scarlet tv,telefoon,internet all in oplossing...

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
dommelgebruiker
Premium Member
Premium Member
Berichten: 677
Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

hallo,

ik heb nu van scarlet een internetverbinding van 25 euro maand + 5 euro raw copper...
ik zou graag willen overschakelen naar de all in oplossing van 50 euro maand

maar als ik deze wil laten aanpassen via de website zou ik 100 euro moeten betalen....
50 euro voor de box en 50 euro voor belgacom tv....

kan ik als ik naar scarlet bel deze extra kost mss laten wegnemen? zou scarlet bereid zijn als commerciele tegemoetkoming? of moet ik hierop niet rekenen?

kan iemand me zeggen of de tv en telefoonoplossing van scarlet goed is?

en weet iemand of scarlet de nieuwe decoders van belgacomV4 al verdeeld?

Groetjes,
Callum_
Plus Member
Plus Member
Berichten: 157
Lid geworden op: 15 aug 2010, 14:36

1) nope deze gaan ze volgens mij niet speciaal voor jou gaan aanpassen. Dat is de huidige promotie. Hou er wel rekening mee dat je de eerste maanden maar 40 euro ipv 50 betaald dus eigenlijk is je activering nog altijd gratis. (ongeveer hé).

2) Yep die werkt perfect. Tot hiertoe nog geen problemen. Buiten algemene downtime (1x?) maar dat kan overal gebeuren.

3) Nope de oude V3b stock word nog altijd verdeeld.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Gezien ik geen ervaring heb met Scarlet VOIP, wil ik mij niet negatief uitspreken over de kwaliteit (ik weet wel dat Belgacom VOIP broertje = iTalk geen groot succes was en wegens problemen gestopt).
Maar mijn advies is altijd om de VOIP bij een aparte VOIP provider te nemen en je nummer hiernaar te porteren (WeePee, 3*, Nomado).
1) Je kan je nummer overal meenemen (vb op reis, bij verhuis ...).
2) Je kan je nummer bij iedere internet provider gebruiken (vb als je wisselt van provider).

Telefoon nemen bij dezelfde ISP als Internet geeft je een zeer sterke binding, en je vrijheid om van provider te wisselen wordt sterk beperkt (porteren loopt niet altijd van een leien dakje).

Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Ik zou toch bellen voor een gratis upgrade. Volgens mij zijn ze heel flexibel om toch maar een zo groot mogelijk marktaandeel van BTV te krijgen. Belgacom TV net aangevraagd en alles was toch gratis. Vraag anders een nieuwe installatie
# Gratis installatie van het volledig pakket! staat er op de site.

Telefoon werkt prima, ik denk dat ik in die vijf jaar maar twee keer zonder telefoon zat.

Hier is gisteren een v3 geinstalleerd, maar ik zou over enkele weken al een nieuwe decoder krijgen.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”