Regulus schreef:
met een mooi vlaams spreekwoord noemen ze dat dus "warm en koud tegelijk blazen" .. make up your mind dude ..
jongen toch, leer eerst eens lezen wat er allemaal staat. Of ga je nu zeggen dat Belgacom TV hetzelfde is als Belgacom Internet???? Of is onderscheid maken tussen 2 verschillende dingen niet mogelijk bij u?
ROTFLMAO .. geen verdere vragen edelachtbare ..
[modbreak] @Regulus: Gelieve je taalgebruik binnen de gestelde regels van het forum te houden, en persoonlijke problemen kan je via een PB uitvechten. [/modbreak by Sasuke]
Door de lengte van deze topic zie ik door de bomen het bos niet meer.
Vandaar misschien deze onnodige vraag.
Als ik bij Belgacom een Pack Mobile + Internet + TV neem (dus zonder vaste telefoon), dan heb ik toch nog steeds een telefoonlijn nodig. Niet?
Zo ja, wat kost deze dan?
niet HD-decoder kost 75 EUR, deze wordt meestal aangeraden voor een 2de tv aan te sluiten, maar bevat volgens mij geen mogelijkheid om programma's op te nemen.
niet HD-decoder huren kost 6 EUR/maand, maar lijkt mij niet zo interessant, na 1 jaar huur heb ben je evenveel kwijt dan toestel aan te kopen.
jorisx schreef:niet HD-decoder kost 75 EUR, deze wordt meestal aangeraden voor een 2de tv aan te sluiten, maar bevat volgens mij geen mogelijkheid om programma's op te nemen.
Ook niet vergeten als je een 2de tv wilt aansluiten dat je daar OF een lijntje hebt liggen OF dat je devolo's koopt om via het elektriciteitsnet uw decoder aan te sluiten. Dus het is niet enkel die 6€ per maand maar meestal ook een éénmalige kost
Devolo's werken bij mij perfect en kosten iets in de 70€ bij belgacom als ik mij niet vergis.
Indien je een pack mobile, internet en tv neemt betaal je geen abonnement voor een vaste lijn.
Er moet uiteraard wel een telefoonkabel in je woning aanwezig zijn.
Wat de 2de decoder betreft, deze kan je huren voor 6 euro per maand. Bij huur is het altijd een HD decoder die geleverd wordt.
Je kan uiteraard ook een decoder kopen. 199 euro voor een HD decoder, 75 euro voor een niet HD decoder. Beide decoders hebben een harde schijf om programma's op te nemen.
bombas schreef:Door de lengte van deze topic zie ik door de bomen het bos niet meer.
Vandaar misschien deze onnodige vraag.
Als ik bij Belgacom een Pack Mobile + Internet + TV neem (dus zonder vaste telefoon), dan heb ik toch nog steeds een telefoonlijn nodig. Niet?
Zo ja, wat kost deze dan?
Om hier ook is effe op verder te gaan:
Als ik bgctv neem en bv internet via dommel neem, moet ik dan ergens raw copper of discoverylijn (bij dommel) bij nemen of krijg je die lijn gewoon als je bgctv neemt?
Belgacom TV-catalogus op pc Vanaf november 2010 kan iedereen in België films opvragen en bekijken uit het video-op-aanvraagaanbod van Belgacom
TV via de website (http://www.belgacomtv.be). Men hoeft zelfs geen TV- of internetklant te zijn van Belgacom. In een eerste
fase zullen ongeveer 200 speelfilms (een kwart van de catalogus) opvraagbaar zijn op de pc. De films zijn op pc te
bekijken tegen identiek dezelfde prijs als op tv, 2 tot 5 euro per film. Een gehuurde film blijft ook hier gedurende 24
uur beschikbaar. De betaling kan via de telefoonfactuur, met credit card of via PingPing (sms).
Kan er mij iemand zeggen of dit al actief is (we zijn tenslotte al 20 november), en zo ja, hoe moet ik dat doen ? Zou ik eens graag willen uitproberen.
quistnix schreef:
Kan er mij iemand zeggen of dit al actief is (we zijn tenslotte al 20 november), en zo ja, hoe moet ik dat doen ? Zou ik eens graag willen uitproberen.
Op Belgacom forum stond er: delay... ze hebben nog problemen gevonden...zoals gewoonlijk dus, en wat ik dus aanhaalde eerder in deze topic..
De paginas zijn nu wel live sinds gisteren, met een hoopje franse dingen , maar op pc kijken is NOG niet mogelijk.
tommos schreef:Op Belgacom forum stond er: delay... ze hebben nog problemen gevonden...zoals gewoonlijk dus, en wat ik dus aanhaalde eerder in deze topic..
OK, bedankt voor de inlichting. Maar ik vind het toch beter dat als ze met zo iets nieuws beginnen, het van slag een degelijke gebruikerservaring moet hebben, en dan wacht ik liever nog een tijdje tot het product "af" is. Zoals hier op het forum al dikwijls is gesteld: geduld is een schone deugd
quistnix schreef:
Op Belgacom forum stond er: delay... ze hebben nog problemen gevonden...zoals gewoonlijk dus, en wat ik dus aanhaalde eerder in deze topic..
De paginas zijn nu wel live sinds gisteren, met een hoopje franse dingen , maar op pc kijken is NOG niet mogelijk.
IK wil even vermelden dat ik vandaag hier in Zwijnaarde (Gent) vast heb gesteld dat het systeem van twee opnames terzelfdertijd actief is
Ik dacht dat in een eerste fase het aantal zenders beperkt waren en dat er nog geen HD kon opgenomen worden op de servers van Belgacom.
In januari zou het aantal zenders uitgebreid worden, mogelijks wordt dan ook het opnemen in HD mogelijk...
Sinds gisteren zijn die 2 opnames hier ook actief, zone 050.
Wel hadden we zo'n klein uurtje haperend beeld, geen idee of dit met die update te maken had.
De functie werkt in elk geval, 'k heb ze eens vlug getest.
De 2de uitzending die je programmeert komt bij Belgacom te staan, in de planning staat er dan ook achter "30d"
Weet er iemand of je, indien npvr beschikbaar is, ook de eerste opname reeds op de servers ban Belgacom kunt opnemen zonder een tweede te programmeren.
Dus je hebt geen andere opnames gepland voor vandaag, en de eerste opname die je doet wil je onmiddellijk via npvr opnemen.
m.a.w. kan je kiezen welke opname je via npvr doet en welke op de interne HD?
Dus vanaf vandaag ook BelgacomTV op pc te bekijken ? 'k Vind er niet direct iets van terug op de website ... iemand een idee waar er meer uitleg over staat ?
jollito schreef:Dus vanaf vandaag ook BelgacomTV op pc te bekijken ? 'k Vind er niet direct iets van terug op de website ... iemand een idee waar er meer uitleg over staat ?
beste, er is nergens gezegd dat dit vanaf vandaag 1 december is.
Er is gezegd vanaf december. Dit wil dus zeggen, in de loop van december. December telt 31 dagen hé.
Her kan even goed eind december zijn....
Lord Utopia schreef:Jaja. We moeten niet dom doen, hé. Anders hadden ze gezegd 'vanaf eind december'.
achzo, als men zegt, vanaf december, is dat voor u vanaf 1 december. Sorry die logica ontgaat me.
Belgacom heeft aangekondigd vanaf december, dus het zal ergens deze maand gelanceerd worden.
Zamba schreef:
achzo, als men zegt, vanaf december, is dat voor u vanaf 1 december. Sorry die logica ontgaat me.
Belgacom heeft aangekondigd vanaf december, dus het zal ergens deze maand gelanceerd worden.
Heb ik dat gezegd? Lees mijn zin opnieuw. Ik heb niet gezegd dat vanaf december voor mij vanaf 1 december is.
Ik heb gezegd dat vanaf december niet vanaf 31 december is.
Zamba schreef:
Heb ik dat gezegd? Lees mijn zin opnieuw. Ik heb niet gezegd dat vanaf december voor mij vanaf 1 december is.
Ik heb gezegd dat vanaf december niet vanaf 31 december is.
tja, als meneer het spelletje correct wil spelen, 31 december is ook nog december hé
Zamba schreef:
beste, er is nergens gezegd dat dit vanaf vandaag 1 december is.
Er is gezegd vanaf december. Dit wil dus zeggen, in de loop van december. December telt 31 dagen hé.
Her kan even goed eind december zijn....
Vanaf december is vanaf nu.
Vanaf begin december is vanaf nu ergens, misschien een paar dagen later.
Vanaf midden december, is ja, midden december.
Eind december, bon ge weet het wel.