Nieuw Telenet Forum - enkel voor Telenet gebruikers.

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Ik zou het op zich wel niet erg vinden. Ik lees dagelijks Tik forum, maar moet wel zeggen dat ik ook enkel lees op userbase, maar bijna niet post. Dit komt vooral omdat het op hetzelfde neerkomt en ik niet graag 2 keer hetzelfde plaats.
Ik lees heel graag het nieuws en op forum staan er heel vaak nuttige dingen.

En kort over moderators :roll:
En @amedee (localhost) : Ik ben ook actief, maar geen posts-> geen moderatorwerk :P
Maar op zich, moet je niet naar mij kijken. Ik doe dit niet vanuit machtsgeilheid of eendert wat, ik doe dit gewoon om een proper te HELPEN proper te houden, want als het op 1 persoon moet rusten is dat niet te doen. Maar op een forum als Userbase is er daar geen gebrek aan denk ik.
Wat ik wil zeggen: je moet geen schrik hebben dat ik er een saga van zou maken dat ik mijn "functie" kwijtraak. En zou enkel doorgaan als me erom gevraagd wordt.

Samengevat:
Ik ben voor

PS: een van de belangrijkste redenen is omdat ik userbase veel later ontdekt heb :)
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Lord Utopia schreef:Dit is geen Belgacom forum.
Ik heb vorig jaar eens de berekening gedaan, en Userbase was toen 1/3 een Belgacom forum, 1/3 een Dommel forum, en 1/3 al de rest.
Volgens dezelfde berekening was het Tik forum voor 4/5 een Telenet forum.

Dit is op basis van het aantal topics en posts in de respectievelijke rubrieken.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

nogal logisch dat het Tikforum doodbloedt, bij TN zijn er geen problemen om op te lossen :angel:

Een reden te meer om ze samen te voegen dus....
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Moustache schreef:Dit is geen Belgacom forum.
Het lijkt er anders hard op.
wat doe jij hier dan?
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Staks gaan we nog denken dat het Rokkierieker is
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

localhost schreef: Ik heb vorig jaar eens de berekening gedaan, en Userbase was toen 1/3 een Belgacom forum, 1/3 een Dommel forum, en 1/3 al de rest.
Volgens dezelfde berekening was het Tik forum voor 4/5 een Telenet forum.

Dit is op basis van het aantal topics en posts in de respectievelijke rubrieken.
Maar dat maakt het geen Belgacom forum.
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Dat dacht ik dus ook. Ik ga trouwens ook kijken bij andere DSL providers en indien ik mij nuttig kan maken bij Scarlet, Dommel, EDPNET, etc. dan zal ik dat ook doen. En dat kunnen verschillende leden bij deze bevestigen.
Gebruikersavatar
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Berichten: 540
Lid geworden op: 20 feb 2010, 16:35
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
Bedankt: 29 keer
Contacteer:

quistnix schreef:Dat dacht ik dus ook. Ik ga trouwens ook kijken bij andere DSL providers en indien ik mij nuttig kan maken bij Scarlet, Dommel, EDPNET, etc. dan zal ik dat ook doen. En dat kunnen verschillende leden bij deze bevestigen.
Ja :-)
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Modbreak:
Troll
Help, bespaar ons de nog sterkere Belgacom impact op de fora. Na de concurrentie dood gemaakt te hebben door de derde speler (Scarelt) in te palmen gaat men nu nog de fora in palmen.
Moustache
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 okt 2010, 17:40

Modbreak:
Troll
q-tec schreef:
Moustache schreef:Dit is geen Belgacom forum.
Het lijkt er anders hard op.
wat doe jij hier dan?
Telenetter lekker lachen dat ik hier zoveel Belgac....tegen kom.
Wat doe jij hier dan als je BGC'er bent?
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Ik heb altijd de indruk gehad dat je er op Userbase meer kennis(of beter gezegd: topics) was van Belgacom en DSL providers, maar dat je voor Telenet beter het Tik Forum bezoekt.

Ik ben zelf lid van beide fora (bij Tik onder de username driesv). Ik heb Userbase ook leren kennis via Tik.
Op dit moment bezoek ik het Tik Forum niet meer, mede omdat ik niets met Telenet te maken heb en omdat er minder wordt gepost dan op Userbase.

Verder is het aan de beide "besturen" om te beslissen of ze worden samengevoegd of niet.

PS: Dit is wel volledig offtopic, maar het onderwerp stelt dat ook niets voor. Een nieuw forum waar niets op gebeurt en alwaar plat ligt. (of moet je over een Telenet-verbinding surfen :D)
Moustache
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 okt 2010, 17:40

q-tec schreef:
Moustache schreef:Dit is geen Belgacom forum.
Het lijkt er anders hard op.
wat doe jij hier dan?
Omdat dit 'n telenet forum is,wat moet ik op een belgacom forum,waar ik helemaal geen interesse voor heb.Geen moment spijt gehad dat ik er opgestapt ben.Waarom zou ik.Lagere prijs kan mij niet bekoren.
k'heb het best naar m'n zin bij Telenet.
Geen last van smalband,snelheid,stabiliteit.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Lord Utopia schreef:
localhost schreef: Ik heb vorig jaar eens de berekening gedaan, en Userbase was toen 1/3 een Belgacom forum, 1/3 een Dommel forum, en 1/3 al de rest.
Volgens dezelfde berekening was het Tik forum voor 4/5 een Telenet forum.

Dit is op basis van het aantal topics en posts in de respectievelijke rubrieken.
Maar dat maakt het geen Belgacom forum.
Inderdaad, zie ook het aantal hits op deze tread. Er is heus interesse in de evoluties van Telenet. Het welles/nietetjes van ik ben bij Belgacom/Telenet is dan ook wat kinderachtig.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Ik ben wel geintereseerd in de evolutie van internetproducten van telenet en andere providers.

Tegen mei 2011 vervalt mijn eerste jaar en moet ik beslissen of ik overstap naar een andere provider of blijf bij belgacom. Als ik tegen dan geen korting krijg als personeel (contractor) dan flikker ik ze direct buiten.

Ik hoop dat telenet tegen dan afgestapt is van hun rode/groene uren, anders zal ik mij moeten wenden tot dommel/edpnet.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

Trojan schreef:Ik ben wel geintereseerd in de evolutie van internetproducten van telenet en andere providers.

Tegen mei 2011 vervalt mijn eerste jaar en moet ik beslissen of ik overstap naar een andere provider of blijf bij belgacom. Als ik tegen dan geen korting krijg als personeel (contractor) dan flikker ik ze direct buiten.

Ik hoop dat telenet tegen dan afgestapt is van hun rode/groene uren, anders zal ik mij moeten wenden tot dommel/edpnet.
Scarlet? ;-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Als dochter van belgacom komen zij op de laatste plaats, achter telenet.

Ik zou al wanhopig moeten zijn om bij scarlet klant te worden, gezien hun slechte reputatie qua klantvriendelijkheid en dienstverlening. Ik heb geen zin om weken zonder internet te zitten wachten op een technieker.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Dus eigenlijk wil localhost het Tik forum redden van een stille dood want het is aan het doodbloeden en zoals hij hier ergens schreef is hij nog de laatste actieve moderator daar.
Moustache
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 okt 2010, 17:40

AnD schreef:Dus eigenlijk wil localhost het Tik forum redden van een stille dood want het is aan het doodbloeden en zoals hij hier ergens schreef is hij nog de laatste actieve moderator daar.
Ofwel hebben de bezoekers daar minder internet problemen.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Een forum dient niet alleen om problemen op te lossen...
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

AnD schreef:Dus eigenlijk wil localhost het Tik forum redden van een stille dood want het is aan het doodbloeden en zoals hij hier ergens schreef is hij nog de laatste actieve moderator daar.
Ik heb nergens geschreven dat het Tik forum aan het doodbloeden is.
Laatste actieve moderator is misschien een groot woord, er zijn wel een paar mensen die wat bijklussen. Maar over het algemeen zijn er minder trollen bij Tik. Ik denk dat we ze allemaal weggejaagd hebben naar Userbase... ;-)

EDIT: sorry edit bij het verkeerde bericht.
Laatst gewijzigd door localhost 17 nov 2010, 10:44, in totaal 2 gewijzigd.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Moustache
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 okt 2010, 17:40

localhost schreef: Ik heb nergens geschreven dat het Tik forum aan het doodbloeden is.
Laatste actieve moderator is misschien een groot woord, er zijn wel een paar mensen die wat bijklussen. Maar over het algemeen zijn er minder trollen bij Tik. Ik denk dat we ze allemaal weggejaagd hebben naar Userbase... ;-)
Oh zo druk is het ook niet op userbase.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Maakt dat Meon niet met zijn statistiekskes moet boven water komen, hé...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Moustache
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 okt 2010, 17:40

Goztow schreef:Maakt dat Meon niet met zijn statistiekskes moet boven water komen, hé...
Wat is nu 'n paar duizend leden op 4 miljoen internetters.
Problemen worden op de forums wel bekend gemaakt,waar worden ook niet opgelost door de forums.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1841
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Contacteer:

1 Website is natuurlijk gebruiksvriendelijker voor de internetgebruiker. Userbase is wel iets meer gericht op technische postings (internetgebruikers met administratieve problemen bij hun provider is men hier soms liever kwijt) terwijl dat bij Tik afgaande op de postings net omgekeerd is. Ik zou momenteel bv. bij Tik nooit een technisch probleem posten.

Bij een samensmelting zou dat verschil moeten opgegeven worden. Dit is natuurlijk een persoonlijk standpunt, allicht ziet niet iedereen het zo. :wink:
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Moustache schreef: Wat is nu 'n paar duizend leden op 4 miljoen internetters.
Problemen worden op de forums wel bekend gemaakt,waar worden ook niet opgelost door de forums.
Wij kunnen uw aantijgingen weerleggen met feiten, iets wat jij NIET kan.

- het aantal bezoekers van Userbase is gestegen (ik zou zelfs graag hebben dat Meon met stats komt, ik heb ze van enkele maanden geleden al gezien);
- fora lossen problemen wel degelijk op, maar de ge/bekende trollen hier op het forum helpen daar niet aan mee, hé, Moustache en vrienden.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Nicolas, ge moet u zo druk nie maken. De mensen bedoelen dat goed hoor. ;-)

Daarbij, de Meon zit nu in de file op de E40 ter hoogte van Evere dus hij kan nu geen statistiekskes trekken. Misschien kan Gr4vity dat wel, want die zit naast hem en hij zal met zijn laptop wel kunnen tetheren.
:beerchug:
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

The road to hell is paved with good intentions, gelijk ze zeggen. :D
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

We zijn hier wel fel afgeweken van het topic ;)
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

localhost schreef:Daarbij, de Meon zit nu in de file op de E40 ter hoogte van Evere dus hij kan nu geen statistiekskes trekken. Misschien kan Gr4vity dat wel, want die zit naast hem en hij zal met zijn laptop wel kunnen tetheren.
Betrapt ja :-P
Man, 1u40 over 5 km gedaan daar, verschrikkelijk (we waren naar Belgacom voor een demo en hands-on van OnLive, later daarover meer) Ik zal eens kijken of ik wat statistieken kunnen tonen, gisteren bvb nog eens gekeken naar de hits via ons shorturl-domein userba.se dat we vrijwel enkel via Twitter gebruiken. Halen daar toch zo'n tussen de 50 en 200 hits per dag op (afh. van het nieuwsaanbod).

We zijn ondertussen inderdaad wel flink afgeweken van de topicstart, maar ja, die site bolt toch niet :-P

[Afbeelding Post made via mobile device ]
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Over userba.se gesproken...mag/kan ik de php code hiervoor gebruiken voor een eigen shortURL service?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Moustache
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 okt 2010, 17:40

Lord Utopia schreef: Wij kunnen uw aantijgingen weerleggen met feiten, iets wat jij NIET kan.

- het aantal bezoekers van Userbase is gestegen (ik zou zelfs graag hebben dat Meon met stats komt, ik heb ze van enkele maanden geleden al gezien);
Dat kan toch iedereen zien,onder in het forum.

Statistieken
Totaal aantal berichten 343449 • Totaal aantal onderwerpen 25685 • Totaal aantal leden 10116 • Ons nieuwste lid is salli
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

krisken schreef:Over userba.se gesproken...mag/kan ik de php code hiervoor gebruiken voor een eigen shortURL service?
Euh, zo moeilijk is dat toch niet :P (tenminste als je niet over bit.ly-like aantallen links spreekt).
Moet dat eens aan gr4vity vragen, 't is gebruik makend van 't Zend Framework geschreven.
Moustache schreef:Dat kan toch iedereen zien,onder in het forum.
Bwa, echt veel kan je daar niet uit afleiden hoor.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Moustache schreef:
Lord Utopia schreef: Wij kunnen uw aantijgingen weerleggen met feiten, iets wat jij NIET kan.

- het aantal bezoekers van Userbase is gestegen (ik zou zelfs graag hebben dat Meon met stats komt, ik heb ze van enkele maanden geleden al gezien);
Dat kan toch iedereen zien,onder in het forum.

Statistieken
Totaal aantal berichten 343449 • Totaal aantal onderwerpen 25685 • Totaal aantal leden 10116 • Ons nieuwste lid is salli
statestieken=> aantal users per dag via bepaalde browser enzo
vanwaar komen ze userbase binnen....
hoeveel gasten meelezen je zal verschieten!
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Moustache
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 okt 2010, 17:40

q-tec schreef:

statestieken=> aantal users per dag via bepaalde browser enzo
vanwaar komen ze userbase binnen....
hoeveel gasten meelezen je zal verschieten!
Dat is toch fantastisch.
Zo kunnen ze toch de problemen van de providers lezen.
Die dat echt problemen hebben,kunnen zich registreren,en hun ongenoegen uiten.
Ze zullen het probleem over smalband zeker lezen,en daarna de keuze maken welke provider te kiezen.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

meon schreef:We zijn ondertussen inderdaad wel flink afgeweken van de topicstart, maar ja, die site bolt toch niet :-P
Zeg nu zelf eens eerlijk, vind je niet dat mijn topic hijacking een veel interessanter onderwerp is dan de topicstart? 8)
Er zijn in ieder geval meer reaguurders. Inhoudelijke discussies met voor- en tegenstanders die argumenten aanbrengen zijn véél leuker dan troll-topics vol persoonlijke verwijten.

Geen dank, 't is graag gedaan.
:banana:


EDIT: Ondertussen al 72% voor fusie op de poll: http://twtpoll.com/r/fee7lb
Wanneer de poll gedaan is, ga ik een bevraging doen bij de nee-stemmers. Ik hoop dat ik daar veel van ga kunnen leren.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

localhost schreef: Geen dank, 't is graag gedaan.
:banana:
Zolang het niet op ons (Tik) forum is, al die flames, is het goed zekers? :cop:

Maar ben zeker benieuwd naar het resultaat. Ik denk dat een fusie gewoon gebruikersvriendelijker is. Maar de fusie moet goed doordacht worden...
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Dima: ik ben er al 3 jaar over bezig, het zal zeker nog eens 3 jaar duren om voor te bereiden. ;-)
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Dat betekent dat we al halverwege zijn! :banana:
Wat ik wil zeggen, het moet zeker zo gedaan worden zodat er niet te veel mis gaat qua mergen, en zeker niet overdoen. Ik zou zelf durven zeggen, steek dat in een archief...
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Ik denk dat er niet veel stemmen meer bij gaan komen, en ik denk ook dat de meeste stemmers van Userbase komen. Damn, ik had een bit.ly moeten gebruiken voor referrer tracking. ;-)

Ik denk dat ik mag stellen dat 3/4 van de respondenten het een goede zaak zou vinden mochten ze maar één forum in de gaten moeten houden. Dat is meer dan ik zelf had durven hopen.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”