Hallo,
Op dit ogenblik heb ik nog steeds cityconnect,wat toch al verdwenen is bij Dommel...Blijkbaar zou Cityline goedkoper zijn (=+telefonie) en als je jaarlijks betaald is dat dan slechts 22 euro ong ipv 37 met wel exclusief een activatiekost volgens Dommel...Vermits als je iets nieuws aangaat,je toch vast zit voor een jaar,heb ik iets van:Waarom niet "jaarlijks betalen"?Dan is mijn vraag:Ik heb al vele verhalen gezien over de telefonie via Dommel,maar veel van die verhalen stammen uit 2008,iemand die over de telefonie via dommel iets kan zeggen wat mijn beslissing gemakkelijker moet maken om cityline te nemen ipv cityconnect?
Alvast bedankt!
Van cityconnect naar cityline
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Als telefonie geen directe must is en je zo es af en toe wilt bellen en het niet geeft dat de telefoon het soms niet doet.... dan is het doenbaar. Als je heel veel belt en altijd bereikbaar moet zijn thuis is het minder ideaal.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Ik ben net overgeschakeld van cityconnect en belgacom naar cityline en heb al dikke spijt. De verstaanbaarheid is soms heel slecht en je moet regelmatig je telefoon van aansluiting verwisselen omdat ie niks doet. Dommel wijt dit steevast aan een slechte binnenbekabeling en dan uitgerekend de binnenbekabeling die het moeilijkst te vervangen is, die van de belgacom die aan je pand binnenkomt naar de telefoonaansluiting. Zou volgens Dommel gedraaide UTP-kabel moeten zijn ipv flatcable. Ze zeggen dat hun metingen aangeven dat de bekabeling storingen veroorzaakt. Ten tijde van cityconnect heb ik ook es problemen gehad met de telefoonbekabeling, dus van modem naar telefoonaansluiting en dit laten testen door belgacom. Hieruit bleek dat bekabeling eerste keer slecht was en na vervanging goed. Nu beweert Dommel ineens dat de tussenbekabeling slecht is, waarvan ze eerst zeiden deze niet te kunnen testen!
-
- Starter Plus
Oeps,jammer dat te horen...Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met cityconnect in die zin dat het altijd zelf op te lossen viel....Op zich heb ik die telefoon niet echt veel nodig maar waarom zou ik het er niet bij nemen als het dan nog een stuk goedkoper maakt?Telefonie is dus geen echte must vermits ik voorlopig ook ergens anders terecht zou kunnen....In ieder geval:jammer dat het zulke ervaringen moeten zijn....Ik zal dan ook nog wat andere zaken bekijken....
-
- Starter Plus
Ik heb eigenlijk nog een vraag:Zijn er meer problemen bij cityline met internet dan bij cityconnect?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 187 keer
Waarom zou je twijfelen cityline is goedkoper dan cityconnect.
Als de telefoonkwaliteit tegenvalt, dan gebruik je de telefoon via cityline toch gewoonweg niet meer ...
en je neemt een weepee nummer of zo
Als de telefoonkwaliteit tegenvalt, dan gebruik je de telefoon via cityline toch gewoonweg niet meer ...
en je neemt een weepee nummer of zo