probleempje smartcard na verhuis

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
LaKims
Starter
Starter

hoi allemaal

Deze ochtend een telenet-installateur over de vloer gehad om mijn verhuis te regelen. Alles werkte goed, ik had internet en digital tv. (groovy shake). De installateur vertrok en een half uurtje later krijg ik de boodschap: Opgelet Deze smartcard wordt momenteel geactiveerd. Gelieve 60 minuten te wachten tot de smartcard actief is. Is deze boodschap na 60 minuten nog te lezen? Bel telenet op 015 666 333. Tja...enkel één komt erdoor maar met dat stomme grijze vakje dat bijna de helft van het beeld bedekt. Ik dus gebeld naar die 015 nummer, geef de nummer van mijn smart card , krijg te horen door technische storing kunnen ze mij niet helpen, de oproep wordt onderbroken. Pfff...heb het dan maar gewoon opgegeven en blijven wachten maar nu 12 uur later nog steeds dezelfde boodschap.
Ook als ik wil inloggen op mijn telenet blijkt dat ik helemaal geen paketten, internet, tv of mobile heb, terwijl ik toch zeker ben dat ik internet heb en gsm.

wie kan mij helpen?

alvast bedankt.
LaKims
Starter
Starter

en nog probleeem erbij

het vakje is net verdwenen als ik naar canvas of een kijk, maar ik geraak niet meer in het menu. op geen enkele manier geraak ik er nog in.

opgelost, had te maken met de resolutie...
maar nu is dat vervelende "opgelet, deze smartcard wordt momenteel geactiveerd " weer in beeld...grrrrrr
ach ja morgenvroeg eens bellen denk ik
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”