Belgacom Intense ... onbeperkt is blijkbaar niet onbeperkt

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Superwatje
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 feb 2009, 20:57

Deze maand met de nodige problemen (verkeerde modem geleverd, activatie foutgelopen, enz ...) Belgacom tv, internet en telefonie gekregen. Ik heb een zware internetverbinding nodig om mijn back-ups dagelijks te uploaden en te downloaden van en naar de carbonite.com servers. Dus Belgacom intense was een bewuste keuze. Blijk ik dus plots op smallband te zitten tot het begin van een nieuwe maand omdat ik de 500gig drempel overschreden heb.

Onmogelijk om het via de klantendienst of de technische dienst terug normaal te krijgen. Ik moet dus afwachten tot een nieuwe maand begint. Dus ... onbeperkt is blijkbaar niet onbeperkt. Ik begin zo al wat spijt te krijgen van mijn Belgacom keuze. :evil:
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Je moet gratis volumepacks bestellen in je eservices. Is volgens mij heel duidelijk. Bestel er ineens een stuk of 50. Dat de kd je dat niet gezegd heeft, is me een raadsel.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Je kan onbeperkt via de e-services volume blokken van 20GB "aankopen". In tegenstelling tot de goedkopere abonnementen, zijn deze blokken gewoon gratis. Kijk maar eens.
Gebruikersavatar
rowan
Premium Member
Premium Member
Berichten: 578
Lid geworden op: 29 jul 2007, 20:35
Locatie: 59GIS0
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 21 keer

Gratis volumeblokken bijkopen via de e-services en je ppp verbinding verbreken of router herstarten zodat je onmiddellijk terug op breedband zit.
Superwatje
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 feb 2009, 20:57

TomG schreef:Je kan onbeperkt via de e-services volume blokken van 20GB "aankopen". In tegenstelling tot de goedkopere abonnementen, zijn deze blokken gewoon gratis. Kijk maar eens.
Aan de telefoon hebben ze me wijsgemaakt dat 500gig het maximum is en dat het onmogelijk is om volumepacks bij te bestellen.

Hey idd :beerchug: ... maar ik kon niet inloggen omdat er blijkbaar nog een vroegere account gekoppeld zat aan mijn abbo. Ik heb die eerst moeten samenvoegen. Heb nu de accounts samengevoegd en het blijkt weer te werken naar behoren.

Waarom hebben ze me dat daarnet niet vermeld aan de telefoon ? ... ze wisten me enkel maar te melden dat ik geen volumepacks meer kon aanvragen omdat ik op mijn absolute limiet zat (500gig).

Thanks dudes :beerchug:
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

UB > kd
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

het zal een nieuweling zijn zeker.
Want bij belgacom is het echt onbeperkt
ik moet nog de eerste zien die door belgacom op smellband gezet is omdat hij teveel verbruikte.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

het zal een nieuweling zijn zeker.
Want bij belgacom is het echt onbeperkt
ik moet nog de eerste zien die door belgacom op smellband gezet is omdat hij teveel verbruikte.
als vdsl hier ligt ga ik wel eens testen ze! als ik iedere dag een 10a15uur download (1-16 in het beste geval) eens kijken wat er van komt :-)
maar goed als een van de enige bgc klanten(aléé mijn trafiek gaat over hun netwerk) in een straat van 500m zal dat NP zijn!
Laatst gewijzigd door q-tec 30 okt 2010, 15:19, in totaal 1 gewijzigd.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Ik kan met succes bevestigen dat meer dan 2TB downloaden geen probleem is.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Moustache
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 okt 2010, 17:40

Trojan schreef:Ik kan met succes bevestigen dat meer dan 2TB downloaden geen probleem is.
Dat konden er bijTN in de top 25 ook verschillende.
De eerste 500 grootverbruikers van BGC kwamen net over de 600GB,ik wil wel eens zien als ze 2Tib per maand verbruiken,wat BGC dan zal doen,na 'n paar maand.Gegarandeerd smalband,en gratis bijbestellen,zal dan niet meer het geval zijn,voor die grootverbruikers.
Laatst gewijzigd door Moustache 30 okt 2010, 17:00, in totaal 2 gewijzigd.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

je kan moeilijk op forums treads gaan uithalen waar je mensen hoort klagen dat ze op smallband zitten.
Bij telenet is dit geen enkel probleem om mensen te vinden die klagen.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Moustache schreef:
Trojan schreef:Ik kan met succes bevestigen dat meer dan 2TB downloaden geen probleem is.
Dat konden er bijTN in de top 25 ook verschillende.
De eerste 500 grootverbruikers van BGC kwamen net over de 600GB,ik wil wel eens zien als ze 2Tib per maand verbruiken,wat BGC dan zal doen,na 'n paar maand.Gegarandeerd smalband,en gratis bijbestellen,zal dan niet meer het geval zijn,voor die grootverbruikers.
We zullen het u laten weten als het zover is, tot dan mag je stoppen met uw FUD.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

Moustache schreef:
Trojan schreef:Ik kan met succes bevestigen dat meer dan 2TB downloaden geen probleem is.
Dat konden er bijTN in de top 25 ook verschillende.
In de dag? Ik denk het niet. :twisted:
Victory Not Vengeance
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Moustache schreef:
Trojan schreef:Ik kan met succes bevestigen dat meer dan 2TB downloaden geen probleem is.
Dat konden er bijTN in de top 25 ook verschillende.
De eerste 500 grootverbruikers van BGC kwamen net over de 600GB,ik wil wel eens zien als ze 2Tib per maand verbruiken,wat BGC dan zal doen,na 'n paar maand.Gegarandeerd smalband,en gratis bijbestellen,zal dan niet meer het geval zijn,voor die grootverbruikers.
Heb je voor die nonsens speciaal een account aangemaakt ? Man man toch :nono:
Moustache
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 okt 2010, 17:40

quistnix schreef:
Moustache schreef:
Trojan schreef:Ik kan met succes bevestigen dat meer dan 2TB downloaden geen probleem is.
Heb je voor die nonsens speciaal een account aangemaakt ? Man man toch :nono:
quistnix - Jij moet dringend naar de oogarts,Ik heb deze topic niet aangemaakt.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Ik dacht ook dat het ricky was...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Moustache
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 okt 2010, 17:40

Goztow schreef:Ik dacht ook dat het ricky was...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Of zouden ze bang zijn dat er meerdere BGC 'ers zich hier gaan melden met smalband problemen?
En kan het mischien kwaad dat er meerdere mensen gebruik maken van deze PC.
In de bibliotheek komen er zoveel verschillende mensen op 1 pc na elkaar.
Hetzelde IP nummer wil niets zeggen.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Op zich zou ik het normaal vinden moest Belgacom ergens een lijn trekken. Tenslotte hebben ze ook hun pro compact die echt ongelimiteerd is, en zouden ze klanten die echt een enorme behoefte hebben, voor bijvoorbeeld backups, daar naar kunnen verwijzen. maar ze doen het voor het ogenblik alleszins niet.

Ik heb geen toegang tot ip's, ik baseer me op je schrijfstijl, dat is alles.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

Moustache schreef:En kan het mischien kwaad dat er meerdere mensen gebruik maken van deze PC.
In de bibliotheek komen er zoveel verschillende mensen op 1 pc na elkaar.
Hetzelde IP nummer wil niets zeggen.
Raar, al in de verdediging alvorens er iets van aanval te bespeuren valt :roll:
Afbeelding
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1106
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 119 keer

Moustache schreef: Dat konden er bijTN in de top 25 ook verschillende.
De eerste 500 grootverbruikers van BGC kwamen net over de 600GB,ik wil wel eens zien als ze 2Tib per maand verbruiken,wat BGC dan zal doen,na 'n paar maand.Gegarandeerd smalband,en gratis bijbestellen,zal dan niet meer het geval zijn,voor die grootverbruikers.
Ga jij je maar blauw betalen bij Telenet, jongen. En niet vergeten: enkel 's nachts downloaden hé, ahja want overdag is dat zo belastend voor het netwerk en moeten ze het afknijpen :nono:


En nu even serieus: bij Belgacom is het daadwerkelijk 2TB dat je kan downloaden. Ik snap niet waar jij deze onzin haalt, maar houd het aub voor uzelf.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Da's een goeike :lol:
Reken ook zelf eens na wat de gemiddelde downloadsnelheid is van de grootste grootverbruiker.
Het verbaast je vast, maar zelfs met VDSL2 is dit geen enkel probleem :p
In de veronderstelling dat een grootverbruiker 's nachts moet downloaden, dit compenseert volledig het tragere vdsl2.
En nu komt het: je betaalt nog niet de helft van wat je bij TN betaalt :beerchug:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

gm123 schreef:
Moustache schreef:
Ga jij je maar blauw betalen bij Telenet, jongen. En niet vergeten: enkel 's nachts downloaden hé, ahja want overdag is dat zo belastend voor het netwerk en moeten ze het afknijpen :nono:


En nu even serieus: bij Belgacom is het daadwerkelijk 2TB dat je kan downloaden. Ik snap niet waar jij deze onzin haalt, maar houd het aub voor uzelf.

Waar haal jij dan die onzin dat Telenetters alleen snachts moetten downloaden?
Weekdagen 'alleen op woensdag vanaf 11 uur' kan ik vlot tot 16 uur downloaden zoveel ik wil ,dan begint hier pas de rode periode.
zelfs dan nog kan ik volle speed doortrekken,ik heb turbo abonement.En zeer tevreden,geen last van smalband.
Willen we dan toch straffe taal spreken,colega van mij heeft Fibernet100 - overdag 3 uurtjes volle speed,daar moet VDSL2 minstens 9 uur over doen.Wat geven die dan nog om 'n paar uurtjes smalband.Ook die kunnen snachts lekker slapen.En betalen,snel heeft nu eenmaal z'n prijs.
Laatst gewijzigd door Rikkyrocker 31 okt 2010, 13:09, in totaal 1 gewijzigd.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Afbeelding
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

ik heb ze nu beiden en ik kan het nu goed genoeg weten waar ik het meest kan downloaden.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Moustache schreef:
Goztow schreef:Ik dacht ook dat het ricky was...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Of zouden ze bang zijn dat er meerdere BGC 'ers zich hier gaan melden met smalband problemen?
En kan het mischien kwaad dat er meerdere mensen gebruik maken van deze PC.
In de bibliotheek komen er zoveel verschillende mensen op 1 pc na elkaar.
Hetzelde IP nummer wil niets zeggen.
Ik denk niet dat jij op een zondag in de bibliotheek zit hé?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Goztow schreef:Ik dacht ook dat het ricky was...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Hoe kan ik dat nu zien ? Er is niets mis met mijn ogen. Is Ricky spelletjes aan het spelen met iemand anders login/username ? Bedenkelijk :nono:
knuppel
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 03 maa 2010, 00:06
Bedankt: 17 keer

Rikkyrocker schreef:
Waar haal jij dan die onzin dat Telenetters alleen snachts moetten downloaden?
Weekdagen 'alleen op woensdag vanaf 11 uur' kan ik vlot tot 16 uur downloaden zoveel ik wil ,dan begint hier pas de rode periode.
zelfs dan nog kan ik volle speed doortrekken,ik heb turbo abonement.En zeer tevreden,geen last van smalband.
Willen we dan toch straffe taal spreken,colega van mij heeft Fibernet100 - overdag 3 uurtjes volle speed,daar moet VDSL2 minstens 9 uur over doen.Wat geven die dan nog om 'n paar uurtjes smalband.Ook die kunnen snachts lekker slapen.En betalen,snel heeft nu eenmaal z'n prijs.
En we hebben een nieuwe Nobelprijswinnaar wiskunde !! Iemand die 61,32€ per maand betaalt om 30Mbps te hebben en daar een schamele 1,25Mbps upload bij krijgt. Ofwel download je weinig en ben je dus een idioot is want voor 42,91€ krijg je net hetzelfde (maar dan met 80GB limiet) bij je eigen Telenet. Ofwel download je veel en dan ben je ook een idioot, want dan word je gewoon op smalband gezwierd. Je kan dan misschien 's nachts gas geven, maar als je 's avonds een Youtuubje aan hoge kwaliteit wilt zien moet je je wekker zetten. Het is duidelijk dat dit veeeeel beter is dan Intense aan 30Mbps en 4,5Mbps upload voor 56€, zonder beperkingen, of dan Favorite aan 25Mbps, 3,5Mbps upload en 100GB volume voor 42,9€.

Alleszins, Rikky, aangezien jij zegt geen last te hebben van smalband ben je dus een 'idioot van het eerste type' :-D

Gezien je religieus fanatisme begin ik me eigenlijk af te vragen of Telenet geen sekte is (op zaterdagmorgen staan er zo plots 2 op uw dorpel om het ware geloof van goeroe Sickinghe uit te brengen....) :-)
Espresso
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 20 apr 2010, 22:29

jan28 schreef:
Moustache schreef:En kan het mischien kwaad dat er meerdere mensen gebruik maken van deze PC.
In de bibliotheek komen er zoveel verschillende mensen op 1 pc na elkaar.
Hetzelde IP nummer wil niets zeggen.
Raar, al in de verdediging alvorens er iets van aanval te bespeuren valt :roll:
Wou ik ook zeggen. :-D
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

knuppel schreef:
]

En we hebben een nieuwe Nobelprijswinnaar wiskunde !! Iemand die 61,32€ per maand betaalt om 30Mbps te hebben en daar een schamele 1,25Mbps upload bij krijgt. Ofwel download je weinig en ben je dus een idioot is want voor 42,91€ krijg je net hetzelfde (maar dan met 80GB limiet) bij je eigen Telenet. Ofwel download je veel en dan ben je ook een idioot, want dan word je gewoon op smalband gezwierd. Je kan dan misschien 's nachts gas geven, maar als je 's avonds een Youtuubje aan hoge kwaliteit wilt zien moet je je wekker zetten. Het is duidelijk dat dit veeeeel beter is dan Intense aan 30Mbps en 4,5Mbps upload voor 56€, zonder beperkingen, of dan Favorite aan 25Mbps, 3,5Mbps upload en 100GB volume voor 42,9€.

Alleszins, Rikky, aangezien jij zegt geen last te hebben van smalband ben je dus een 'idioot van het eerste type' :-D

Gezien je religieus fanatisme begin ik me eigenlijk af te vragen of Telenet geen sekte is (op zaterdagmorgen staan er zo plots 2 op uw dorpel om het ware geloof van goeroe Sickinghe uit te brengen....) :-)
Ja ja ja ,jij hebt gelijk.Hoe wist je dat?
Mijn Telenet wordt betaalt door de Sekte.
De bijeenkomsten vallen ook nog perfect,in de rode uren.
Van timing gesproken.
Zeuske
Plus Member
Plus Member
Berichten: 169
Lid geworden op: 21 apr 2009, 10:56
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 6 keer

Rikkyrocker schreef:
gm123 schreef:
Moustache schreef:
Ga jij je maar blauw betalen bij Telenet, jongen. En niet vergeten: enkel 's nachts downloaden hé, ahja want overdag is dat zo belastend voor het netwerk en moeten ze het afknijpen :nono:


En nu even serieus: bij Belgacom is het daadwerkelijk 2TB dat je kan downloaden. Ik snap niet waar jij deze onzin haalt, maar houd het aub voor uzelf.

Waar haal jij dan die onzin dat Telenetters alleen snachts moetten downloaden?
Weekdagen 'alleen op woensdag vanaf 11 uur' kan ik vlot tot 16 uur downloaden zoveel ik wil ,dan begint hier pas de rode periode.
zelfs dan nog kan ik volle speed doortrekken,ik heb turbo abonement.En zeer tevreden,geen last van smalband.
Willen we dan toch straffe taal spreken,colega van mij heeft Fibernet100 - overdag 3 uurtjes volle speed,daar moet VDSL2 minstens 9 uur over doen.Wat geven die dan nog om 'n paar uurtjes smalband.Ook die kunnen snachts lekker slapen.En betalen,snel heeft nu eenmaal z'n prijs.
lol het kan mij nix schelen of ik nu 3 uur of 9 uur moet wachten. Als jij een dvdrip download van 700 MB moet jij 6 min wachten voor wanneer jij hem hebt. Wat kan mij dat schelen als jij op 2 min of 6 min een film hebt. ik heb het liever iets trager en niet kijken naar wnn ik moet downloaden, dan snel en gelimiteerd( bij sommige). Wat ben jij dan met u snelheid e
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

Zeuske schreef:


lol het kan mij nix schelen of ik nu 3 uur of 9 uur moet wachten. Als jij een dvdrip download van 700 MB moet jij 6 min wachten voor wanneer jij hem hebt. Wat kan mij dat schelen als jij op 2 min of 6 min een film hebt. ik heb het liever iets trager en niet kijken naar wnn ik moet downloaden, dan snel en gelimiteerd( bij sommige). Wat ben jij dan met u snelheid e
Als het jou niet kan schelen of je nu 3 of 9 uur moet wachten,waarom zouden wij ons dan druk maken met enkele uren smalband,
Jou 9 uren er langer overdoen is al smalband.TOZV Fibernet.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Enfin, we zijn dan toch weer zóóó af-topic dat we er gewoon mee verdergaan.

profiel 1 : Ik download 's nachts, alles komt toch 's nachts uit, of het nu 2,10 of 30 minuten duurt zal me worst wezen.. tegendat ik er naar kijk in de vooravond staat het dus allang op m'n pc. VOORDEEL BGC.. goedkoper, nooit smallband ook als ik over de 500gig ga & geen metertjes kijken politiek.
profiel 2 : Ik download impulsief. Als ik iets wil zien leech ik het ff snel. VOORDEEL BGC, goedkoper, nooit smallband ook als ik over de 100a200 gig ga & geen metertjes kijken politiek.
profiel 3 : Ik zou begot niet weten hoeveel wat en wanneer ik dowload TIJD OM OVER TE STAPPEN NAAR EEN ABBO MET LIMIET, je betaald minstens 120€ te veel per jaar aan je internet verbinding
profiel 4 : Ik maak online backup/SKYPE/VOIP/ verdien m'n geld met webcamsex... VOORDEEL BELGACOM betere upload tov Telenet.
profiel 5 : Ik heb geld te veel. VOORDEEL TELENET, voor minstens 1200€ per jaar heb je inderdaad het snelste internet
profiel 6 : Ik woon te ver van de rop VOORDEEL TELENET... Ik ben gedwongen om me aan profiel 1 of 5 te houden


gelukkig zit ik in profiel 1, als BGC intens meevalt is het salut en de kost voor Telenet.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Profiel 5 : als je upload van belang is neem je edpnet (20mbit symetrisch) of een FTTH connectie :D

Overigens : iedereen kijkt zuiver en alleen naar het interne netwerk van de providers, maar waarop nooit extern (peerings, transits, ...)? Dit is minstens van evenveel belang! En als je het BICS netwerk van Belgacom (http://bics.com/index.php/network/network/) kent dan is telenet daar niks mee in vergelijking! Hebben die behalve bnix, amsix en c&w lijntjes nog iets eigenlijk??

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

geef eens een voorbeeld waarvoor dit als consument van belang is...
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Euh, BICS richt zich op mobiel verkeer (gsm, sms, mms, ...) tussen verschillende operatoren. Dit heeft geen bal te maken het internet dat belgacom aanbiedt over de vaste lijn. Belgacom kan ook niet meer doen dan zich aansluiten op amsix, bnix, enz.
Zolang telenet zich niet op de mobiele markt gooit met een eigen netwerk zullen zij ook niet in aanraking komen met bics.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

iceke schreef:geef eens een voorbeeld waarvoor dit als consument van belang is...
Ik kan elke user een gigabitconnectie geven, maar veel ben je er niet mee als je snelheid richting "internet" maar 1mbit is :)
Trojan schreef:Euh, BICS richt zich op mobiel verkeer (gsm, sms, mms, ...) tussen verschillende operatoren. Dit heeft geen bal te maken het internet dat belgacom aanbiedt over de vaste lijn. Belgacom kan ook niet meer doen dan zich aansluiten op amsix, bnix, enz.
Zolang telenet zich niet op de mobiele markt gooit met een eigen netwerk zullen zij ook niet in aanraking komen met bics.
Ah? Onlangs horen waaien dat dit eigen fibers waren die bgc had getrokken (onder meer voor sms en mms) maar dat men ook de data daardoor ging pushen (internet dus).

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Profiel 5 : als je upload van belang is neem je edpnet (20mbit symetrisch) of een FTTH connectie :D
wat kost zo een 20/20 lijn ongeveer?
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
rowan
Premium Member
Premium Member
Berichten: 578
Lid geworden op: 29 jul 2007, 20:35
Locatie: 59GIS0
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 21 keer

http://www.edpnet.be/en/Professional/In ... EDPnet-EFM
Contact our B2B team for a quotation!


Prijs wordt niet meegedeeld. Voor een EFM lijn van 20mb/s heb je 8 rechtstreeks paren nodig dacht ik
lion51
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 nov 2009, 12:21
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 72 keer

Misschien toch een andere onderwerp titel want gans de rubriek is ontspoort naar iets anders dan de titel aangeeft
Alhoewel die titel eigelijk zever is want Intense is onbeperkt met veiligheidsdrempel van 500 Gbit waar men nadien steeds gratis kan bijvragen.
Ik zelf heb nu door omstandigheden maar een comfort abo meer met opties onbeperkt en zelfs ik kan nog bijvragen boven op mijn 550Gbit.
dendirk
Member
Member
Berichten: 70
Lid geworden op: 07 jul 2010, 20:25
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

Bij een Internet Favorite met unlimited optie kan je tot 600GB gaan voor extra bundels moeten worden geactiveerd ipv 500 bij Intense, wat de Internet ambassadors hier zullen kunnen beamen :wink:

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gesloten

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”