Nieuw Telenet Forum - enkel voor Telenet gebruikers.

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

Laatst gewijzigd door Rikkyrocker 13 nov 2010, 10:58, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Vroeg of laat gaat deze ganse saga nog verfilmd geraken :angel: . Alle gekheid op een stokje... succes ermee...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

Goztow schreef:Vroeg of laat gaat deze ganse saga nog verfilmd geraken :angel: . Alle gekheid op een stokje... succes ermee...

Bedankt.
Daar wat meer discucieren en hier het rustig houden.
Was ook mijn bedoeling.

Forum komt niet van mij.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Op zich geen slecht idee, maar aan de hand van wat moeten mensen bewijzen of ze telenetgebruiker zijn of niet?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Met 4 leden zou je beter een kaartavond organiseren ipv een telenet forum(sorry kon het niet laten), het nut ontgaat me volledig, hier heb ik support van 10.000 leden...
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

iceke schreef:Met 4 leden zou je beter een kaartavond organiseren ipv een telenet forum(sorry kon het niet laten), het nut ontgaat me volledig, hier heb ik support van 10.000 leden...
Als ze ook zo snel groeien,zoals Telenet. Hole' Torero :banana:

Blijf jij maar lekker waar je bent.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Tik.be was toch al het forum voor telenetgebruikers overigens? Het nut van een zoveelste forum ontgaat mij ook totaal, maar toch succes ermee.

Eén kleine waarschuwing vanaf de telenetsite:
http://onlinesupport.telenet.be/content/disclaimer
De teksten, tekeningen, foto's, films, beelden, data, databanken, software, benamingen, handels- en domeinnamen, merken, logo's en andere bestanddelen van deze site zijn beschermd door intellectuele rechten en behoren Telenet of derden toe. Het is verboden zonder voorafgaand schriftelijk akkoord van Telenet de op en via deze website aangeboden informatie op te slaan (anders dan noodzakelijk om de website te kunnen bekijken), te reproduceren, te wijzigen, openbaar te maken, te distribueren of te verzenden, te verkopen of anderszins over te dragen of enige rechten hierop te verlenen aan derden.
Kortom : het merk telenet mag je eigenlijk niet gebruiken in je domeinnaam, tenzij dit schriftelijk is goedgekeurd door telenet.

Graag had ik ook nog antwoord op mijn vorige vraag...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Zolang ze daar hersenloos Telenet gaan ophemelen laat ze snel doen zou ik zeggen, geen overlast meer hier :lol:
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Bij deze wil ik nog eens het oude idee oprakelen om de forums van Tik en Userbase samen te voegen. Het is tegenwoordig toch voor 99% exact hetzelfde.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Onder welke naam, TIKbase?
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Naam moet niet veranderen.
Forum = Userbase.
Klantenvereniging = Tik.

Simpel.


EDIT: poll: Moeten de forums van Tik (http://tik.be/forum) en Userbase (http://userbase.be/forum) samengevoegd worden?
http://twtpoll.com/fee7lb
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

krisken schreef:Kortom : het merk telenet mag je eigenlijk niet gebruiken in je domeinnaam, tenzij dit schriftelijk is goedgekeurd door telenet.
Da's oa. een van de redenen dat we op een bepaald moment van 'Skynet User Base' naar enkel 'userbase' zijn veranderd.

Fora mergen is trouwens niet louter een technische aangelegenheid. Gezien de privacy zou elke gebruiker die gemerged of gemigreerd wordt daar expliciet toestemming voor moeten geven, aangezien je privégegevens (emailadres bvb) zou overhalen naar een andere organisatie...

Los daarvan zie ik wel voordelen in een eengemaakt forum (gezien de overlap en dubbele topics en reacties), maar dat gaat niet eenvoudig zijn...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Ik denk trouwens ook niet dat UB wenst als het "forum voor TIK" gezien worden. De meest realistische oplossing is eigenlijk om het TIK-forum te archiveren (dat kan ook op UB) en voor de rest niks te veranderen aan UB. Een echte fusie zie ik niet zitten, wat bijvoorbeeld met mensen die op beide fora een account hebben (onder dezelfde naam eventueel)?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Tik zou er beter mee stoppen en alle activiteiten overdragen naar ISOC Belgium. Dat heeft trouwens dezelfde voorzitter dus dan is daarmee de vraag opgelost van wanneer hij met welk petje spreekt.

Privacy: serieus blijven he. Het gaat hier maar om een forum, niet om medische gegevens. De vraag zou ook alleen maar gesteld moeten worden aan de leden van het Tik-forum, want zij verhuizen. Als je zo bezorgd bent over privacy, dan wil dat misschien zeggen dat mijn vertrouwen in de UB-crew groter is dan dat van jou, meon? :P

Dubbele accounts: samenvoegen uiteraard.

Gaat het eenvoudig zijn? Als het goed gepland en goed voorbereid is, dan wel.

Tegen read-only archiveren stel ik wel mijn veto. Het is een merge all the way, of niets. Inclusief topic merges, maar dat kan alleen manueel uiteraard. En daar wil ik mij wel voor opofferen.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Goztow schreef:Ik denk trouwens ook niet dat UB wenst als het "forum voor TIK" gezien worden. De meest realistische oplossing is eigenlijk om het TIK-forum te archiveren (dat kan ook op UB) en voor de rest niks te veranderen aan UB. Een echte fusie zie ik niet zitten, wat bijvoorbeeld met mensen die op beide fora een account hebben (onder dezelfde naam eventueel)?
:student:
Ik wens ook niet dat mijn posts van Tik gemerged worden met de posts op dit forum.
Enkel de posts overzetten is goed van de rest (indien ze dat willen), maar verder dan dat hoeft het niet te gaan.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

localhost schreef:Privacy: serieus blijven he. Het gaat hier maar om een forum, niet om medische gegevens. De vraag zou ook alleen maar gesteld moeten worden aan de leden van het Tik-forum, want zij verhuizen. Als je zo bezorgd bent over privacy, dan wil dat misschien zeggen dat mijn vertrouwen in de UB-crew groter is dan dat van jou, meon? :P
Mja, 't is net TIK dat me heeft doen nadenken over privacy in dergelijke situaties. Jullie hebben immers ooit een actie opgezet gehad samen met de CBPL en strikt genomen komt ge daar mee in contact.

Een forummerge zal vast wel heel wat geprul zijn, maar niet ondoenbaar, zowel het UB- als TIK-forum zijn immers volgens mij ongemodde phpBB3-installaties. Usermerge gaat lastiger zijn: wat met usernames die op beide fora bestaan, maar niet dezelfde persoon zijn, of dezelfde personen met verschillende usernames, ... Tweakers.net heeft er ook jaren over gedaan om de frontpage en GoT-user base te mergen.

Enfin ja, los van de technische kwesties zit je dus ook nog met dingen zoals: wat met moderators, hidden fora/topics en vooral: wat is het idee van TIK (de organisatie) daar over en zien de users dat zitten? (je had in je poll misschien een onderscheid kunnen maken tussen "ik ben een UB'er en ik ben voor" of "ik ben een TIK'er en ben tegen" en variaties daarop :)
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Pas van start en al down? Goed bezig...
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Euh, zelfs dns.be doet bij mij niet veel voor't moment...
http://downforeveryoneorjustme.com/dns.be
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Nochthans draait de server waarop telenet-gebruikers.be volgens de dns-records op draait (95.211.20.79) wel gewoon hoor... Ik vermoed dat ze cold feet gekregen hebben... ;)
ooh. shiny.
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 937
Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 49 keer

Nameserver trace for www.telenet-gebruikers.be:

* Looking for who is responsible for root zone and followed k.root-servers.net.
* Looking for who is responsible for be and followed c.ns.dns.be.
* Looking for who is responsible for telenet-gebruikers.be and followed ns2.alfaservers.com.

Nameservers for www.telenet-gebruikers.be:

* ns1.alfaservers.com returned (SERVFAIL)
* ns2.alfaservers.com returned (NORECORDS)
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

het forum zal het begeven hebben onder al die positieve telenet gebruikers he 8)
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1106
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 119 keer

Die website werkt al even goed als een telenet lijn tijdens de rode uren :s :s :s
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

meon schreef:Euh, zelfs dns.be doet bij mij niet veel voor't moment...
Jimmy Cappaert (@jimmycappaert)
13/11/10 20:51
@Webrevisors There seems to be a power outage in the KPN Nossegem data center, where DNS.BE has colocated some of its servers.
[Afbeelding Post made via mobile device ]
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Volgens mij gaat dit samen met de panne bij BASE (hun systemen in de winkel).
Ligt er toevallig één of ander belangrijk datacenter plat?
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

driesve schreef:Volgens mij gaat dit samen met de panne bij BASE (hun systemen in de winkel).
Ligt er toevallig één of ander belangrijk datacenter plat?
KPN = base = KPN datacenter nossegem (en precies ook Gent?) ligt er uit...
http://www.webhostingtalk.nl/netwerk-st ... segem.html

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

meon schreef:
localhost schreef:Privacy: serieus blijven he. Het gaat hier maar om een forum, niet om medische gegevens. De vraag zou ook alleen maar gesteld moeten worden aan de leden van het Tik-forum, want zij verhuizen. Als je zo bezorgd bent over privacy, dan wil dat misschien zeggen dat mijn vertrouwen in de UB-crew groter is dan dat van jou, meon? :P
Mja, 't is net TIK dat me heeft doen nadenken over privacy in dergelijke situaties. Jullie hebben immers ooit een actie opgezet gehad samen met de CBPL en strikt genomen komt ge daar mee in contact.
Ter info, meon. Er zijn op dit moment 3 totaal gescheiden users tables:
  • users table van Tik vzw, deze zit in Drupal en bevat ~10.000 leden
  • users table van het Tik forum, deze zit in Phpbb en bevat ~6.000 leden
  • users table van Userbase, deze zit in Phpbb en bevat ~10.000 leden
Er is geen enkel verband tussen users table 1 en users table 2. Inderdaad: er zijn Drupal users die niet in Phpbb zitten, en omgekeerd. Ik heb nog niet de moeite gedaan om de mate van overlapping te vergelijken op basis van emailadres, misschien zou ik dat eens moeten doen.

Mijn voorstel gaat over users table 2 en users table 3.


Wat moderatoren betreft: in de praktijk ben ik op dit moment de enige actieve moderator op het Tik forum, en ik ben dat op dit moment meer dan beu. Het samenvoegen van de 2 fora is het enige realistische scenario waarbij ik er totaal mee kan stoppen, en tegelijk er toch 100% zeker van kan zijn dat de users en de collectieve inhoud van het Tik forum in goede handen zijn.


Wat toestemming vragen betreft: dat is heel simpel. Ik heb er de Algemene Voorwaarden van het forum nog eens op nagelezen. Het volstaat dat ik een aankondiging op het Tik forum zet. Wie daar een probleem mee heeft, moet maar een klacht indienen bij de Privacycommissie. Nu heb ik persoonlijk ervaring met de Privacycommissie. Uit die ervaring weet ik dat het allemaal zo geen vaart zal lopen. Van internet hebben ze met moeite gehoord bij de Privacycommissie.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Wat zeggen de users van TIK er van?
Laatst gewijzigd door Trojan 14 nov 2010, 16:58, in totaal 1 gewijzigd.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Stuur een eenmalige mail rond naar 2 van de 3 groepen dat ze op datum x zullen verhuizen naar de derde groep? Of gewoon vanaf 0 beginnen en mail sturen naar de 3 groepen om opnieuw te registreren?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

krisken schreef:Of gewoon vanaf 0 beginnen en mail sturen naar de 3 groepen om opnieuw te registreren?
Dat zou ineens alle inactieve accounts er vantussen halen. Maar dat toont dan weer slechter op de statistieken.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Statistieken...Had BGC daar geen patent op? ;-)
Overigens ... het komt de db van de server alleen maar ten goede denk ik dan.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

* Eerst een rigoureuze clean-up van beide databases: alle accounts met 0 posts ? alle accounts die >3 maand niets gepost hebben ? dubbel accounts (accounts met zelfde e-mail adres) ? accounts zonder geldig e-mail adres ?
* Alle TIK posts toevoegen in dit Forum, met in de titel een [TIK] tag.
* Alle oude Userbase posts taggen met [UB] in de titel.
* Alle TIK users toevoegen in Userbase als "TIK_username" (of als ze zich aanmelden via http://www.tik.be/forum/ komen ze bij ons als TIK_username).

- Nieuwe posts in Userbase komen dan zonder de [UB] of de [TIK] tag. Na enkele dagen zullen de getagde posts stilaan naar de achtergrond verschuiven.
- Last but not least: users zelf de tools geven om hun UB_username en TIK_username te mergen.
Dit alles misschien gelijktijdig met de introductie van UB3 ?

Ik heb zo'n merge process (als klant) meegemaakt toen Air France en KLM samengingen: ik had een KLM frequent flyer kaart en een AF kaart, en users moesten zelf opgeven welke KLM kaart met welke AF kaart samengevoegd moesten worden. Recent ook bij het samengaan van Privilege (Brussels Airlines) en Miles and More (Lufthansa).

ben gewoon eens luidop aan het nadenken, geen idee hoe realistisch de implementatie zou zijn.

Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Trojan schreef:Wat zeggen de users van TIK er van?
Vandaar de poll op http://twtpoll.com/r/fee7lb

@Philippe: alle accounts met 0 posts deleten: uiteraard, dat lijkt me een evidentie. :-) Ik doe dat nu al op Tik om de zoveel tijd.
Dubbele accounts op basis van emailadres zullen ook makkelijk te mergen zijn. Ik heb daar al phpbb bods/scripts voor gezien.
Voor de rest denk ik dat wij in grote lijnen een gelijkaardig scenario bedacht hebben. Luidop denken, inderdaad, ik vind dat dat moet kunnen.
Er zijn wel een aantal details die verschillen maar dat maakt niet zoveel uit.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Is dat niet een hoop werk ? kan je niet gewoon 1 forum sluiten ? ik lees niet op tik omdat 95% krak hetzelfde is..
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Sommige users maken een account waarmee ze nooit posten, enkel om de nieuwe posts te kunnen lezen. Zogenaamde "lurkers". Niet alle accounts met 0 posts hebben geen nut ;).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

iceke schreef:Is dat niet een hoop werk ? kan je niet gewoon 1 forum sluiten ? ik lees niet op tik omdat 95% krak hetzelfde is..
Ik denk niet dat één van beide groepen daarmee gediend gaat zijn. Telenetters gaan niet willen overstappen naar een belgacom forum en andersom juist hetzelfde.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dit is geen Belgacom forum.
Moustache
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 okt 2010, 17:40

Lord Utopia schreef:Dit is geen Belgacom forum.
Modbreak:
Troll
Het lijkt er anders hard op.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Verklaar je nader?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

localhost schreef: Ik heb nog niet de moeite gedaan om de mate van overlapping te vergelijken op basis van emailadres, misschien zou ik dat eens moeten doen.
Ik gebruik voor elk forum of elke winkel een ander e-mailadres (gemakkelijk om de bron van spam te checken) dus voor mij ga je nooit overlappingen vinden.
Voor hier geen probleem, ik zit op UB maar niet op TIK :wink:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Laat het aub zoals het is, ik blijf bewust weg van het Tik forum omdat daar een 'wij weten altijd alles beter' mentaliteit heerst. Door die egotripperij is dat forum nu zo goed als dood en voor mijn part mag het verder doodbloeden.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”