Ofloo schreef:
ik vind dit een beetje belachelijk, en eigenlijk is het discriminatie op basis van leeftijd.
...
ik vind al die fluo van tegenwoordig overdreven als je teveel van iets gaat gebruiken zie je het om den duur overal en dan werkt het juist omgekeerd of niet, ..
..
net zoals flitspalen zouden moeten bijdragen aan de verkeersveiligheid.
Tuurlijk is dat discriminatie, het heeft geen nut om je motorrijden uit te stellen tot X aantal jaar, ervaring doe je op met rijden, niet met in je zetel te zitten.
Fluo is overdreven op de moto, op de fiets zou het gewoon verplicht moeten zijn(samen met led verlichting), donker, slecht weer en een beetje regen en je hebt ze gewoon veel te laat gezien zonder reflectoren.
flitspalen aan verkeerslichten dragen bij tot voorzichtigheid, geen kat die het nog in zijn hoofd haalt om nog ff bij te gassen wanneer het licht op oranje springt..
flitspalen op de snelweg of op een kaarsrechte baan zijn totaal nutteloos en overbodig, net als al die bulten en de wildgroei aan 30 50 70 borden.
Verder heb ik het ook nooit gesnapt waarom motorrijders tegen auto's met daglichten zijn. Met je lichten aan zie je tenminste wie er aan het rijden is en wie er gewoon geparkeerd staat...