heb sedert enige dagen Belgacom Intense na enkele hindernissen
Vorige week nog met helpdesk gebeld omdat ik op ADSL2 snelheid stond en zouden me 30Mbit lijn geven daar dit op mijn adres kon
vandaag stelde ik vast dat snelheid hoger lag,dubbel maar volgens mij nog geen 30mbit is maar als ik op 192.168.1.1 kijk 25mbit down is en 6mbit down
Klopt het dat ik nog steeds niet op 30mbit ben gezet?Ik veronderstel dat daar dan een 30 zou moeten staan?
verder kreeg ik vorige week brief om te bewaren van Belgacom met gebruikersnaam en paswoord maar toen modem aansloot krijg ik andere gebruikersnaam te zien (192.168.1.1)==> deze configureerde zichzelf automatisch dus heb ik ook nog niet settings brief durfen te gebruiken omdat ik misschien anders geen internetverbinding meer heb?
Kan ik dit zelf ergens nagaan want heb laatste tijd al zodanig veel helpdesk moeten bellen wat niet altijd evident is als je op kantoor zit...
thx
'probleem' snelheid Bcom Intense en 2 verschillende username
-
- Elite Poster
- Berichten: 1657
- Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
- Locatie: Lokeren
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 155 keer
Als er in modem of vdsl2tool 25 down en 6 up staat, heb je wel een 17a profiel maar repair, dan is er wat niet goed met jouw binnenaansluiting.
MV 1000/500 | http://hierzo.net | https://arnoraps.be
- quistnix
- Erelid
- Berichten: 1646
- Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
De lijn van de TS staat inderdaad op een repairprofiel van 25 Mbps. Hij was oorspronkelijk op 30 Mbps geprovisioneerd en daarna heeft DARE (Diagnostic, Analysis & Repair Engine) - wat een automatisch programma is die de lijn uitmeet qua lengte en verzwakking en een paar andere parameters - het oorspronkelijke profiel 30/6 gewijzigd naar 25/6 (syncsnelheid).
Je correcte login is XXXXXX en ik ken het paswoord ook niet. Maar je kan je huidige paswoord resetten door dit via e-Services te doen. En dan ben jij de enige die het paswoord kent.
De gebruikersnaam/login die je kreeg met het bijhorende paswoord (per brief) mag je dus in de prullemand gooien.
Je correcte login is XXXXXX en ik ken het paswoord ook niet. Maar je kan je huidige paswoord resetten door dit via e-Services te doen. En dan ben jij de enige die het paswoord kent.
De gebruikersnaam/login die je kreeg met het bijhorende paswoord (per brief) mag je dus in de prullemand gooien.
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3239
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
De brieven moet hij wel bijhouden, de login gegevens van zijn email staan daar ook op.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.