Netconnect naar speedconnect migratie

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Tom 35
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 aug 2008, 21:12

Hoi,

1 -Een 2 weken geleden ben ik omgeschakeld van netconnect naar speedconnect.
Helaas tot op heden staat daar nog steeds "waiting for migration" op de crm.
De modem heb ik al gekregen, maar voor de rest is het stil bij dommel.
Iemand enig idee hoe lang dit kan duren ?
Staat die migratie eigenlijk voor een nieuw contract, ik denk dat ik daar niets van gezien heb tijdens deze migratie, of ben ik hier mis ?
2- heb eind september mijn oude modem terug gestuurd en gevraagd mijn 149 euro terug te storten, ondertussen hebben ze al 2 keer mijn abbo kosten van netconnect van mijn rekening gehaald maar die 149 euro terug storten, niks van.
Op tickets wordt gewoon niet gereageerd en nu staat er opnieuw een nieuwe factuur pro forma klaar en dan nog eens de 99 euro miratie kosten.
Ik begin echt wel te vrezen de verkeerde keuze te hebben gemaakt.
Zijn er hier nog die zo lang moeten wachten op een bevestiging van die vdsl.
Ik kan volgens de website van BC 2 kanalen dig tv en HD aan, maw vdsl is hier zeker mogelijk.

Tom
gunstn
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 12 jul 2005, 13:47

Same hier, ook bijna 2 weken geleden aangevraagd, en nog geen reactie, wel modem al gekregen...
Heb al eens paar topics uit dit forum doorgenomen, en daar zaten mensen tussen die 1 tot anderhalve maand moesten wachten voor ze bericht kregen ...
Geduld is dus een schone zaak.
Migratie = nieuw contract voor zover ik weet.
Misschien kun je is bellen naar dommel, misschien krijg je daar wel gehoor.

btw. Ik denk dat er iets mis is met hun ticketsysteem, vroeger kreeg je altijd een email met daarin bevestiging van je ticket met case nummer en passwoord, heb echter al 2 tickets gemaakt en geen email gekregen ...
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

gunstn schreef:btw. Ik denk dat er iets mis is met hun ticketsysteem, vroeger kreeg je altijd een email met daarin bevestiging van je ticket met case nummer en passwoord, heb echter al 2 tickets gemaakt en geen email gekregen ...
Ik heb dit ook voorgehad (paar weken terug).

Het beste wat je dan kan doen, is je vraag opnieuw posten (m.a.w. opnieuw een ticket terug aanmaken).
Als je deze keer wel een bevestigings email (met ticketnr) terug krijgt, weet je dat je vraag goed ontvangen is.

Zo heb ik zelf een week gewacht op een antwoord (ik kreeg geen ticketnr).
Daarna mijn vraag opnieuw gesteld (waarop ik wel een ticketnr kreeg) en een dag later had ik al respons.

Gent32m
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
gunstn
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 12 jul 2005, 13:47

heb mijn ticketprobleem al gevonden, ze zaten in mijn spamfolder :s
Raar want in september heb ik nog zonder problemen een ticket kunnen aanmaken en reactie gekregen.
Heb nu nog een ticketje aangemaakt om te vragen achter activeringsdatum, we zullen zien.
Heb net al antwoord gehad op mijn ticket, je krijgt email na de betaling, met domiciliering duurt dat dus wat langer.
tom35
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 20 apr 2009, 19:40
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 23 keer

Hoi,

donderdag opnieuw een ticket aangemaakt en geen respons.
ik vermoed dat hier een strategie van dommel achter zit om niet over de brug te moeten komen met die waarborg.
Indien dommel die waarborg destijds gewoon als inkosten zou hebben ingeschreven , dan zouden ze zot genoeg zijn, maar ik vrees er voor. Dat is mss de reden waarom ze nu zo moeilijk doen en waarom je zo lang moet wachten. Dat geld is gewoon weg.

Tom
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Wij hebben 29 oktober de migratie aangevraagd en daarnet 24 november als activatiedatum gekregen. :bdaysmile:
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”