Mogelijk ? A2F en scarlet Samen ?

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
ptourist
Starter
Starter

Eigenlijk komt die vraag niet echt van mij maar ik zou het ook wel willen weten of het mogelijk om twee Abo's te combineren dus als A2F wat trager gaat en je hebt snel iets nodig kan je even inloggen bij Scarlet en Vise versa ..

Of is de lijn gebonden aan 1 provider alleen ..
nu bedoel ik dus wel niet alletwee samen gebruiken tegelijk maar switchen.

Thanks
C1nder
Pro Member
Pro Member

Op een a2f-lijn inloggen met scarlet zou gaan heb ik gehoord van iemand, maar toen ik getest heb om met a2f in te loggen op mijn scarlet lijn, ging dit niet ...
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

op een a2f lijn kan je idd inloggen met scarlet, andersom kan het zijn dat het niet gaan, dus als c1nder het zegt zal dit zo zijn
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Bij A2F is je account echt aan je telefoonnummer gekoppeld, vandaar dat je een A2F-account enkel kan gebruiken op de lijn waarop het geactiveerd is.
ptourist
Starter
Starter

oké , bedankt alvast voor jullie replies.
My_download
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 22 keer

Als je gewoon userid/pwd wil uitwisselen met iemand en dan testen of jullie allebei kunnen werken via ADSL2Fit & Scarlet dan zal dat inderdaad een beetje tegenvallen.
Gewoon 2 ADSL aansluitingen, of 1 ADSL en 1 Telenet gaat natuurlijk wél en je kan dan bv probreemloos op de Skynet news server vanop je 2e account. Zodra je dus de 10Gb limiet bereikt heb op je SKynet abo, ga je gewoon verder vanop je Telenet/UPC/Scarlet abo.

Voor telenet gebruikers is dat zowat de enige manier om zonder payserver toch nog iets van usenet te halen. Een en ander kan je bovendien nog automatisch laten gebeuren door 2 van die "plug & work" doosjes van Belgacom te kopen (zonder abonnement natuurlijk) want dat zijn ZYWALL-2 routers die elkaars internet link als backup kunnen gebruiken. Normaal kosten die dingen 140€, zelfs 150 bij BGC maar tijdelijk houden ze uitverkoop aan 99€ en dat is niet te veel voor een routertje met dit soort opties (én VPN server/client).

In hoeverre je voor 80€ per maand (2 abo's van 40€) niet een betere oplossing kan vinden wil ik nog even in het midden laten :roll:
DiViNO
Plus Member
Plus Member

meon schreef:Bij A2F is je account echt aan je telefoonnummer gekoppeld, vandaar dat je een A2F-account enkel kan gebruiken op de lijn waarop het geactiveerd is.

Is dit al lang, kheb een 4 tal maanden geleden da is getest met ne maat van mij en toen ging dit zonder probleem (kheb wel liever de snelheid van scarlet :D)
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Divino,

Dat is gedaan vanaf er werd uitgelekt dat de speeds account afhankelijk zijn. Toen is iedereen massaal begonnen met goede accounts uit te wisselen. Webvisie heeft hier toen terecht actie tegen ondernomen, want dat is in strijd met het contract.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”