![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Afbeelding](http://www.speedtest.net/result/1033602424.png)
deelt nog iemand deze ervaring?
Greetzz :
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Als Telenet klant ben je altijd de snelste. Daar maken we een punt van. En als het sneller gaat, willen we dat jij de eerste bent die daar van profiteert. Je hebt het al begrepen: we verhogen opnieuw de snelheid van je internetformule.
Daardoor kun je met je ComfortNet XL-abonnement 1,5x sneller muziek en filmpjes downloaden, online foto´s delen, enz.
Wat moet je doen om hiervan te genieten?
Helemaal niets, wij doen alles voor jou. Zonder kosten.
Je zit niet zomaar goed bij Telenet, je zit alsmaar beter!
Hopelijk volgt nu Turbo,wie weet naar 40Mbps zoals ze in het voorjaar hadden willen doen.
Waarom niet,mag gerust van mij,deze snelheidsverhoging vandaag wist ook niemand.Astralon schreef:Hoe kunnen ze Turbonet (XL) verhogen zonder een overlap te hebben met Fibernet50?
Een downloadsnelheid van 40Mbit en de upload ongewijzigd laten?
Kunnen gerust naar 120Mbps downloadJelly schreef:Astralon
De snelheden op Docsis 3.0 nog wat optrekken?
Ze hadden beter het volume wat verhoogd, daar zou je veel meer aan gehad hebben, maar ja...allcazar schreef:wel verdraaid
ik heb een simpel basicnetje van 4mbps down en 256k up
speedtest net op mijn draadloze laptop deze morgen:
14,16 down
490 up
inderdaad lijkt me
Hopelijk krijgt iedereen 'n eindejaars cadeauAstralon schreef:Om Turbonet competitief te maken moet de uploadsnelheid al naar 4-5 Mbit ('k weet zelfs niet of dit kan met de huidige modems).
Dan zouden ze Fibernet 50 al naar een 7,5 Mbit en Fibernet 100 al naar 10 Mbit moeten brengen.
'k Zie het nog niet te snel gebeuren. En als het wel zo is dan is het alleen maar goed voor de concurrentie.
De modems is het probleem niet... hun netwerk welAstralon schreef:Om Turbonet competitief te maken moet de uploadsnelheid al naar 4-5 Mbit ('k weet zelfs niet of dit kan met de huidige modems).
Na topicmerge is de nieuwe url http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=5&t=13263Rikkyrocker schreef:Bij Tik zijn er ook 2.
Mischien 'n fout bij Telenet.
Was gisteren al.
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=5&t=13262
Dit is geen eigen speculatiejorgo schreef:Volume was al bekend, enige bron voor de rest van die specificaties behalve eigen speculatie?
Nee, je draait (weer eens) de rollen om. Jij doet een uitspraak over de nieuwe snelheden, ik vraag of je daar enige bron voor hebt. Mijn bron van het volume staat hier klaar en duidelijk beschreven.Rikkyrocker schreef:Dit is geen eigen speculatiejorgo schreef:Volume was al bekend, enige bron voor de rest van die specificaties behalve eigen speculatie?
Of weet jij meer.Laat effe horen dan
Dit is het plan:Tuner111 schreef: Dus ik denk ( ben er bijna zeker van) dat telenet weer eens snode planne heeft![]()
Och ja, We zullen wel zien