Mogen we nu zoveel downloaden als we willen (ik gok van niet)? Als iemand het antwoord weet... tell meEr is een onbepaalde fout gebeurd. Gelieve opnieuw te proberen. Indien de fout zich opnieuw voordoet, gelieve contact op te nemen met de site administrator.
Skynet volume meter ligt plat?
- NuKeM
- Administrator

- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 261 keer
Ik probeer mijn volume te checken, maar ik krijg dit te zien:

NuKeM
Deze melding krijg ik als ik de pagina "mijn abonnement" wil openen:
Greetz
Isp monitor slaagt er niet in om verbinding te maken met de server om de verbindingsgegevens uit te lezen.Error Occurred While Processing Request
Error Diagnostic Information
Reading from socket failed
Unix error number 104 occurred: Connection reset by peer
Greetz
- meon
- Administrator

- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Met IE heb ik op 1 bepaalde pc dat inderdaad ook aan de hand (ik krijg een CFML-error, dus da's server-side). Als ik op diezelfde pc via Opera probeer gaat het wél. Vreemd eh.
Hier werkt alles weer normaal. Strange
greetz
greetz
Raindog>khad zonet met window washer alle cache, echt alles zelf temp files en al die wasteless junk gedelete (in totaal 5GB) maar geen resultaat!
en het lukt niet in IE, Firefox noch Skynettool
en ik wil echt weten of ik vandaag over me limiet geschoten ben, kheb euh een linux distrootje gedownload
als ik erover zou zitten zou ik anders nog een paar distrootjes downloaden
en het lukt niet in IE, Firefox noch Skynettool
en ik wil echt weten of ik vandaag over me limiet geschoten ben, kheb euh een linux distrootje gedownload
als ik erover zou zitten zou ik anders nog een paar distrootjes downloaden
de pispaal <<
Ik zit ook net boven mijn limiet, zat aan 15- gig. Connection werd verbroken door skynet en ik kwam boven de 15gig uit. Eerste gedacht: F*ck, weeral op smallband! Ff speedtest gedaan, kzat nog aan 350kbyte/s! Dus kga er vlug wa van profiteren é! Kmoet nl. nog veel downen, net format c:\ achter de rug
jaaaaaa maar waarom maar voor een weekjeSub Zero schreef:Bedankt voor de info Guru! Krijgen we dan allemaal een maandje gratis surfen? Of eens de limiet weg voor een week?Ik kan maar proberen he
de pispaal <<
-
sander19
- Pro Member

- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 3 keer
raindog, ik blijf op breedband tot mijn router wat trager is...
ik kan soms 10dagen extra op breedband blijven... hangt er vanaf hoe snel mijn router reconnect, soms blijf ik gewoon de hele maand op breedband en kan rustig over mijn limiet gaan
mor lukt niet altijd das wel minder
ik kan soms 10dagen extra op breedband blijven... hangt er vanaf hoe snel mijn router reconnect, soms blijf ik gewoon de hele maand op breedband en kan rustig over mijn limiet gaan
normaalgezien kan je idd blijven downen ook al zit je over je limiet als je geconnecteerd blijft dwz zolang je verbinding niet verbroken wordt.... als je over je limiet zit wordt je zoals je wel weet op smallband gezet (duh), maar dit pas nadat je router opnieuw een verbinding aanmaakt. De connectie wordt om de 36 uur automatisch verbroken geloof ik, dus als je na die 36 uur op smallband wordt gegooid, zal het afgelopen zijn met downloaden vrees ik... enjoy while it lastssander19 schreef:raindog, ik blijf op breedband tot mijn router wat trager is...
mvg
"To err is human..to really screw up you need a computer."
een maand gratis surfen omdat je een uurtje je volume niet kan checken ?Sub Zero schreef:Bedankt voor de info Guru! Krijgen we dan allemaal een maandje gratis surfen? Of eens de limiet weg voor een week?Ik kan maar proberen he
Cheers
hm Sub ik weet niet in welke wereld je leeft, maar ik vrees dat in dit geval dromen écht wel bedrog zijn