Hoe zit het met de uitrol van EdpNet VDSL 30/4.5?

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
sdemey
Member
Member

Volgens eerdere berichten via mail van de commerciële dienst zou de uitrol van EdpNet VDSL 30/4.5 tegen eind dit jaar afgewerkt moeten zijn, maar ik kan nergens op de site van EDPnet één of andere schedule vinden van deze upgrade...

Heeft iemand een idee wanneer welke regio aan de beurt is? Ikzelf zit in regio 016 (Haacht)...
redman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Tis gewoon afwachten...
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Je kan enkel maar afwachten... EDPnet heeft niets te zeggen in deze kwestie en kan enkel maar wachten (en hopen) op een correcte uitvoering door Belgacom. Ik ben in 016 (gelukkig) overgezet naar het nieuwe profiel bij overschakeling van Dommel naar EDPnet en het is de moeite! In tegenstelling tot mijn Telenet op kot heb ik thuis nooit te maken met snelheidsdrops, ook niet tijdens de piekuren.
Afbeelding
Mette
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ik ben bijvoorbeeld niet overgezet terwijl ik ook in zone 016 woon, maar ik zou te ver wonen volgens deze website: http://www.edpnet.be/nl_be/edp/testspeed (of ik zou te slechte waardes hebben).

Heb je daar al eens gekeken of je in aanmerking komt? 10 a 20 meter van mijn huis gaat het bijvoorbeeld wel (en in de andere richting vanaf een kleine 100 tal meter ook), dus je moet ook een dosis geluk hebben dat het gaat vrees ik.

Anders is het inderdaad gewoon afwachten als die site je doorgeeft dat je in aanmerking komt.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”