Dus best beide gebruiken om toch goeie completes te hebben (heb ook veel incompletes tegenwoordig van 50d of minder,soms)? (oldnews als backup server dan?) of heeft xsnews.ipv6 daar geen last van(retentie is wss wel lager,+-590d)kaise1 schreef:Idd, dat klopt, es getest met oldnews en ja, krijg deze niet compleet met de meegeposte parset...Dus oldnews zou dus idd nog wel giganews kunnen zijn.
Overzicht Nieuwsgroepen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Denk dat met de NL usenetservers er geen probleem is, hier allesinds met eweka niet (alsook astra,Usenet-News)...oldnews stond hier nog als fillserver ingesteld als het eens nodig zou zijn,van hun andere (highwinds?) heb ik geen flauw idee van.
Edit: getest met dezelfde files via eweka, en astra zijn er geen problemen
Edit: getest met dezelfde files via eweka, en astra zijn er geen problemen
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Hmm, altijd heel tevreden geweest van de nieuwsserver van Dommel (news.dommel.be) maar nu heb ik gisterenavond ongeveer 35GB gequeued en tot mijn grote verbazing is geen enkele download daarvan geslaagd. Allemaal incompletes en zelfs met alle pars niet te herstellen!
Zou dit een tijdelijk probleem zijn?
Zou dit een tijdelijk probleem zijn?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 4 keer
deze avond opeens lage downloadsnelheid bij lightningusenet (1,4mbyte ipv 3,3Mbyte per seconde)
iemand anders ook ?
edit: ook met Belgacom VDSL2 , hopelijk tijdelijk probleempje want normaal altijd volle snelheid
iemand anders ook ?
edit: ook met Belgacom VDSL2 , hopelijk tijdelijk probleempje want normaal altijd volle snelheid
Laatst gewijzigd door Joneszy 10 mei 2011, 07:30, in totaal 1 gewijzigd.
- dietervanb
- Elite Poster
- Bedankt: 7 keer
Gebruik je di eook via Scarlet ?
Kijk eens bij mijn post in Scarlet, denk dat het probleem daar is.
Kijk eens bij mijn post in Scarlet, denk dat het probleem daar is.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Same here ... in de vooravond nog geen 1MB/s ... nu is de snelheid terug normaal.Joneszy schreef:deze avond opeens lage downloadsnelheid bij lightningusenet (1,4mbyte ipv 3,3Mbyte per seconde)
iemand anders ook ?
Edit : Belgacom VDSL2 hier trouwens ...
- dietervanb
- Elite Poster
- Bedankt: 7 keer
En nu ... niets meer !
Lightningusenet werkt in het geheel niet meer.
Zelfs de site is niet bereikbaar.
werk hier met Scarlet Vdsl2.
Gisterenavond werkte alles nog op volle snelheid.
edit : En nu werkt hij weer terug (weliswaar nog niet op volle snelheid) ... blijkbaar toch wat stabiliteitsproblemen.
Lightningusenet werkt in het geheel niet meer.
Zelfs de site is niet bereikbaar.
werk hier met Scarlet Vdsl2.
Gisterenavond werkte alles nog op volle snelheid.
edit : En nu werkt hij weer terug (weliswaar nog niet op volle snelheid) ... blijkbaar toch wat stabiliteitsproblemen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Ik vrees dat LightningUsenet in capaciteit moet gaan investeren. In de vooravond is het huilen met de pet op. Alhoewel ze hun prijzen al hebben laten stijgen (vroeger was het €2,5 per maand, nu is het €3) blijven ze spotgoedkoop (ik vind geen goedkopere op de markt met dezelfde specificaties). Indien ze er echter niet in slagen om deze problemen op te lossen, zullen er toch velen uitwijken naar andere providers.
Slachtoffer van hun eigen succes ?
Slachtoffer van hun eigen succes ?
Iemand ervaringen met Budgetnews? http://www.budgetnews.net/
Dagelijks kan je er een gratis inloggegeven krijgen, maar hoe zit het met de betalende versie?
Dagelijks kan je er een gratis inloggegeven krijgen, maar hoe zit het met de betalende versie?