Ben momenteel sinds 31/08/2007 aangesloten op netconnect plus. Heb dikke 3 weken geleden cityconnect plus aangevraagd( Borgerhout - Antwerpen), 10 dagen geleden €25 betaald voor migration. Hoe lang moet je wachten eer die omschakeling gebeurd? Heb helpdesk nog niet ingeschakeld.
Ben in het bezit van D-Link DSL-2640B Wireless G ADSL2/2+ Modem Router,Zal wel lukken voor ADSL2+ zeker?
Alvast bedankt voor een antwoord.
Aanvraag cityconnect
Ik heb gisteren de migratie van ADSL(2+) netconnect naar ADSL2+ cityconnect aangevraagd. Vandaag krijg ik hiervoor een factuur gemaild voor 40.49 + 8.50 BTW = 48.99 EUR. Dit betreft een eenmailige kost (voor de migratie).
Van die kost vond ik nergens iets terug op de Dommel website. Ook tijdens de online aanvraag werden deze kosten nergens vermeld.
Zijn deze kosten terecht en normaal?
Van die kost vond ik nergens iets terug op de Dommel website. Ook tijdens de online aanvraag werden deze kosten nergens vermeld.
Zijn deze kosten terecht en normaal?
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Ja, en deze staan wel degelijk ergens vermeldt (kleine lettertjes ergens onderaan op een pagina of in een soort FAQ).Yohan schreef:Zijn deze kosten terecht en normaal?
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)