B-box2 sessies

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
jelleV
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

:-( :-( Ik ging vandaag naar 192.168.1.1 om mijn paswoord te veranderen omdat ik denk dat er iemand mijn internet aan het opgebruiken is maar ik kreeg deze boodschap "No more than 100 sessions at a time are allowed. Please wait until open sessions expire."
Hoe kan ik dit oplossen. Ik zocht op het internet maar ik vond alleen maar dat er spyware op mijn pc zou zijn maar dit is niet zo.
Ik las ook dat het resetten helpt maar wat houdt dit dan precies in. En wat wordt er dan precies gedaan (moet ik dan naam en paswoord terug instellen of moet ik dan terug zo een halfuur wachten voor die x-box zijn updates te laten doen??) Kan gewoon eens herstarten dit ook oplossen??
Bedankt en hopelijk snel en goede antwoorden
tommos
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 156 keer

Probeer gewoon eventjes uw modem zonder spanning te zetten en daarna terug te starten
jelleV
Starter Plus
Starter Plus

tommos schreef:Probeer gewoon eventjes uw modem zonder spanning te zetten en daarna terug te starten
Zal ik straks proberen want het internet is effe nodig nu. :-(
jelleV
Starter Plus
Starter Plus

Het werkt, terug zeer raar. Hoe kan ik dit tegen gaan? Zodat ik niet terug die 100 sessies overschrijd
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”