Scarlet blijft ondertussen Oost-Indisch doof over mijn vragen, maar ze hebben mij natuurlijk wel al een SMS gestuurd dat mijn 'abonnement in het gedrang komt' als ik niet snel betaal.