Vrij Downloaden - FAQ

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
blowie
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 mar 2010, 20:47

men vdsl2 lijn ligt er ;)

30mb/4mb lijn... Heb de metingen gedaan, en de max is 91mb down en 16mb up... op een noise margin van 27db.
Dus zal wel een goede lijn hebben. Nu een paar dagen testen, meten op fouten en als het oke is, bye bye fiber ;) Tot ooit nog eens, als je het volledig begrijpt, of tot nooit meer, als belgacom fiber tot aan men deur legt... (wat ooit nog gaat gebeuren).

En ik kan iedereen aanmoedigen om mee te gaan ;) Als ze tenminste dicht genoeg aan een rop zitten... :oops:
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

blowie schreef:[Edit Mod: onnodige fullquote verwijderd. zie Forumregels]

Fijn 'blowie'dat er weer iemand meer gelukkiger is geworden,Je hebt groot gelijk,als je elders beter kunt.Niet mee wachten.En nu de volgende.
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Blijf je gebrandmerkt als grootverbruiker, eenmaal je in de rode cijfers zit? Of krijg je een groene kaart bij aanvang van de volgende "pijnlijk dure" billing period (Kan zo snel niet op een ned.woord komen).
xayana
Premium Member
Premium Member
Berichten: 694
Lid geworden op: 21 dec 2009, 17:33
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 79 keer

Teebee schreef:Blijf je gebrandmerkt als grootverbruiker, eenmaal je in de rode cijfers zit? Of krijg je een groene kaart bij aanvang van de volgende "pijnlijk dure" billing period (Kan zo snel niet op een ned.woord komen).

Je begint terug met een schone lei bij het begin van de volgende aanrekeningsperiode.
Gebruikersavatar
Synthesis
Plus Member
Plus Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 08 sep 2008, 09:08

Hey guys,

Nuttige topic alhoewel dat de informatie dat er gelijk toch wel tegenstrijdige informatie in staat. Heb toch al een tijdje zitten kijken in dit topic maar ik vond niet direct een antwoord op het volgende, dus moest er iemand hierbij kunnen helpen zou dat enorm geapprecieerd zijn:

Hoe snel komt men eigenlijk al op smallband vraag ik mij af met Fibernet (100 of 50)... Hoeveel moet je al gaan downloaden? En verandert dat dag tot dag? En stel dat je de eerste 10 dagen niks hebt gedownload maar dan in 1 keer 100gb afhaald - je gemiddelde blijft dan wel laag maar die 2 dagen zullen wel boven het gemiddelde zitten, hoe zit het dan? Ik heb ook weinig zin om alleen s'nachts te downloaden ook..

Hier als'k download is dat meestal een week of 2 niks (alleen wat mails, kleine downloads) maar dan wel eens 100-200gb op een paar dagen tijd..

Oh en wat is ongeveer de laatste gemiddelde toelaatbare downloadvolume dat jullie merken dat jullie maandelijks kunnen doen (met Fibernet), 300gb/maand? 500gb, als het wat gespreid is? En nee niet alleen s'nachts downloaden.

Thanks guys.
Dell Studio XPS 1645 / Red Leather i720QM | 4GB DDR3 1333Mhz RAM | 16" RGBLED Full-HD screen | 1GB ATI 4670 Graphics | Blu-Ray Burner | 256 GB SSD | Bluetooth | Dell Wireless (a/b/g/n) | Windows 7 Ultimate | 3 years Next-Business Day Premium Warranty + 3 years Accidental Damage Support
Gebruikersavatar
Chinaski
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

Ikzelf ben 3 maanden na elkaar op smalband gezet (of hoe ze het ook noemen), en dit telkens na 400 gigabyte. Het overgrote gedeelte binnengehaald tijdens de 'groene uren', bij substantiële downloads tijdens de 'rode uren' kwam dat meterke snel uiterst rechts in het rood te staan.
Maar blijkbaar zijn deze criteria niet voor iedereen dezelfde.. :roll:
Black is the colour of my true love's hair
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Synthesis schreef:Hier als'k download is dat meestal een week of 2 niks (alleen wat mails, kleine downloads) maar dan wel eens 100-200gb op een paar dagen tijd..

Als je dat overdag doet dan zal het misschien net wel of net niet lukken. Reken er maar niet op dat je dit 2 maal per maand kan.
En anderzijds zou ik zeggen: gewoon proberen. Het ergste wat kan gebeuren is dat je tijdens de rode uren op verlaagde snelheid zit.
Gebruikersavatar
Synthesis
Plus Member
Plus Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 08 sep 2008, 09:08

Degene die gelijk soepelere regels hebben gekregen, en redelijk veel maandelijks hebben kunnen downloaden, hoe zijn jullie op Fibernet gestapt? Hadden jullie ook telefonisch contact met Telenet voor de installatie? Hebben jullie ook iets gezegd van dat jullie deze formule kiezen vanwege het grote volume en daarom ook niet op smallband willen gezet worden?
Dell Studio XPS 1645 / Red Leather i720QM | 4GB DDR3 1333Mhz RAM | 16" RGBLED Full-HD screen | 1GB ATI 4670 Graphics | Blu-Ray Burner | 256 GB SSD | Bluetooth | Dell Wireless (a/b/g/n) | Windows 7 Ultimate | 3 years Next-Business Day Premium Warranty + 3 years Accidental Damage Support
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Ik denk niet dat er hier mensen zijn die soepelere regels hebben, wel mensen die liegen.
Ik ben één van de weinige die exact gepost heeft hoeveel en wannneer ik die data gedownload heb.
Nog nooit iemand gezien die meer dan 300GB gedownload heeft in de rode uren (overdag en 's avonds).
tpex
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2010, 02:12

Astralon schreef:Ik denk niet dat er hier mensen zijn die soepelere regels hebben, wel mensen die liegen.
Ik ben één van de weinige die exact gepost heeft hoeveel en wannneer ik die data gedownload heb.
Nog nooit iemand gezien die meer dan 300GB gedownload heeft in de rode uren (overdag en 's avonds).


Ik denk wel dat er mensen zijn met een heel pak soepelere regels, ik heb nu 3 weken 'fiber'net 50 en weet ook perfect hoeveel en wanneer ik bandbreedte gebruik.

Na 800GB ben ik op smallband gevlogen waarvan ik zo goed als niets merk, behalve tussen 17u en 23u. En zelfs de term smallband is eigenlijk best overdreven, 4Mbit is niet bepaald zo heel traag.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

na 800gb al.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

proximusboyke schreef:na 800gb al.


Rode uren van 17 uur tot 23 uur aan adsl (4Mbps)snelheid.Tot 17 uur aan 50Mbps.
Prima.
Of doen jullie er liever dubbel zo lang over dan (Fibernet50)
800GB wanneer ik wil enz enz,zoals er 'n paar zeggen op het forum , wat is jullie antwoord hier op.
Laatst gewijzigd door Rikkyrocker op 06 nov 2010, 07:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

inzicht, duidelijkheid, garanties naar de toekomst,..
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Rikkyrocker schreef:800GB wanneer ik wil enz enz,zoals er 'n paar zeggen op het forum , wat is jullie antwoord hier op.

Dat je liegt :!:
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

Astralon schreef:

Dat je liegt :!:



Zodoende 'tpex' liegt dan ook hierboven :roll: Kun je dit mischien niet verdragen,dan heb jij 'n groot probleem.
Liever jij dan ik.
.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Ik heb geen probleem want ik kan zoveel downloaden als ik wil zonder snelheidsverlaging en zonder naar een regenboogmeter te moeten kijken en dat voor minder dan de helft van de prijs die jij betaalt. In mijn normen, en die lijken sterk af te wijken van die van jou, heb jij een probleem en niet ik.

Tpex liegt niet want hij geeft zelf toe dat hij op verlaagde snelheid is gevlogen.
Dus verkeerde voorbeeld. Try again.
En ik wacht nog steeds op jouw data om te staven dat jij zonder problemen, lees zonder verlaagde snelheid, 800 GB kan downloaden in de rode uren.
Tot op heden nog altijd niets gezien.
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

Hij is na 800GB op verlaagde snelheid gezet,in de rode uren.(4Mbps) adsl lijntje.
De volgende dag of vanaf 23 uur kan ie weer verder op volle speed tot 17 uur ------- In de groene uren,kom je niet op smalband.
Voor die 800GB moet jij minstens dubbel zolang surfen of downloaden met VDSL2 of vijf maal langer met adsl.
Ik heb verleden maand vlot de 900 GB als proef doorstaan,en meer.Met Turbo.
En de rode uren vallen hier net zoals bij die gast hierboven.Na 19 uur heb ik helemaal geen behoefte nog aan PC te zitten.
Zondag en zaterdag vanaf smiddags helemaal niet.Dan geniet ik elders lekker van pensioen.
Nu jij weer.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Rikkyrocker schreef:Voor die 800GB moet jij minstens dubbel zolang surfen of downloaden met VDSL2


Maar je kan ze wel downloaden wanneer jij wil... jij moet al wachten tot 23u.

Rikkyrocker schreef:Na 19 uur heb ik helemaal geen behoefte nog aan PC te zitten. Zondag en zaterdag vanaf smiddags helemaal niet.Dan geniet ik elders lekker van pensioen.


Niet iedereen is op pensioen... er zijn wel degelijk mensen die na 19u en in het weekend hun PC gebruiken.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Rikkyrocker schreef:Hij is na 800GB op verlaagde snelheid gezet,in de rode uren.(4Mbps) adsl lijntje.
De volgende dag of vanaf 23 uur kan ie weer verder op volle speed tot 17 uur ------- In de groene uren,kom je niet op smalband.
Voor die 800GB moet jij minstens dubbel zolang surfen of downloaden met VDSL2 of vijf maal langer met adsl.
Ik heb verleden maand vlot de 900 GB als proef doorstaan,en meer.Met Turbo.
En de rode uren vallen hier net zoals bij die gast hierboven.Na 19 uur heb ik helemaal geen behoefte nog aan PC te zitten.
Zondag en zaterdag vanaf smiddags helemaal niet.Dan geniet ik elders lekker van pensioen.
Nu jij weer.



klik
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Studenteninternet
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 20 mar 2010, 17:53
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 11 keer
Contacteer:

Ik moet hier toch allemaal serieus om lachen hoor met jullie honderden GB's in de rode uren.
Ik kreeg net weer een waarschuwing (stage 9, nog geen smalband of grootverbruiker) na welgeteld 52GB.
Betreft Telenet Turbo, zonder dat er rekening gehouden werd met de kleurboek.
Reset datum was 1/11.

Ik zeg als je enkele dagen na elkaar +10GB in de rode uren doet dat je na 5-6 dagen zeker op stage 9 staat.
Ga je nog enkele dagen zo door, ben je grootverbruiker :-)

Zoals ik hier al eerder postte is het bij ons niet de eerste lijn waarop dit gebeurt, dus ik moet echt lachen met jullie honderden GB's of er worden toch verschillende maatstaven gehanteerd door telenet! (als onze lijnen zitten op nodes in studentensteden, dus druk bezette nodes)
Gelukkig wordt ook deze lijn volgende week vrijdag gemigreerd naar Vdsl2, alweer een zorg minder! :banana:

Zolang telenet geen duidelijk vast referentiewaarden aanbiedt is het voor mij een slechte keuze en ga ik er enkel mee in zee als er echt geen andere mogelijkheid is. (en dan moeten we wel voor business fibernet gaan (1TB gegarandeerd volume), want alles wat onder fup valt bij telenet is een grote grap)

my2cents ;-)
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Rikkyrocker schreef:Nu jij weer.

Data, or it didn't happen!
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

De ene party is de andere niet...
"Nu jij weer" zou ie vast en zeker zegge. 8)

Modbreak:
We gaan niet beginnen met videootjes en afbeeldingen, het is hier 4chan niet
[youtube]0Z5SahC1aAQ[/youtube]
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

beetje nieuw aan het lezen en ik kwam deze tegen van zdnet http://www.zdnet.be/reviews/115254/tele ... ernet-100/

wat me meest opviel van de review (die overegens van april is)

Code: Selecteer alles

[*]Telenet laat niets los over waar die gevarenzone zich precies bevindt. We vermoeden dat gebruikers die maandelijks terabytes aan data binnensluizen weleens een waarschuwing kunnen verwachten of tijdelijk op een lagere snelheid gezet worden. Al zien we van dat laatste niet echt het nut in als je reeds surft aan 100 Mbit/s.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

honda4life schreef:Of hij hier nog goede praatjes voor heeft weet ik niet:
viewtopic.php?f=50&t=26731

Ben het ook wat beu hoor eerlijk gezegd.

Vandaag heb ik naar aanleiding van een ander zinloos topic van Rikkyrocker dit nog maar eens aangekaart bij de moderators maar ze kunnen/willen hier niets mee doen want ze willen geen partij kiezen voor een operator.

Dus wat mij betreft mag Rikkyrocker (en een paar anderen) wel blijven en zal ik wel wegblijven.
We gaan niet beginnen met videootjes en afbeeldingen, het is hier 4chan niet

Als jullie rekening zouden houden met de opmerkingen van de gebruikers en de oorzaak aanpakken dan krijg je geen reacties zoals die van mijzelf en bovenstaande.
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

Ja Astralon,ik heb 'n oude topic geplaats die al oud was,had het te laat gezien,en kon het niet meer verwijderen,daarom heb ik me ook excuseert.
Wat betreft opmerkingen enz over Telenet vs Belgacom,zal ik mijn mening blijven zeggen,nu en in de toekomst.
Ik ben nu 5 jaar bij Telenet,voordien bij Belgacom.Waar ik nog 3 facturen bleef ontvangen,na contract beeindiging,waar ze geen recht op hadden.
Dan zijn ze bij mij wel op het verkeerde adres.
Tot op heden heb ik 1 probleem gehad bij Telenet,met 1 facturatie.
Over Telenet ben ik persoonlijk heel tevreden,en ben er op vooruit gegaan tegenover Belgacom.
Nogmaals ik laat me nie doen,ZEKER DOOR JOU NIET.als ik de waarheid spreek.
Telenet blijft voor mij de BESTE.
Laatst gewijzigd door Rikkyrocker op 08 nov 2010, 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

@Astralon zelf actie ondernemen en ze hem in u ignore list ;)
laat die rr/aka moustache maar zagen...
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

astralon ik heb ze zelfs gevraagd hoeveel je moet betalen om te mogen zeggen wat ge wilt freedom of speech.
Want blijkbaar kan en mag alles van hem en mag zelfs personen uitk*kken op het forum er wordt niks tegen gedaan.

En Rikkyrocker als iedereen mij ongelijk zou geven uitgezonderd de nicknames die ikzelf creëer dan zou ik me vragen stellen
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

In tegenstelling tot wat sommigen menen te denken, zijn we wel degelijk bezig met deze dingen. Maar het neemt wat tijd in beslag.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

kan ik inkomen goztow maar ik begrijp niet waarom het weken moet duren en bij een ander na 1 uur al een ban

nu on toppic ik zit dus op smallband met mijn Fibernet 100 :oops:
ik heb dus net geen 90GB kunnen downloaden in de rode uren
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

Goztow schreef:In tegenstelling tot wat sommigen menen te denken, zijn we wel degelijk bezig met deze dingen. Maar het neemt wat tijd in beslag.



Goztow,Jij bent de baas.
Ben ik hier teveel,gewoon bannen.Het ga jullie goed.
Ik blijf mijn mening zeggen over TN ,daar verandert niets aan.
Ik laat niet op m'n kop zitten,door 'n paar BGCommers.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

proximusboyke schreef:kan ik inkomen goztow maar ik begrijp niet waarom het weken moet duren en bij een ander na 1 uur al een ban

nu on toppic ik zit dus op smallband met mijn Fibernet 100 :oops:
ik heb dus net geen 90GB kunnen downloaden in de rode uren


tja bye 100€....ben je woonachtig in een stad of druk gebied? (bv waar geen vdsl2 beschikbaar is)
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

in kortrijk
ik het toch gratis.
Maar ik vind dat het niet kan dat ik al op smallband zit na amper 90GB
Laatst gewijzigd door proximusboyke op 08 nov 2010, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

[quote="proximusboyke"]kan ik inkomen goztow maar ik begrijp niet waarom het weken moet duren en bij een ander na 1 uur al een ban

Nog snel een antwoord voor jou.Na 8GB op smalband??
Als ik zo tegen TN was zoals jij,had ik nooit die 6 maand gratis Fibernet aanvaard.PROFITEUR.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

jah ze bestelen de mensen al genoeg waarom wij hen niet ?
Ik wilde het een keer zelg meemaken
misschien was ik een beetje naief en geloofde ik u en dacht ik dat de anderen allemaal aan het liegen waren over het zo vlug op smallband zetten :banana: :banana:
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

proximusboyke schreef:jah ze bestelen de mensen al genoeg waarom wij hen niet ?
Ik wilde het een keer zelg meemaken
misschien was ik een beetje naief en geloofde ik u en dacht ik dat de anderen allemaal aan het liegen waren over het zo vlug op smallband zetten :banana: :banana:



Hopelijk laten ze jou daar de rest van de 5 maanden staan. :roll:
Gelukkig woon ik niet in Kortrijk.En kennen we hier die toestanden niet.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

dus als ik goe begrijp vin jij dat ook normaal na 89,7GB op smallband.
En zei nu in godsnaam ne keer ernstig !!!
We weten dat ge fan bent van telenet en dat is uw goed recht !!!!
Maar je moet toch ook ne keer durven toegeven dat er ook slechte kanten zijn, dit bvb
Stabiliteit is dan terug beter bij telenet en dat durf ik toegeven.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Ik ben hier helemaal niet "den baas". Daarvoor hebben we de crew ;).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

proximusboyke schreef:dus als ik goe begrijp vin jij dat ook normaal na 89,7GB op smallband.
En zei nu in godsnaam ne keer ernstig !!!
We weten dat ge fan bent van telenet en dat is uw goed recht !!!!
Maar je moet toch ook ne keer durven toegeven dat er ook slechte kanten zijn, dit bvb
Stabiliteit is dan terug beter bij telenet en dat durf ik toegeven.


Eerst zeg je na 8 GB nu na 89.7GB Allebei Nee dat is niet normaal.
Als ik zo snel op smalband kom hier vertrek ik onmiddelijk.
Ik moet niet gaan liegen,als ik hier na 300GB of meer op smalband kom,als dit zo niet is.Ik kan hier 4 dagen in de week tot 17 uur gewoon volle speed surfen in de groen begin gele periode.S'avonds intereseert mij intenet niet,of zeer weinig.Gewoon TV,
Daarom iedereen die op smalband wordt gegooid na 100 GB ,gewoon vertrekken.Andere providers beter,zo snel mogenlijk er naar toe.Telenet de baas nie laten spelen.
Laatst gewijzigd door Rikkyrocker op 08 nov 2010, 17:10, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

die 8 was fout had de 9 vergeten en dat kon je zien een beetje eerder toen ik zei dat ik na bij 90GB op smallband zat.
Heb gebeld naar telenet en ze zeiden dak boven gemiddelde zat.
Heb haar gevraagd of dak misschien verbonden was met benidorm bastards.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

proximusboyke schreef:die 8 was fout had de 9 vergeten en dat kon je zien een beetje eerder toen ik zei dat ik na bij 90GB op smallband zat.
Heb gebeld naar telenet en ze zeiden dak boven gemiddelde zat.
Heb haar gevraagd of dak misschien verbonden was met benidorm bastards.


Dat is nu juist waar Telenet van profiteert.
90 procent,komt niet aan de 100 gb en 10 procent 500 en meer
ik veronderstel dit,ja en dan krijg je zo 'n laag gemiddeld.
En dan staan ze safe met hun algemene voorwaarden.
Ik vind dit niet kunnen,zeker niet voor hun woekker prijzen.
Waarom doet hier in Belgie daar niemand iets aan,zoals in Nederland consumenten programs op TV.
En daar zie je dikwijls advokaten uitleg geven.
Kost veel minder,dan sommige onnozele programs die ze hier uitzenden.
Laatst gewijzigd door Rikkyrocker op 08 nov 2010, 17:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”