Ik gebruik een SSL verbinding voor google apps en krijg de volgende waarschuwing:
The icon appears when Google Chrome detects inactive mixed content, such as images, on the page.
In plaats van:
The icon appears when Google Chrome successfully establishes a secure connection with the site you’re viewing.
Het custom logo dat ik gebruik staat op de google servers, daarom vermoed ik dat het probleem ligt bij de logo's die ik gebruik in mijn handtekening.
Is er een eenvoudige (= gratis ) oplossing waarbij ik deze logo's op een SSL site kan zetten?
Of kan ik best een certificaat kopen voor mijn website waar de logo's nu staan?
Mixed content op google apps over SSL
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik kan niet goed volgen... of wil je gewoon je eigen site beveiligen via SSL zodat bezoekers dergelijk slotje te zien krijgen ?
Dan ga je inderdaad een certificaat moeten aanschaffen (controleer al eens eerst of je hosting er ondersteuning voor heeft).
Dan ga je inderdaad een certificaat moeten aanschaffen (controleer al eens eerst of je hosting er ondersteuning voor heeft).
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
De vraag betreft de google apps site.
Als ik inlog voor mijn google apps email dan krijg ik deze waarschuwing.
Bij mijn gewone google account heb ik het groene ikoontje.
In mijn google apps emails gebruik ik handtekeningen met logo's die op mijn site gehost staan.
De vraag is dus of er sites zijn die standaard SSL beveiliging gebruiken en waar ik gratis enkele logo's kan hosten.
Als ik inlog voor mijn google apps email dan krijg ik deze waarschuwing.
Bij mijn gewone google account heb ik het groene ikoontje.
In mijn google apps emails gebruik ik handtekeningen met logo's die op mijn site gehost staan.
De vraag is dus of er sites zijn die standaard SSL beveiliging gebruiken en waar ik gratis enkele logo's kan hosten.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)