belgacomtv ik wil wel maar ze kunnen niet

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
wilmakanikrijgdigitv
Starter
Starter

bijna een jaartje geleden gereageerd op reclame belgacom...gratis digitale tv...als je vaste lijn had en internet...sorry maar is niet beschikbaar op uw adres...
hallo hallo...kijk dagelijks wel gewone tv en krijg elke dag bijna de reclame in mijn strot geduwd...misschien eerst investeren in het leggen van de nodige kabels vooraleer je reclame maakt...zijn wij nog de enige die zitten te wachten...heb Belgacom de tijd gegeven tot einde 2010...dan misschien toch maar naar de concurrentie??? Enkele weken geleden enkele gemeente verder toch werkzaamheden gezien...kabels onder de straat door...tekst op tentje...BELGACOM OM U NOG BETER VAN DIENST TE ZIJN of iets dergelijks.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dus.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Tja, bij diensten aanbieden is er nog altijd een economische realiteit. Een ROP neerzetten en onderhouden kost de nodige centjes en er moeten dus genoeg mensen op kunnen aangesloten worden om uit de kosten te kunnen raken. Hetzelfde geldt voor gas, tv-kabel en zelfs de riolering.
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
Bedankt: 102 keer
Provider

wilmakanikrijgdigitv schreef:bijna een jaartje geleden gereageerd op reclame belgacom...gratis digitale tv...als je vaste lijn had en internet...sorry maar is niet beschikbaar op uw adres...
Ik moet altijd lachen met hun zogenaamde gratis digitale tv! niets is gratis, maar het addertje onder het gras in dat je wel een vaste lijn moet nemen _ dus daar heb je de prijs al die je daar voor betaald! ....
telenet heeft ook digitale tv als je echt digitaal wil ...

greets
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Patje schreef: Ik moet altijd lachen met hun zogenaamde gratis digitale tv! niets is gratis, maar het addertje onder het gras in dat je wel een vaste lijn moet nemen _ dus daar heb je de prijs al die je daar voor betaald! ....
telenet heeft ook digitale tv als je echt digitaal wil ...

greets
Uiteindelijk is het wel gratis.
Je betaalt je vaste lijn en je internetaansluiting, Belgacom TV krijg je er dan "gratis" bij. Natuurlijk is niets gratis, was het maar waar. :D
Hetzelfde geldt voor kabelaanbieders: ook mooie reclame voor shakes van 55 en 58 euro, maar dan moet het kabeltarief er wel nog bij, wat de prijs verhoogt met +13 euro.
KK
Elite Poster
Elite Poster

Aan je nickname te zien heb je enkel geregistreerd op dit forum om even je frustraties kwijt te raken... *zucht* :roll:
tomw
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 10 keer

Toch vind ik dat Patje hier wel een punt heeft.
Echt gratis kan je het toch niet noemen, alles zit gewoon inbegrepen in de prijs.
En ook: waarom kost een pack met internet + telefonie minder dan een pack met internet + telefonie + tv als de tv zogezegd toch gratis is?
Lord Utopia
Erelid
Erelid

tomw:

Omdat het pack internet + telefoon = 61,80 euro en daarbij krijg je gratis Belgacom TV. (= dus prijs internet + telefonie zonder packkorting, omdat BGCTV geldt als de korting, dus korting van 18,50 euro);
terwijl internet + telefonie = 53,65 euro (hier geldt een korting van 8,15 euro).

Om het nóg simpeler uit te leggen:

Pack internet + tel + tv:
42,90 + 18,90 + 18,50 = 80,30 euro per maand. (= totaal prijs zonder kortingen)
80,30 - 61,80 = 18,50 euro. (totaal prijs - pack = korting)
De korting bedraagt dus 18,50 euro en is exact gelijk aan het abonnement van Belgacom TV Comfort, dus BGC TV Comfort is gratis.

Pack internet + tel:
42,90 + 18,90 = 61,80. (internet + tel = totaal prijs zonder kortingen)
61,80 - 53,65 = 8,15 euro. (totaal prijs - pack = korting)

Heel simpel. :)
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Als het echt gratis is dan zou ik het ook gratis moeten krijgen bij mijn Internet zonder vaste lijn maar dat is dus niet het geval.
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Belgacom TV is enkel gratis bij een pack met minstens 3 producten.
Is dat echt zo moeilijk te begrijpen, heel dat kortingensysteem? :)
Laatst gewijzigd door Lord Utopia 26 nov 2010, 23:31, in totaal 1 gewijzigd.
lion51
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 72 keer

Allee daar gaan we weer
Ik zou zo graag weer da forum van het begin terug willen zien
Waar men info geeft, problemen tracht op te lossen
En niet steeds dat hakken op bepaalde providers
Kom hier eens met een positieve instelling niet steeds da negatieve en als je dat niet kunt blijf hier dan weg
Problemen mogen zeker worden aangekaart maar zeker niet zoals dit onderwerp weer is begonnen dat klinkt als iemand die weer zijn zin niet heeft gekregen
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Lord Utopia schreef:Belgacom TV is enkel gratis bij een pack met minstens 3 producten.
Vorige week nog gevraagd in de Belgacom winkel van Lokeren: GSM + Internet zonder vaste lijn is niet voldoende om gratis Belgacom TV te krijgen.
Dus zo simpel vind ik het toch ook niet.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
Bedankt: 387 keer

bij telenet krijg je ook een korting
bij belgacom ook
infeite bij beiden krijg je een sausje , bij de ene noemt het jagersaus bij de ander champignonsaus maar het is een saus :-D
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Astralon schreef: Vorige week nog gevraagd in de Belgacom winkel van Lokeren: GSM + Internet zonder vaste lijn is niet voldoende om gratis Belgacom TV te krijgen.
Dus zo simpel vind ik het toch ook niet.
Dan moet die verkoper fout zijn.
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... n_nettvmob

Ik heb ook al foute dingen gehoord in de Belgacom centers (als ik het al beter weet dan hen...), dus dat is niet ongewoon.
quistnix
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Ik ben er 100 % zeker van dat jij er meer van weet dan verschillende verkopers, absoluut !
Pack internet + tel + tv:
42,90 + 18,90 + 18,50 = 80,30 euro per maand. (= totaal prijs zonder kortingen)
80,30 - 61,80 = 18,50 euro. (totaal prijs - pack = korting)
De korting bedraagt dus 18,50 euro en is exact gelijk aan het abonnement van Belgacom TV Comfort, dus BGC TV Comfort is gratis.
Is dit inclusief de huur van een HD decoder ? Indien JA, dan is het écht wel gratis (in die formule uiteraard) ondanks alle criticasters die beweren van niet. Uiteraard is gratis dan wel "gratis", het is natuurlijk allemaal ingecalculeerd. Maar toch ...
@Astralon: ik vind het ook helemaal niet simpel, je bent helemaal niet alleen. Gelukkig hebben we de Lord als autoriteit :beerchug:
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Uiteraard is dat inbegrepen. Indien je een decoder aankoopt, gaat er 6 euro van die 18,50 euro af.

Merci voor de complimentjes. ;) :oops:
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 227 keer
Bedankt: 624 keer

Leg dat maar eens uit aan alle mensen die al telefoon en internet hadden (zowat iedereen?) en 53.65€ betaalden per maand, ze krijgen gratis Tv maar moeten wel 8.15€ meer betalen...
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
Bedankt: 532 keer

Is dat zo een beetje als met hun "promotie van de maand"?
Bijvoorbeeld: na de promotie van vorige maand (20/10/2010 tot 21/11/2010) bij "Internet Intense" is er nu:

Afbeelding

Bij online bestellen lees ik deze "promotie van de maand" als:
  • en 6 maanden tegen 50%
  • en 50 euro extra korting
  • en gratis "iPod Shuffle 2 Go"
Mooi.

Volgens de gegevens van hun website "De voordelen van online kopen" krijg je ook nog het volgende:
Momenteel krijgt u bovenop de promoties van de maand:
* € 50 korting op uw 1ste factuur bij de bestelling van:
o Internet (Comfort, Favorite en Intense)
....
Dat is dus al 100 euro korting.

Bovendien lees ik onder de "Voorwaarden" bij Internet Intense:
Connection Kit (bevat de activeringskosten en, indien van toepassing, de gratis terbeschikkingstelling van een draadloze modem en de set Belgacom TV-kabels): € 50 (of gratis voor online bestellingen).
Dus gratis activering en 100 euro korting bij online bestellen.
Krijg je dan in plaats van je eerste factuur een creditnota ter waarde van 72 euro (=100 korting - 28 euro/maand) indien je kiest voor een "Do-it-Yourself-installatie"? :think:
Want die "Do-it-Yourself-installatie" is ook gratis volgens hetgeen staat onder "Apparatuur en installatie":
do-it-yourself (u installeert alles zelf): € 0
Regulus
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Ad nauseam, voor al die dikke sukkelaars met een enorme plank voor de kop ... ik had al jaren lang een abo vaste telefonie + ADSL (ADSL-Go), dit jaar in maart een update naar VDSL2 + bbox-2, gratis en in september een installatie van Bcom digitale TV, eveneens gratis ... wat mekkeren sommigen hier dan eigenlijk? zucht :banana:
Laatst gewijzigd door philippe_d 27 nov 2010, 15:33, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: rood is voor de Mods. zie Forumregels.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”