Is dit enkel bij mij, of bij jullie ook zo. Al de hele morgen problemen. Servers kunnen het precies niet goed aan.
http://www.hln.be
HLN.be laadt traag
-
- Forumtroll
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 229 keer
meon schreef:1,5 seconden tot het eerste zichtbaar is, 24,7 seconden tot ie volledig binnen is (dat, dankzij die draak van een homepage)
Dat bedoel ik dus. Openen, vrij snel. Tegen dat alles binnen is 24,7 sec. Dat is niet normaal. Anders is ie volledig binnen op een 5 à 6 seconden.
Overigens, heb je dat met je chrono gemeten of bestaat daar een programma voor?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 49 keer
4 seconden tot alles hier geladen is.
is dus vrij snel imho.
is dus vrij snel imho.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
-
- Forumtroll
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 229 keer
Hier nu ook. Probleem is blijkbaar opgelost. Ik merk de laatste tijd meer en meer problemen op deze site. Blijkbaar is er wel vaker een probleem met de servers. Dat duurt dan telkens ongeveer een uur tot alles weer loopt zoals het moet. De site haalt elke dag massa's bezoekers en er is een gigantische traffic (wat wil je met zo'n zware voorpagina). Dat betekent dat je daarvoor ook zware servers nodig hebt.Opus schreef:4 seconden tot alles hier geladen is.
is dus vrij snel imho.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Voor Firefox: http://getfirebug.com/koekie schreef:Overigens, heb je dat met je chrono gemeten of bestaat daar een programma voor?
Voor Internet Explorer: http://fiddlertool.com/ en/of http://ajax.dynatrace.com/pages/
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 104 keer
FunkStar schreef:
Faster Fox Addon for Mozilla FireFox
HLN.be geladen in 3.326s!
super programma, maar heb het maar even kunnen gebruiken.
Telkens ik het installeerde verdwenen zo goed als al mijn bezochte sites uit de adresbalk, na fastestfox te verwijderen stonden ze er allemaal terug
- FunkStar
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 92 keer
Het is ook niet echt de bedoeling dat je site's daar blijven instaan hoor, daarvoor heb je favorieten!
En ben je zeker dat je na het deïnstalleren de site's er terug instonden. Je hebt waarschijnlijk gewoon je sessie opnieuw geladen en daarom stonden ze er terug in.
En ben je zeker dat je na het deïnstalleren de site's er terug instonden. Je hebt waarschijnlijk gewoon je sessie opnieuw geladen en daarom stonden ze er terug in.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 104 keer
Bij mij is het wel de bedoeling dat die sites er blijven instaan! Veel makkelijker en handiger dan favorieten (die ik dan op 30 verschillende pc's moet opslaan en up to date houden).
En na het deinstalleren stonden ze er zeker terug, niks van sessie opnieuw laden.
Blijkbaar duikt het probleem alleen bij mij op, toch bedankt voor de hulp.
En na het deinstalleren stonden ze er zeker terug, niks van sessie opnieuw laden.
Blijkbaar duikt het probleem alleen bij mij op, toch bedankt voor de hulp.
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Tuurlijk niet, ik heb geen enkele favoriet, ik vertrouw volledige op de 'awesomebar'.FunkStar schreef:Het is ook niet echt de bedoeling dat je site's daar blijven instaan hoor, daarvoor heb je favorieten!decat schreef:Als ik op de pijltje naar onder klik om de al bezochte sites op te vragen krijg ik er maar 4.
En del.icio.us.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
HLN is idd een regelrechte ramp. De homepage is zo zwaar als wat en hun dagelijkse enorme flash reclames maken er een hele ramp van. Bijvoorbeeld totaal niet te lezen op een netbook. Je browser hangt aan alle kanten.
- FunkStar
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 92 keer
Nu kan je wel spreken van oude koeien uit de gracht halen, ietsje meer dan 1jaar nadat het topic open ging namelijk...
anyway hln is gewoon iets wat ik 's middags op het werk eens bekijk voor de bizarre dingen en filmpjes.
anyway hln is gewoon iets wat ik 's middags op het werk eens bekijk voor de bizarre dingen en filmpjes.
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Dat zo'n web 1.0 site nog volk trekt snap ik toch niet hoor.
Maar ik ben dan ook betere lectuur, en professioneel journalisme gewoon ala apache/de werktitel.
Maar ik ben dan ook betere lectuur, en professioneel journalisme gewoon ala apache/de werktitel.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Persoonlijk vind ik het een echte rommelhoopkoekie schreef:HLN.be is vooral een heel overzichtelijke site
- meon
- Administrator
- Contacteer:
En dan te geloven dat ze in Nederland het Algemeen Dagblad ook in die layout hebben gestoken :-/ http://www.ad.nl/