Nieuwe Internet Favorite aansluiting op ADSL (opgelost) ?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
PTiTDaV
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 03 jun 2008, 19:00
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 1 keer

Hallo iedereen,

Ik kom van dommel Homeconnect en de technieker is vandaag langs geweest om mijn internet te activeren ( ikzelf was niet thuis ), alles was ok...
Nu kom ik thuis en ik zit nog steeds op ADSL ?
Toen ik belgacom besteld had heeft men bevestigd dat ik VDSL ging krijgen en toch eindig ik met ADSL.
Iemand raad om toch op VDSL te komen , ik ga geen 42 € / maand betalen om op ADSL te blijven...

ik heb geen BGC TV

Mvg,
David
Laatst gewijzigd door PTiTDaV 22 nov 2010, 19:49, in totaal 1 gewijzigd.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Als je zeker bent dat VDSL2 beschikbaar is, blijven bellen naar Belgacom helpdesk. :)
sbghannibal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 311
Lid geworden op: 27 jun 2009, 08:34
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 31 keer

Heb je soms telefoon ook bij belgacom. want anders kan je altijd bgc tv bij bestellen. krijg je normaal en omzetting naar vdsl2. en anders moet je gewoon eens gaan klagen en horen of je het zou kunnen krijgen. want tussen wat de verkoper zegt en wat er technisch mogenlijk is er soms toch nog en groot verschil
PTiTDaV
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 03 jun 2008, 19:00
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 1 keer

Heb alleen internet, heb ze nogmaals gebeld, er komt maandag een technieker langs omdat er iets mis zou zijn. Nu zeiden ze ook dat het mogelijk is dat ik bij de volgende disconnect geen internet meer heb. Dus in het slechtse geval zit ik straks zonder internet tot maandag...
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Om van ADSL naar VDSL2 overstap te maken, moet je 50€ activatiekost betalen (ja, nog steeds). Weet wel niet hoe het zit als je bv. al upgrade van abbo, of je het steeds moet betalen.
Dus daar even aan aandachtspuntje.

En on-topic, inderdaad blijven bellen, want soms kom je ook experts tegen. En zeker in de late uurtjes (rond 21u), kom je goede mensen van klantendienst tegen. :beerchug:
flyerken
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 maa 2006, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ik ben ook al een maand bezig om VDSL van belgacom los te krijgen. Ik heb ondertussen al 10 keer of zo gebeld naar ze en ze kunnen me zelfs niet vertellen of VDSL een optie is voor mij (terwijl op de belgacom TV site duidelijk staat aangegeven dat HD tv voor mij mogelijk is). Ze hadden me de woensdag gezegd dat ik deze week zou terug gebeld worden. maar dat is nog niet gebeurd. (ben ondertussen al een paar weken aan het wachten op een deftig antwoord.)
Ik was naar speciaal van dommel naar belgacom overgegaan om een betere snelheid te krijgen en nu hebben die bij belgacom me van 12 Mbit ADSL2+ naar 9 Mbit omgezet omdat dit zogezegd het maximum is wat ik kan krijgen :bang: :bang: . (terwijl de 12 mbit jaren goed gewerkt heeft)
Ik wacht nog even af tot na het weekend en als ik maandag nog niets van de mensen bij belgacom gehoord heb dan vrees ik dat ik bij een andere provider ga. Voor de mensen die dachten dat dommel een belabberde helpdek had. Die van belgacom is nog veel erger.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Kan je geen BGC TV nemen via Internet, en dat dan binnen de 7 dagen (bedenktijd) weer opzeggen? Dat was hier ooit aangehaald als mogelijkheid om VDSL2 te krijgen, maar ik weet niet of iemand het ooit met succes heeft geprobeerd.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
flyerken
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 maa 2006, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ik vind het sowieso een kromme methode. Nee als ik maandag geen schot zie in de zaak dan annuleer ik de hele nest. Ik ben momenteel diep teleurgesteld in belgacom. :-(
BeAtS
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 nov 2010, 11:12

flyerken schreef:(terwijl op de belgacom TV site duidelijk staat aangegeven dat HD tv voor mij mogelijk is)
Via welke link heb je dit getest? Kan dit namelijk nergens meer terugvinden nu.
thx
flyerken
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 maa 2006, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Blijkbaar is die site verdwenen, je kan wel nog bij andere providers kijken of VDSL voor jou beschikbaar is.
Bijvoorbeeld bij EDPnet, http://www.edpnet.be/nl_be/edp/testconnection
of bij dommel.
Zij gebruiken de belgacom hardware dacht ik.
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

De Belgacom TV site www.belgacomtv.be is er niet meer is nu gedeeltelijk naar skynet.be en belgacom.be overgezet. Blijkbaar werkt nog niet alles 100%.

Nakijken als je voor Belgacom TV aangesloten kan worden, kan ook via: http://www.belgacom.be/bwt/control/nl/j ... vision=RES
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
PTiTDaV
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 03 jun 2008, 19:00
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 1 keer

Ziezo de technieker is langsgeweest.
Alles is in orde geraakt. Er was blijkbaar een groot probleem in de ROP.
Nu zit ik op VDSL
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

En veel geblaat is weeral voor niets geweest ...
Abusimbal schreef:Nakijken als je voor Belgacom TV aangesloten kan worden, kan ook via: http://www.belgacom.be/bwt/control/nl/j ... vision=RES
Neen, deze link geeft altijd een foutmelding. Maar daar had ik het toch al uitvoerig over gehad in het topic http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 26&start=0 ?
Laatst gewijzigd door meon 22 nov 2010, 23:18, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Berichten samengevoegd, probeer daar aub op te letten.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”