Weet iemand of Internet Intense te combineren valt met Telefonie in een duo pack?
Online kan ik het alleen combineren met digitale tv. Maar deze wil ik niet, zou graag de internet Intense combineren met telefonie.
Misschien dat dit wel te regelen is via een verkoppunt?
Iemand hier ervaring mee?
Duo Pack
Hmm, volgens die lijst zou het dan idd te bestellen zijn. Maar als ik online ga kijken, kan ik dat dus nergens combineren.
Als je duo packs kiest en dan telefonie + internet. Kan je als hoogste abo internet favorite kiezen.
EDIT: nvm, dat staat dus bij de beschrijving van het pack
Kies uit de volgende abonnementen:
* Internet Comfort
* Internet Favorite
Maar als je op bestellen klikt, kan je wel gewoon voor de intense kiezen. Problem solved dus. Dan maar eens overschakelen van telenet denk ik.
Als je duo packs kiest en dan telefonie + internet. Kan je als hoogste abo internet favorite kiezen.
EDIT: nvm, dat staat dus bij de beschrijving van het pack
Kies uit de volgende abonnementen:
* Internet Comfort
* Internet Favorite
Maar als je op bestellen klikt, kan je wel gewoon voor de intense kiezen. Problem solved dus. Dan maar eens overschakelen van telenet denk ik.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
ja voor nieuwe internet favorite klanten, maar ook bij het pack met intense ?
Dankzij dit pack bespaart u ten minste € 7,95/maand
Voor nieuwe Internet Favorite klanten:Gratis installatie en activering
OF
1 maand gratis abonnement + gratis activering
Aanbod geldig van 20/10/2010 tot 21/11/2010
Dankzij dit pack bespaart u ten minste € 7,95/maand
Voor nieuwe Internet Favorite klanten:Gratis installatie en activering
OF
1 maand gratis abonnement + gratis activering
Aanbod geldig van 20/10/2010 tot 21/11/2010
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Beste BeAtS,
U kan wel degelijk internet intense en een telefoonlijn in een pakket nemen.
De prijs bedraagt dan 67,16 euro per maand.
Indien het een nieuw internet intense is, dan kan u ook van de promotie genieten:
Gratis installatie en activering
OF
1 maand gratis abonnement + gratis activering
Met vriendelijke groeten,
Eva
U kan wel degelijk internet intense en een telefoonlijn in een pakket nemen.
De prijs bedraagt dan 67,16 euro per maand.
Indien het een nieuw internet intense is, dan kan u ook van de promotie genieten:
Gratis installatie en activering
OF
1 maand gratis abonnement + gratis activering
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Ik zou gaan voor de gratis installatie, dat kost €99 in tegenstelling tot €67 voor één maand.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Dat is de bedoeling ja.
Normaal gezien moet bij DIY de technieker de modem van de klant installeren en configureren voor internet en wifi. De klant moet wel zelf de wifi op zijn pc instellen en zijn belgacom tv aansluiten. Bij een full installatie van €99 of €149 configureert de technieker ook respectievelijk 1 of meerdere toestellen.
Ohja, even verduidelijken, er vanuit gaande dat ge een pc zelf kunt installeren zou ik enkel de gratis installatie aanraden als je belgacom tv neemt, anders ben je imho meer af met een maand gratis abo.
Normaal gezien moet bij DIY de technieker de modem van de klant installeren en configureren voor internet en wifi. De klant moet wel zelf de wifi op zijn pc instellen en zijn belgacom tv aansluiten. Bij een full installatie van €99 of €149 configureert de technieker ook respectievelijk 1 of meerdere toestellen.
Ohja, even verduidelijken, er vanuit gaande dat ge een pc zelf kunt installeren zou ik enkel de gratis installatie aanraden als je belgacom tv neemt, anders ben je imho meer af met een maand gratis abo.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Dus bij een full instal plaatst de technieker de ntp2007 ook, bij een DIY komt de technieker ook (?) maar dan enkel om de modem te installeren/configureren ?
Zie zojuist dat de promo verlengt is tot 31/01/11, nice...(kan ik nog ff nadenken)
(die ntp2007 zelf plaatsen houd waarschijnlijk niet zoveel in maar eerlijk blijf ik daar liefst toch vanaf)
Zie zojuist dat de promo verlengt is tot 31/01/11, nice...(kan ik nog ff nadenken)
(die ntp2007 zelf plaatsen houd waarschijnlijk niet zoveel in maar eerlijk blijf ik daar liefst toch vanaf)
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Laat ik even verduidelijken, er zijn namelijk verschillende installatiemethodes voor ons.
1) Full installatie: Dit is een volledige installatie van het NTP2007, modem en pc en/of tv. Je kan kiezen tussen de welbekende mono en advanced installatie waar bij de eerste maar één toestel wordt aangesloten en geconfigureerd. De kostprijs is repectievelijk €99 en €149.
2) DIY: Hierbij kiest de klant er voor om alles zelf te installeren. De klant krijgt de ntp + modem + decoder toegestuurd en moet deze zelf installeren en configureren. Kostprijs is enkel activatie (connection-kit) en aankoop/huur materiaal.
3) DIY met klantbezoek: Dit is hetzelfde als hierboven, maar de technieker plaatst de NTP2007 en de modem en configureert deze. De klant moet ZELF de pc en decoder installeren en configureren. De kostprijs is hetzelfde als hierboven, de activatie kost (connection-kit) dekt de kosten van deze extra interventie. Bij het vertrekken van de technieker moet de modem dus verbinding hebben en mits het aansluiten een utp of ingeven van wep/wpa kan de klant direct op internet.
Belgacom is naartoe aan het werken om het 2e puntje te verminderen en zelfs te laten vallen. Dit om storingen bij verkeerde aansluitingen van VDSL2 door klanten zoveel mogelijk te vermijden. Er zullen af en toe nog wel klanten zijn met een DIY die geen technieker over de vloer krijgen, die hebben dan pech en moeten het zelf installeren.
Maar wees niet wanhopig, belgacom doet automatisch na elke activatie van een modem een meting van de lijn om te zien of deze goed of slecht is. Is de lijn slecht komt deze in een lijst te staan, en periodiek worden dan klanten uit deze lijst opgebeld om te vragen of 'wij' de storing mogen komen lichten. Dit om storingen te vermijden of de klant de stress van het bellen naar de helpdesk te voorkomen met als doel de klantentevredenheid te verhogen. Belgacom doet momenteel nog veel meer voor de klantentevredenheid, maar dat is teveel om hier op te sommen.
1) Full installatie: Dit is een volledige installatie van het NTP2007, modem en pc en/of tv. Je kan kiezen tussen de welbekende mono en advanced installatie waar bij de eerste maar één toestel wordt aangesloten en geconfigureerd. De kostprijs is repectievelijk €99 en €149.
2) DIY: Hierbij kiest de klant er voor om alles zelf te installeren. De klant krijgt de ntp + modem + decoder toegestuurd en moet deze zelf installeren en configureren. Kostprijs is enkel activatie (connection-kit) en aankoop/huur materiaal.
3) DIY met klantbezoek: Dit is hetzelfde als hierboven, maar de technieker plaatst de NTP2007 en de modem en configureert deze. De klant moet ZELF de pc en decoder installeren en configureren. De kostprijs is hetzelfde als hierboven, de activatie kost (connection-kit) dekt de kosten van deze extra interventie. Bij het vertrekken van de technieker moet de modem dus verbinding hebben en mits het aansluiten een utp of ingeven van wep/wpa kan de klant direct op internet.
Belgacom is naartoe aan het werken om het 2e puntje te verminderen en zelfs te laten vallen. Dit om storingen bij verkeerde aansluitingen van VDSL2 door klanten zoveel mogelijk te vermijden. Er zullen af en toe nog wel klanten zijn met een DIY die geen technieker over de vloer krijgen, die hebben dan pech en moeten het zelf installeren.
Maar wees niet wanhopig, belgacom doet automatisch na elke activatie van een modem een meting van de lijn om te zien of deze goed of slecht is. Is de lijn slecht komt deze in een lijst te staan, en periodiek worden dan klanten uit deze lijst opgebeld om te vragen of 'wij' de storing mogen komen lichten. Dit om storingen te vermijden of de klant de stress van het bellen naar de helpdesk te voorkomen met als doel de klantentevredenheid te verhogen. Belgacom doet momenteel nog veel meer voor de klantentevredenheid, maar dat is teveel om hier op te sommen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.