Netwerk door de knieen ?
- mailracer
- Elite Poster
- Berichten: 3872
- Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
- Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
- Bedankt: 315 keer
Die controle gaat wel wat verder dan een ping. Meestal zit er een monitoring kaart in het rack die via de backbone informatie stuurt naar een computer die het technisch callcenter alarmeert, hetzij via automatisch SMS naar de technieker, hetzij via een visueel alarm. Andere zaken zijn ook mogelijk. Een overbelasting controleren gaat ook, maar dan moet men dit manueel opvragen.
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3654
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
Hier heb ik er vanavond ook van, al een kwartier lang kom ik niet hoger dan 20 Mbit (vd 30 Mbit)
Last Result:
Download Speed: 19988 kbps (2498.5 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 1427 kbps (178.4 KB/sec transfer rate)
Latency: 10 ms
http://speedtest.telenet.be/
Last Result:
Download Speed: 19988 kbps (2498.5 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 1427 kbps (178.4 KB/sec transfer rate)
Latency: 10 ms
http://speedtest.telenet.be/
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png


Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
De speedtest server van WeePee geeft iets meer informatie.
Vooral ten behoeve van je lijnkwaliteit indien je gebruik zou maken van VOIP.
Linkje van WeePee: Bent u niet zeker van uw internet verbinding? Doe de test.

't Is misschien een idee dat Telenet een licentie neemt op een uitgebreidere versie van de speedtest?
Vooral ten behoeve van je lijnkwaliteit indien je gebruik zou maken van VOIP.
Linkje van WeePee: Bent u niet zeker van uw internet verbinding? Doe de test.

't Is misschien een idee dat Telenet een licentie neemt op een uitgebreidere versie van de speedtest?

Laatst gewijzigd door ubremoved_15739 01 dec 2010, 20:26, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Premium Member
- Berichten: 573
- Lid geworden op: 27 aug 2006, 13:17
- Locatie: Poperinge
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 68 keer
Last Result:
Download Speed: 27412 kbps (3426.5 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 1405 kbps (175.6 KB/sec transfer rate)
Latency: 11 ms
Wed Dec 01 2010 20:23:38 GMT+0100 (Romance (standaardtijd))
regio POPERINGE
(wel draadloos getest maar haal altijd de volle snelheid (DIR-635))
Download Speed: 27412 kbps (3426.5 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 1405 kbps (175.6 KB/sec transfer rate)
Latency: 11 ms
Wed Dec 01 2010 20:23:38 GMT+0100 (Romance (standaardtijd))
regio POPERINGE
(wel draadloos getest maar haal altijd de volle snelheid (DIR-635))
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
Hallo helpdesk, mijn internetverbinding is op sommige momenten enorm traag. ja meneer uw ping is nochtans goed , probeer eens zonder router... zonder router zelfde probleem.ja meneer bel eens het 070 nummer.
ja meneer, vele connecties in netstat, dat wil duiden op een virus...WAT?
ok, ik zal een ubuntu live versie testen... zelfde probleem. Ja meneer, er is iets mis met uw hardware. Ok, ik gebruik gewoon mijn andere PC. zelfde probleem.
Ja meneer er zal iets mis zijn met uw UTP kabel... OK gebruik ik effe een andere kabel, net gekocht, met connectors aan vanuit de fabriek... OK meneer misschien zit u met een virus? probeer eens zonder router, uw ping is nochtans goed REALLY?
Wanneer ik dan vraag voor een interventie moet ik vragen voor een "waarschijnlijk betalende interventie" want wanneer de technieker geen problemen met de verbinding vindt moet je zelf betalen, 75 euro.
Ik mag nog 1000 keer heralen dat ik denk dat het netwerk gesatureerd is( en dan wil ik niet perse zeggen de backbone want ik heb daar helemaal geen zicht op) wie weet gewoon hier de eerste switch/router/node.
daarbij, is het iemand opgevallen dat we niet voorbij de access layer geraken? of zijn die routers gewoon ongelukkig genoemd...
trace http://www.telenet.be
1 <1 ms <1 ms <1 ms router [192.168.1.1]
2 41 ms 83 ms 39 ms 78-23-64-1.access.telenet.be [78.23.64.1]
3 20 ms 59 ms 53 ms dD5E0C2C1.access.telenet.be [213.224.194.193]
4 23 ms 23 ms 18 ms dD5E0FD41.access.telenet.be [213.224.253.65]
5 16 ms 22 ms 19 ms dD5E0FD12.access.telenet.be [213.224.253.18]
6 49 ms 70 ms 46 ms dD5E0FDE2.access.telenet.be [213.224.253.226]
7 41 ms 45 ms 31 ms dD5E0FDC9.access.telenet.be [213.224.253.201]
8 19 ms 20 ms 15 ms dD5E0FD32.access.telenet.be [213.224.253.50]
9 80 ms 60 ms 50 ms dD5E0F75A.access.telenet.be [213.224.247.90]
10 48 ms 53 ms 63 ms webcontent2-vip.telenet-ops.be [195.130.131.39]
ja meneer, vele connecties in netstat, dat wil duiden op een virus...WAT?
ok, ik zal een ubuntu live versie testen... zelfde probleem. Ja meneer, er is iets mis met uw hardware. Ok, ik gebruik gewoon mijn andere PC. zelfde probleem.
Ja meneer er zal iets mis zijn met uw UTP kabel... OK gebruik ik effe een andere kabel, net gekocht, met connectors aan vanuit de fabriek... OK meneer misschien zit u met een virus? probeer eens zonder router, uw ping is nochtans goed REALLY?

Wanneer ik dan vraag voor een interventie moet ik vragen voor een "waarschijnlijk betalende interventie" want wanneer de technieker geen problemen met de verbinding vindt moet je zelf betalen, 75 euro.
Ik mag nog 1000 keer heralen dat ik denk dat het netwerk gesatureerd is( en dan wil ik niet perse zeggen de backbone want ik heb daar helemaal geen zicht op) wie weet gewoon hier de eerste switch/router/node.
daarbij, is het iemand opgevallen dat we niet voorbij de access layer geraken? of zijn die routers gewoon ongelukkig genoemd...
trace http://www.telenet.be
1 <1 ms <1 ms <1 ms router [192.168.1.1]
2 41 ms 83 ms 39 ms 78-23-64-1.access.telenet.be [78.23.64.1]
3 20 ms 59 ms 53 ms dD5E0C2C1.access.telenet.be [213.224.194.193]
4 23 ms 23 ms 18 ms dD5E0FD41.access.telenet.be [213.224.253.65]
5 16 ms 22 ms 19 ms dD5E0FD12.access.telenet.be [213.224.253.18]
6 49 ms 70 ms 46 ms dD5E0FDE2.access.telenet.be [213.224.253.226]
7 41 ms 45 ms 31 ms dD5E0FDC9.access.telenet.be [213.224.253.201]
8 19 ms 20 ms 15 ms dD5E0FD32.access.telenet.be [213.224.253.50]
9 80 ms 60 ms 50 ms dD5E0F75A.access.telenet.be [213.224.247.90]
10 48 ms 53 ms 63 ms webcontent2-vip.telenet-ops.be [195.130.131.39]
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
Op de website van Speedtest.NET kan men honderden servers selecteren en kan je zelfs een mooi overzicht krijgen van je laatste resultaten (na diverse testen, off course).
Linkje: Home pagina Speedtest.NET
New York.

Linkje: Home pagina Speedtest.NET
New York.

eternum schreef:Op de website van Speedtest.NET kan men honderden servers selecteren en kan je zelfs een mooi overzicht krijgen van je laatste resultaten.
Linkje: Home pagina Speedtest.NET
New York.
Wel een mooi overzicht.
Die naam kan je ook gewoon veranderen via data center.
Zelfs veranderen 50Mbps down 50Mbps up
Zal naam van user doorgeven,als ik hem tegenkom op tik forum,die in data center werkt
Laatst gewijzigd door Bunga 01 dec 2010, 20:55, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Laten we het eerst en vooral houden op de server in Mechelen... als je lokaal op het netwerk van TN al niet de beloofde "echte" snelheid kan halen heeft het al helemaal geen nut testen te doen naar de andere kant van de wereld (trouwens dat op zich heeft ook enkel zin als je vergelijkt met andere providers om te kijken wie de beste peering heeft).eternum schreef:Sommige speedtest servers zijn sowieso wat moeilijker te bereiken (met Telenet als ISP).
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
Kijk misschien ook eens op Pingtest.NET.
Mijn inziens ook niet onbelangrijk om deze waardes (zoals jitter) eens te kennen.
Bij mijn weten staat er in Mechelen zo geen server .... die voor het publiek toegankelijk is.

Mijn inziens ook niet onbelangrijk om deze waardes (zoals jitter) eens te kennen.

Bij mijn weten staat er in Mechelen zo geen server .... die voor het publiek toegankelijk is.

-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3654
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png


Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3654
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
Vanavond een mail gekregen van TNr2504 schreef:Laten we het eerst en vooral houden op de server in Mechelen... als je lokaal op het netwerk van TN al niet de beloofde "echte" snelheid kan halen heeft het al helemaal geen nut testen te doen naar de andere kant van de wereld (trouwens dat op zich heeft ook enkel zin als je vergelijkt met andere providers om te kijken wie de beste peering heeft).eternum schreef:Sommige speedtest servers zijn sowieso wat moeilijker te bereiken (met Telenet als ISP).
Code: Selecteer alles
Geachte heer, mevrouw,
Om ons netwerk nog beter te maken, zullen wij van 08-Dec-2010 tot 08-Dec-2010 enkele werken uitvoeren aan het net in Rollegem-Kapelle.
Wij dragen er de grootste zorg voor u zo weinig mogelijk te hinderen. Toch zou het kunnen gebeuren dat onze dienstverlening voor een korte periode wordt onderbroken. Die onderbrekingen kunnen zich voordoen tussen 08:00 en 12:00.
Wij verontschuldigen ons alvast voor de eventuele hinder.
Hebt u nog vragen? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen via het webformulier op http://contact.telenet.be. Onze Klantendienst is ook bereikbaar op het nummer 015 66 66 66.
Wij hopen alvast dat wij u tijdig op de hoogte gebracht hebben en danken u voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,
Telenet Klantendienst

Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png


Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Hier is de download en uploadspeed wel hetzelfde als bij Speedtest.Net - Telenet speed.
- Bijlagen
-
- ScreenShot204.jpg
- (21.07 KiB) 843 keer gedownload
Tuurlijk zit ik niet op smalband. Denk je nu echt dat ik zoiets niet zou merken? Of het zou moeten zijn dat je tegenwoordig geen mail meer krijgt over 10GB, geen mail meer over het smalband en dat je meter wel nog in het begin van het geel mag staan.mailracer schreef:@ Thallyos. Je zit op smalband ?
En die nodes die worden regelmatig automatisch nagekeken. Als de techniek van telenet te vergelijken is met SDH,PDH,DWDM of CWDM , dan hebben ze snel door dat er iets niet in orde is. Maar de helpdesk is niet gematigd om in het detail de node te controleren. Vandaar die reaktie.
En die helpdesk heeft als eerste te leiden onder de beslissingen van hogerhand. Normaal ook dat ze andere personen, zoals de techniekers er eens mee willen confronteren.
Vertraagde snelheden overdag in het weekend en 's avonds tijdens de week zijn een ramp sinds de invoer van hun FUP. Meestal merk ik er niets van omdat ik ofwel 's nachts ofwel om zes uur 's morgens download tijdens de week. Laat dat nu nog ok zijn, maar als ik enkel dan kan downloaden kon ik beter ADSL nemen. Ik wil net ook 's avonds aan de volle snelheid iets snel kunnen downloaden om te bekijken. Mocht het nu nog 1MB/s zijn 's avonds, zou dat nog net te doen zijn. Veel te weinig, maar te doen. De snelheden die ik echter haal haalde ik tien jaar geleden ook al met ADSL.
Ik merk een tragere snelheid altijd als ik 's avonds via mijn Eweka usenet account nog snel even iets wil binnenhalen. Als ik dan 400kB/s (of minder) haal ipv 3,6MB/s dan gaat er bij mij een belletje rinkelen. Daarna zet ik alles even uit en ga ik op speedtest.telenet.be zien.r2504 schreef:Hoe heb je dit getest, want verder spreek je plots over newsservers ? De eerste test is steeds via http://speedtest.telenet.be (werkt ondertussen terug, ze waren hun licentie vergeten te betalenThallyos schreef:Haal ik hier een snelheid van nog geen 400kB/s met mijn Turbonet) of via http://speedtest.net Voor Turbotnet heb je dan natuurlijk nog de mogelijkheid dat je op smalband staat (maar dat kan je in Mijn Telenet zien).
Ik weet op voorhand ook als ik bel dat ik eerst bij de eerstelijnshelpdesk ga terechtkomen waar ze me sowieso niet kunnen helpen. Mijn lijn zelf is perfect, daarvoor zijn in het afgelopen jaar al genoeg technici van Telenet voor langsgekomen. Wat ik gewoon wil is doorverbonden worden met iemand die verder kan testen en overbelasting op het netwerk kan opsporen. Of toch tenminste te horen te krijgen dat ze het een tijdje zullen onderzoeken.r2504 schreef:Eenvoudig is het niet en van een bedrijf dat constant over service spreekt en reclame maakt met de snelste te zijn verwacht je anders. Wat kan helpen is andere TN gebruikers in je straat zoeken en ze allemaal een klacht laten indienen. Probleem is dat sommigen vaak niet beseffen dat er een probleem is, en je dit dan ook nog telkens moet gaan uitleggen (misschien iets voor de vakantie).Thallyos schreef:maar hoe ik een overbelaste node onder hun aandacht moet krijgen weet ik wel niet
Dan is maar de vraag hoe die monitoring precies wordt gedaan... met een simpele ping (om het even simplistisch voor te stellen), of gaat het verder ? Overbelasting van een node is namelijk geen technisch probleem, maar een capaciteitsprobleem en dat vraagt een heel ander type van monitoring (zeker om het niet constant is).mailracer schreef:En die nodes die worden regelmatig automatisch nagekeken.
Nu is het enige wat je kunt krijgen een 070-nummer waarop de onwetende mens verder geholpen kan worden. Daar heb ik allemaal niets op tegen. Dan wil ik alleen ook een nummer, of een dienst waarnaar ze je kunnen doorverbinden, waar dieper op technische problemen kan ingegaan worden die buiten het zicht van het script vallen die ze op de helpdesk hebben.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Ik heb er wel iets op tegen... ik zie niet in waarom ik moet betalen als TN een probleem heeft... maar vooral het 070 nummer bellen heeft gewoonweg geen nut omdat je steeds datzelfde domme antwoord krijgt dat het een virus is, of je router, of een UTP kabel, ...Thallyos schreef:Nu is het enige wat je kunt krijgen een 070-nummer waarop de onwetende mens verder geholpen kan worden. Daar heb ik allemaal niets op tegen. Dan wil ik alleen ook een nummer, of een dienst waarnaar ze je kunnen doorverbinden, waar dieper op technische problemen kan ingegaan worden die buiten het zicht van het script vallen die ze op de helpdesk hebben.
Dat er zoveel mensen zijn met snelheidsproblemen.
Hier heel zelden.
Deze test is gedaan om 12H50 heb turbo
Hier heel zelden.
Deze test is gedaan om 12H50 heb turbo
- Bijlagen
-
- ScreenShot206.jpg
- (19.98 KiB) 652 keer gedownload
-
- Elite Poster
- Berichten: 839
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
Hier zou 't tussen 19 en 22u eens durven fluctueren (met expressnet xl), maar nooit veel, en ook niet iedere avond (in plaats van 29Mbit zou 't dan eens 22Mbit worden in 't slechtste geval)
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Geen idee eigenlijk... is er eigenlijk nog een methode om dat te controleren (en zeker te zijn dat indien je enkel internet neemt je dit ook zal krijgen) ? Ik heb trouwens altijd uitgekeken naar VDSL2 (omdat ik te ver van de centrale zit), maar als ik op de kaart met ROP's kijk zit ik weer op een maximale afstand (en blijkbaar heb je dan wederom beperkte profielen).kloon schreef:@r2504 is vdsl2 bij u beschikbaar ?
Tja, da's 27% ... mag ik dan voortaan ook 27% minder betalen ? Ik begrijp trouwens goed genoeg dat men geen snelheden wil garanderen (op internet is dat enigsinds terecht), maar op hun eigen netwerk heeft men in het verleden steeds bewezen het wel te kunnen... tot men met Vrij Downloaden is gestart.Roygenz schreef:maar nooit veel, en ook niet iedere avond (in plaats van 29Mbit zou 't dan eens 22Mbit worden in 't slechtste geval)
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Bij ADSL is de beperking vanwege fysieke regels (lengte koperpaar)... bij Telenet is de beperking een financiele (extra users aantrekken voor Vrij Downloaden zonder de nodige investeringen te doen). Dat het perfect mogelijk is heeft men in het verleden trouwens altijd bewezen... en sterker nog, men maakt er vandaag zelfs actief reclame meeBunga schreef:Denk je dat je die korting bij andere providers krijgt,die dit probleem ook regelmatig hebben.

Wat andere providers al of niet doen laat me koud, ik ben klant bij Telenet. In een BMW garage verwacht ik ook niet het antwoord... en denk je dat het bij een LADA beter is

Met die reclame dat ze elke dag maken,heb ik hier in de regio geen moeite mee.r2504 schreef:Dat het perfect mogelijk is heeft men in het verleden trouwens altijd bewezen... en sterker nog, men maakt er vandaag zelfs actief reclame mee:
Ik ervaar dat het hier wel kan elke dag de beloofde snelheid.
Zelden onder de 27Mbps en up nooit minder dan 1.12Mbps.
Dit is de laatste keer test van 14H20 en dan hou ik er mee op.
- Bijlagen
-
- ScreenShot209.jpg
- (20.75 KiB) 517 keer gedownload
- quistnix
- Erelid
- Berichten: 1646
- Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Ach so, dus Belgacom is de Lada ?? Als een naar mijn snelheden gekeken ?r2504 schreef:ik ben klant bij Telenet. In een BMW garage verwacht ik ook niet het antwoord... en denk je dat het bij een LADA beter is

-
- Elite Poster
- Berichten: 839
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
Tsja, ik kom hier van 3 / 0.3 Mbit (ADSL te ver v/d centrale), dus ik klaag voorlopig niet..
Mocht hier ineens VDSL beschikbaar zijn zou ik op dit moment geen moment twijfelen, maar wie weet wat heeft telenet al allemaal uit zijn hoed getoverd eer hier VDSL ligt hé..
we'll see! Zolang mijn snelheden niet zakken onder de 5Mbit ben ik er redelijk gerust in 



- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Tja, op een donderdad namiddag op 14h is het dan ook een knal groene periode hé.Bunga schreef:Dit is de laatste keer test van 14H20 en dan hou ik er mee op.
Trouwens momenteel gaat het bij mij ook goed, maar vaak ook niet (tijdens de drukke avonduren)
Je weet wat ik bedoel... en om eerlijk te zijn was ADSL ook een Ladaquistnix schreef:Ach so, dus Belgacom is de Lada ?? Als een naar mijn snelheden gekeken ?

- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Hoe noem je dan de oude 9600 baud modems? 

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Is dat die waar je de hoorn op de modem moest leggen?quistnix schreef:Of de 300 baud akoestisch gekoppelde
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Inderdaad... een tijd die ik ook nog meegemaakt heb... brrr... ben oud aan het worden 

Ik zal jou straks nog 'n testje sturen van uit de rode periode.r2504 schreef:
Tja, op een donderdad namiddag op 14h is het dan ook een knal groene periode hé.
Nog eentje van s'avonds 10 voor zeven 6.50PM
- Bijlagen
-
- ScreenShot161.jpg
- (14.75 KiB) 178 keer gedownload
Laatst gewijzigd door Bunga 03 dec 2010, 10:37, in totaal 1 gewijzigd.