Onlangs is onze oude modem van de 1e generatie overleden. Nu hebben we een bbox. Door de oude modem stonden we nog op gewone ADSL. Ik bel dus naar Belgacom. Technieker aan telefoon zegt ADSL2 en zelfs VDSL zijn mogelijk op onze lijn. Voor VDSL kijk ik de kat uit de boom( €50 betalen ) ik wil gewoon meer snelheid die ik kan halen met de nieuwe modem, lijkt me redelijk niet? Wij hebben internet favourite.
Ik werd dus doorverbonden met de commerciële dienst. Daar krijg ik te horen dat ze ons niet op ADSL2 kunnen (willen) zetten. Heb ik gewoon geen geluk en als ik iemand anders aan de lijn heb, kan het dan wel lukken? Of is de nieuwe politiek van Belgacom dat ze uw gwn op VDSL willen?
Michiel
Geen ADSL2(+) meer mogelijk?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Zoveel te beter, toch? Met VDSL2 kan je veel hogere, betere snelheden halen.
Als je te ver van de centrale woont, ga je toch geen profijt kunnen halen uit ADSL2+.
Met VDSL2 haal je sowieso 16,5 Mb en 2 Mb up.
Wees blij dat ze je op VDSL2 willen aansluiten.
Als je te ver van de centrale woont, ga je toch geen profijt kunnen halen uit ADSL2+.
Met VDSL2 haal je sowieso 16,5 Mb en 2 Mb up.
Wees blij dat ze je op VDSL2 willen aansluiten.
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Ik zou er ook blij om zijn, en zeker voor een upgrade gaan hoor
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Het zou VDSL zijn zonder Belgacomtv (en daar hebben ze nog niet naar gevraagd) dus niet te vroeg victorie kraaien .
Het gaat mij vooral om het principe; al jaren zonder zagen klant bij belgacom. En omdat we jaren niet te klagen hadden over de snelheid, en de oude modem gebruiken, zouden we nu geen recht meer hebben op ADSL2? Kom op.
Het gaat mij vooral om het principe; al jaren zonder zagen klant bij belgacom. En omdat we jaren niet te klagen hadden over de snelheid, en de oude modem gebruiken, zouden we nu geen recht meer hebben op ADSL2? Kom op.
Maar versta nu eens dat vdsl2 beter is.. Dan ga je veel meer snelheid hebben. Je moet geen belgacom tv hebben voor vdsl2. Normaal gezien sluiten ze intense zowiezo op vdsl2 aan indien aanwezig. En die bbox wisselen ze gewoon voor een bbox2. Am i missing something?
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Dat zou ik niet zo zeker durven zeggen.Callum_ schreef:Normaal gezien sluiten ze intense zowiezo op vdsl2 aan indien aanwezig.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
50 euro omvat bbox2 + activatiekosten.