Internet multi en security

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Spyder
Member
Member
Bedankt: 1 keer

Bij mijn aanvraag staat Internet multi en security 5eur/maand

is dit echt nodig ? ze zeide me dat die voor emails was maar dat heb ik via mijn .be host al ...

kan ik dit laten schrappen ?

mvg
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 243 keer

Die internet multi & security is in feite gewoon een norton internet security.

Op uw skynet email zit standaard voor alle klanten reeds antivirus en antispam op de webserver.

Bij een intense zit gratis reeds 1 licentie, voor start, comfort en favorite kost dat €5 extra per maand. Als ge dat niet moet hebben en ge hebt geen intense kunde best eens bellen naar de helpdesk of naar een bgc winkel gaan.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
olitox
Member
Member

Spyder schreef:Bij mijn aanvraag staat Internet multi en security 5eur/maand

is dit echt nodig ? ze zeide me dat die voor emails was maar dat heb ik via mijn .be host al ...

kan ik dit laten schrappen ?

mvg
Zoals Trojan zegt, je krijgt inderdaad een licentie voor Norton Internet Security.
En daarbovenop, krijg je nog extra bandwith per maand. Voor een Favorite abonnement = 20gb extra, dus 120 totaal. Voor de andere abonnementen weet ik het niet vanbuiten.
Spyder
Member
Member
Bedankt: 1 keer

ha , heb net gebeld en was inbegrepen bij de pack TV en internet ...
kaas2
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

Dat het een onderdeel is begrijp ik ook van de site, maar is het een verplicht onderdeel?
Heb ooit in een ver verleden van een collega vernomen dat hij na enig aandringen bij de KD, het had laten schrappen. Weet nu niet of toen zijn pack opgebroken is en hij meer is gaan betalen?

Kan je het nu stop zetten bij een internet favorite + tv abo? Of is het een verplicht onderdeel van het pack?
en als je het wil laten stop zetten, gaan ze je je jaar contract dan opnieuw starten?

Zal morgen ook eens bellen
Photubias
Starter
Starter

Volgens deze pagina dient Internet Multi & Security ook om met meerdere computers tegelijk online te kunnen.
In tegenstelling tot Norton is dit wel iets wat we willen.

Mijn schoonouders hebben een gewoon Pack Telephony, internet, tv en die multi & security is dus gewoon een nodeloze optie waar wij 5 euro meer (teveel) voor betalen.

We willen het afzeggen, maar zal dit betekenen dat er slechts 1 pc tegelijk online kan? Of controleren ze dit toch niet?
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Recent bedankt: 8 keer
Provider
Te Koop forum

Je kan sowieso op je router met meerdere pc's online. Het betekent enkel dat je geen support zal krijgen in geval van interne (dus bij jou) netwerkproblemen. Dus gewoon afzeggen.
Photubias
Starter
Starter

Hallo,

bedankt voor de snelle reactie. Maar een 'echte router' gebruiken ze niet, het is eerder zo'n wit bbox gedoe. Hopelijk zitten daar geen controlemechanismen in.

Vanmiddag gaan we die multi & security zeker gaan afzeggen :)
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
Bedankt: 208 keer

Of ze het in de gaten houden of niet weet ik niet maar, ze kunnen wel inloggen op de bbox en dan zien ze natuurlijk wel de dhpc leases.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
jaker
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
Bedankt: 89 keer
Provider
Te Koop forum

Photubias schreef:het is eerder zo'n wit bbox gedoe
Een B-Box is een "echte" router :-D
Internet/TV: Orange Zen Fiber + TV Vlaanderen