Proximus - Langer laten bellen - Voicemail

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Beste UB'er

Weet iemand hier hoe je ervoor zorgt dat je GSM iets langer belt (bvb 1 minuut) eer hij overschakelt naar de voicemail van Proximus?
Is voor een Pay&Go kaartje.

Kris

PS : De code **61*+32475151516*11*60# werkt niet :) (staat op veel fora namelijk zo)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

Met 30 lukt het wel, wat dus 10sec langer dan standaard is.

Voor langere tijd zal je er de helpdesk moeten bijhalen.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Volgens mij kan je dat slechts maximaal tot 30 sec laten gaan.
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Het maximum is inderdaad 30 seconden. Standaard is tegenwoordig blijkbaar 15 seconden.
Op welk forum stond dat van die 60 seconden? Ik ben dat nog nergens tegengekomen :')
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

LPS schreef:Het maximum is inderdaad 30 seconden. Standaard is tegenwoordig blijkbaar 15 seconden.
Op welk forum stond dat van die 60 seconden? Ik ben dat nog nergens tegengekomen :')
Ik bedoelde dat de truc met 30 overal staat. Ik ging er dus vanuit dat ik daar om het even welk getal, uitgedrukt in seconden, daar kon zetten :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
speedybritt
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 maa 2010, 16:36

ik weet niet of dit nu nog mogelijk is maar vroeger kon je dit laten aanpassen door een telefoontje naar de klantendienst.
Mijn telefoon blijft bellen.
En de aanpassing was gratis.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

Je kan ook je voicemail volledig uitzetten maar of dat handig is :p
Muffin
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 aug 2010, 12:08

flt schreef:Je kan ook je voicemail volledig uitzetten maar of dat handig is :p
Ik heb mijn voicemail compleet laten uitzetten, die wordt toch maar gebruikt omdat je zou terugbellen (op je eigen kosten dus) en meestal is het toch voor zaken die kunnen wachten. Als ik niet opneem, ben ik er niet. In dat geval kunnen ze nog altijd een sms sturen.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”