Publieke verontschuldiging naar webvisie toe

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

Naar aanleiding van de problematiek met het onderschrift dat ik op dit forum gebruikte, wens ik via deze publieke weg aan webvisie mijn verontschuldigingen aan te bieden indien zij hinder zouden hebben ondervonden door het onderschrift onder mijn posts.
Het is geenszinds mijn bedoeling geweest om via de inhoud of via het onderschrift van/onder mijn posts ook maar op de minste manier te laten interpreteren of te laten uitschijnen als dat ze van webvisie afkomstig zouden zijn geweest.
Indien mensen door dit onderschrift een verkeerde interpretatie van mijn posts hebben gemaakt, mijn excuses daarvoor.

Ter verduidelijking waarom dat onderschrift daar stond:
Mijn posts worden veelal afgesloten door "inter". Dan is er een lijn aanwezig om de posts af te sluiten waaronder dan, indien gewenst via de foruminstellingen, een link, spreuk, citaat of reclame kan worden geplaatst. Dat laatste was het geval bij mijn posts.

Inter
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Komaan inter, be serious... je gaat nu toch niet kruipen voor zo'n ISPeetje :???:

Heb je al één officiele klacht van Webvisie ontvangen ?
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

r2504,

Wake up and smell the coffee ...

Inter zal zulke post niet voor niets maken hé ...

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

My god, waarom zou je dat al niet als voetnoot mogen gebruiken?

Als ze u daarvoor hebben afgesloten (is er mss een andere reden?) dan vind ik het al heel erg.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Iemand trouwens opgemerkt dat de voetnoot er nog steeds staat? ;)

Die voetnoot alleen zal dus wel niet de reden geweest zijn he :)

Inter, u bent een groot mens om hier uw fouten te komen toegeven, ik kan dit enkel toejuichen.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Toch wel gek dat inter eerst komt beweren dat louter de footer zou verantwoordelijk zijn voor zijn afsluiting, en dat hij nu zijn verontschuldigingen komt aanbieden... terwijl die footer er nog steeds staat ?

Webvisie welke reeds meer dan 6 maanden in gebreke is zou juridisch niets verweten kunnen worden, maar een gebruiker welke op internet een open brief zet zou door hun aangepakt worden.

It's to simple to be true... er worden hier vuile spelletjes gespeeld, en stevig met spek geschoten. Enfin, feit blijft dat alle Webvisie klanten sukkelaars zijn, en zo te zien nog een heel tijdje blijven. (en da's wel realiteit).
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Er is wel degelijk een deel weg in z'n signature, namelijk
"Webvisie BVBA, een klare kijk op communicatie".
Dat is nu wél weg.

Ik kan me voorstellen dat iemand die het hele debacle rond A2F niet heeft gevolgd hieruit zou kunnen opmaken dat inter misschien iemand van A2F is, aangezien hij dat in zijn signature zet.
Enfin, ik ken de ware toedracht niet, ik stel enkel vast ;)
Lion
Pro Member
Pro Member
Berichten: 428
Lid geworden op: 30 jan 2004, 13:42
Locatie: Gent

Dit vind ik wel erg hoor
Ik heb deze morgen mijn lid zijn hier bij userbase opgezegd maar heb als ik dit lees nu daar zeker geen spijt van
Zeker niet de reactie van sommigen
In plaats van inter te ondersteunen staan sommigen hier werkelijk aan de kant van de bewuste ISP
Neutraal zijn is wat anders hoor
Dit was het laatste bericht wat ik hier ooit zal plaatsen
Gast

Het is van dit soort idiote posts dat UB zichzelf "kapot" maakt. Het constructieve van sommige mensen is wel heel ver zoek.

Het wordt hoog tijd dat de "directie" van UB op begint te treden tegen al het gezwam van de afgelopen weken, want het begint zo stilaan op "bevuiling" te lijken.

:| :? :x
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1591
Lid geworden op: 20 feb 2004, 11:48
Locatie: St-Truiden, Brussel, Utrecht en Capetown
Contacteer:

Er dient inderdaad te worden opgetreden maar als moderatoren dergelijke posts verwijderen gaan bepaalde mensen dan beginnen wenen dat dit je reinste sencuur is. "Waar is de freedom of speech?", klinkt het dan. (Volgens mij alleen bij de gsm-operator Base)

Zoals je ziet moeten moderatoren goed afwegen wat er kan en niet. De laatste tijd is alles echter 'ontploft'. Mijn mening wat er moet gebeuren is ondertussen bekend.
Gast

En ik heb het dan NIET over de post van Inter, maar over de reacties van sommigen hier :evil:
vroenkiewoenkie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 feb 2004, 14:41
Locatie: Antwerpen

Sorry hoor, ik snap niet waarom inter zo word afgebroken omdat hij openlijk z'n excuses aabiedt.

Ik vind dat getuigen van eerlijkheid en integriteit, iets waar nog maar weinig mensen weet van hebben tegenwoordig! Anderen die het echter nodig vinden om hem daarom af te breken vat ik echt niet!

Iedereen beslist voor zichzelf hoe hij/zij daar op zou reageren, laat anderen gewoon in hun waarde! Iemand afbreken draagt helemaal niks toe aan dit forum, integendeel zelfs!

and that's my two cents worth of opinion for today

vroenkie
Light in the absence of eyes illuminates nothing
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

vroenkiewoenkie schreef:Sorry hoor, ik snap niet waarom inter zo word afgebroken omdat hij openlijk z'n excuses aabiedt.


Er wordt hier niemand afgebroken. Waar het om gaat is duidelijkheid in dit alles.

Ofwel spreekt inter de waarheid op het forum (gekicked vanwege zijn signature), en dan betreur ik ten zeerste de handelswijze van Webvisie zeker daar zij nog genoeg andere problemen hebben op te lossen.

In het andere geval zit er meer achter... en dan is mijn standpunt tov. Webvisie totaal anders, maar dan moet inter hier ook niet laten uitschijnen dat het komt door zijn signature om alzo de schuld bij Webvisie te leggen.
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

meon schreef:Er is wel degelijk een deel weg in z'n signature, namelijk
"Webvisie BVBA, een klare kijk op communicatie".
Dat is nu wél weg.


Idd daar had ik over gekeken.

Lion schreef:Ik heb deze morgen mijn lid zijn hier bij userbase opgezegd maar heb als ik dit lees nu daar zeker geen spijt van


Wat nut hebt ge daar nu aan? Userbase heeft zichzelf toch niets te verwijten 't is niet userbase dat deze uitspraken doet he ... de gebruikers doen dit.

Als er iemand op Recht Van Antwoord komt zeggen dat hij Steve Stevaert nen onnozelaar vindt gaat ge toch ook de VTM niet bekritiseren omdat zij het uitgezonden hebben?
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
KL
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 maa 2004, 13:40

Het erge aan heel de zaak vind ik 't volgende:

ik zie dus ook niet in wat dat zinnetje onder iemand zijn post uitmaakt,
of Webvisiebvba er nu wel of niet stond maakt me niets uit. Het gevoel dat ik idd zoals meerdere begin te krijgen is dat er hier meer aan de hand is.
Men sprak een tijdje geleden over het zogenaamde "kuisen" ... Is inter een slachtoffer van het fenomeen "kuisen"? :-(

Dan iets anders:

ik heb zelf eens een weekend zonder internetverbinding gezeten (zoals inter trouwens), meen je dat ze ook maar een beetje moeite doen om op te sporen wat er scheelde? En als je dan een fax stuurt om hiervoor een verklaring te krijgen word je afgesloten? BAH :evil:

Ik betreur al datgene wat er gebeurd. Vrije meningsuiting is hier ver zoek :cry:
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

KL, ik zou het bijlange zo ver niet zoeken. Ik heb ook al ergens gepost dat er meer aan de hand is dan wat er hier geweten is. Het gaat em niet alleen over die signature in inter z'n posts. En neen, je wordt niet afgesloten omdat je om uitleg vraagt. Er was veel meer in het spel. Dus wees gerust, als ze je afsluiten hebben ze een héél grondige reden.

Cheers
Afbeelding
nck
Plus Member
Plus Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 27 sep 2003, 16:11

r2504 schreef:Enfin, feit blijft dat alle Webvisie klanten sukkelaars zijn, en zo te zien nog een heel tijdje blijven. (en da's wel realiteit).


Ik heb moeite te geloven dat gij ook maar iets afweet van wat er 'in de realiteit' zich afspeelt ten huize webvisie/scarlet. Ik vind uw posts van tegenwoordig ongepast, en totaal off the question. Inter is afgesloten geweest naar aanleiding van een bepaalde quote in zijn signature, die fout is ook hersteld geweest, en hij is ook terug aangesloten geweest. Als hij nu zijn abonnement weer kwijt is zal het wel voor een andere reden zijn, en ik denk niet dan webvisie haar acties moet verantwoorden tegenover u noch de rest van de ub gebruikers. Intercept weet goed genoeg waarom hij nu met dialup zit.
KL
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 maa 2004, 13:40

nck schreef:ik denk niet dan webvisie haar acties moet verantwoorden tegenover u noch de rest van de ub gebruikers. Intercept weet goed genoeg waarom hij nu met dialup zit.


komaan, een disconnect van maar liefst 36u, een downloadspeed van 3k, een helpdesk die op niks trekt ... en dan nog geen verantwoording moeten afleggen? nee sorry ben ik niet akkoord mee

Als ik op mijn werk iets doe dat de kwaliteit niet ten goede komt moet ik ook verantwoording afleggen ...
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

KL,

Wel even bij het onderwerp blijven hé. Het gaat hier enkel over de afsluiting, niet over de andere problemen momenteel gaande ...

Alles even in proportie blijven bekijken, ook al is dat niet altijd even gemakkellijk.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
KL
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 maa 2004, 13:40

het was sterker dan mezelf

sorry Sasuke;)
nck
Plus Member
Plus Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 27 sep 2003, 16:11

KL schreef:komaan, een disconnect van maar liefst 36u, een downloadspeed van 3k, een helpdesk die op niks trekt ... en dan nog geen verantwoording moeten afleggen? nee sorry ben ik niet akkoord mee

Als ik op mijn werk iets doe dat de kwaliteit niet ten goede komt moet ik ook verantwoording afleggen ...


Het ging dus om een verantwoording voor de actie die ze hadden ondernomen naar intercept toe.
En om dan toch even te praten over de omstandigheden, ik heb de eerste 6 maanden van mijn contract met skynet synchronisatieproblemen gehad, en nooit een vergoeding gezien. Ik download nu single threaded idd tegen een lage snelheid, maar ik heb geen limiet, en heb tijd zat.
De helpdesk heeft mij tot nu toe al telkens veel meer informatie gegeven dan dat ik ooit uit een belgacom medewerker heb gekregen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

nck schreef:Ik heb moeite te geloven dat gij ook maar iets afweet van wat er 'in de realiteit' zich afspeelt ten huize webvisie/scarlet. Ik vind uw posts van tegenwoordig ongepast, en totaal off the question.


Wat jij gelooft is jou probleem... en het is niet omdat ik persoonlijk geen A2F aansluiting heb (gelukkig maar) dat ik niet op de hoogte ben van wat er gaande is.

Ik heb trouwens een PM gehad met inter... en weet nu wat er gebeurd is, al heeft hij nog steeds niet geantwoord op een aantal vragen. Enfin, ik blijf erbij dat A2F andere dingen te doen heeft op dit moment (als jij dat ongepast en off the question vindt is dat nogmaals jou probleem).

PS. Ondertussen heb ik van inter wel een reply gehad maar op zijn vraag is de inhoud ervan prive
Laatst gewijzigd door ubremoved_539 23 apr 2004, 12:00, in totaal 1 gewijzigd.
Visi0n4ir
Plus Member
Plus Member
Berichten: 165
Lid geworden op: 04 feb 2004, 09:37
Locatie: Rillaar

wel wel wel

kindjes, stop toch is met elkaar de af te breken.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

En wat is de meerwaarde voor WebVisie ?
Ik veronderstel dat
- Inter inderdaad een deel van de waarheid doelbewust achterwege laat (of ik heb er over/naast/ondergelezen - en als dat zo is : mijn excuses op voorhand), en dat
- WebVisie zo'n excuus-post eist van Inter (zie nl. niet in dat je zoiets uit jezelf doet)...
maar dan vraag ik mij (nogmaals) af : wat is de meerwaarde voor WebVisie voor zo'n belachelijke post ? Wat is de meerwaarde van zo'n machtsspelletje ?

Sorry hoor, maar als mijn provider zoiets van mij zou eisen, dan zijn ze een klant kwijt... hun verlies, niet het mijne.
En mijn gevoel zegt mij steeds meer en meer dat WebVisie en de mensen die daar werken (we herinneren ons nog de heisa omtrent een IRC-log) zich met de verkeerde dingen bezighoudt...
If you can't beat them, confuse them.
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

Hiermede wil ik bevestigen dat WebVisie op geen enkele manier iets geëist heeft van me of dat er voor mijn post communicatie zou zijn geweest die daar op doelde.
Mijn publieke excuses aanbieden doe ik uit eigen vrije wil omdat ik pas na het ontvangen van de aangetekende brief de reden tot afsluiting op een andere manier ging bekijken wat ik trouwens ook probeer te verduidelijken in mijn post.

Ik ben altijd voorstander geweest van een open communicatie en van eerlijkheid. De mods op dit forum en anderen zullen dit wel kunnen beamen.

Indien ik fouten zou hebben gemaakt durf ik die zeker openlijk toe te geven en mij daar dan voor excuseren lijkt me op dat moment wel het minste wat ik kan doen.

Inter
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

inter,

respect... ik zou het er verdacht moeilijk mee hebben.

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Sandman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 346
Lid geworden op: 21 jun 2003, 10:29
Locatie: Genk

ditto, respect.
Dit gedrag van inter verdient op zn minst wel een proficiat.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Styno schreef:inter,

respect... ik zou het er verdacht moeilijk mee hebben.

Styno



Indeed. Meer heb ik daar niet aan toe te voegen.
If you can't beat them, confuse them.
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”