Ik heb vandaag nog internet bij uber "BASE" aka support van mijn klote.... voor een paar uur dan wordt het afgesloten.... dus mijn vraag nu is, Telenet nu echt 'DE' beste provider atm voor prijs en snelheid in Belgie ?
Ex telenet klant van 10 jaar.
TELE2/BASE Refugee going back to Telenet...
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Ik denk niet dat er hier iemand is die een objectief antwoord kan geven op jouw (te) simpel vraagje.B166IR schreef:... dus mijn vraag nu is, Telenet nu echt 'DE' beste provider atm voor prijs en snelheid in Belgie ?
- iedereen heeft zo zijn eigen ervaringen met de providers ...
- alles hangt af van wat jij wil, snelheid, volume, service ...
Ik raad je dan ook aan de Forums eens door te lezen, alle mogelijke providers te vergelijken, en je eigen keus te maken.
Anderen kunnen niet voor jou de keuze maken .
Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Begin misschien eens met voor je zelf te bepalen of je een bepaalde (volume) limiet aanvaardt of je eerder opteert voor een unlimited/fup abonnement?
Als je dat gedaan hebt kan je de abonnementen van de verschillende providers naast elkaar zetten en de voor- en nadelen afwegen.
Als je dat gedaan hebt kan je de abonnementen van de verschillende providers naast elkaar zetten en de voor- en nadelen afwegen.
-
- Forumtroll
- Bedankt: 1 keer
Telenet is de snelste en duurste.Fibernet100. Fibernet is 100Mbps dow 5 Mbps up - VDSL =30Mbps dow 4.5 up
Telenet met gebruuik van smalband.waarvan je niet weet na hoeveel volume.
Andere providers heb je met onbeperkt volume,en beterkoop.
Vraag aan elke provider zwart op wit ,en door hun ondertekend,voor je toestemt,of je niet op smalband wordt gezet,na zoveel volume.
Zo moet je Telenet uit hun hol lokken.Nu is het gewoon 'n gok spel.De een kan veel verzetten,de andere bijna niets.Vogens het forum hier .
Of gegarandeerd de exacte snelheid die jou product bevat.Want dat klopt dikwijls helemaal niet.Let op tussen VDSL en ADSL.
De kabel is stabieller.Ook de snelheid.
Kijk welke aansluitingen voor jou berijkbaar zijn.
Doen ze dat niet Afblijven.
Telenet met gebruuik van smalband.waarvan je niet weet na hoeveel volume.
Andere providers heb je met onbeperkt volume,en beterkoop.
Vraag aan elke provider zwart op wit ,en door hun ondertekend,voor je toestemt,of je niet op smalband wordt gezet,na zoveel volume.
Zo moet je Telenet uit hun hol lokken.Nu is het gewoon 'n gok spel.De een kan veel verzetten,de andere bijna niets.Vogens het forum hier .
Of gegarandeerd de exacte snelheid die jou product bevat.Want dat klopt dikwijls helemaal niet.Let op tussen VDSL en ADSL.
De kabel is stabieller.Ook de snelheid.
Kijk welke aansluitingen voor jou berijkbaar zijn.
Doen ze dat niet Afblijven.
Laatst gewijzigd door Rikkyrocker 26 okt 2010, 12:57, in totaal 7 gewijzigd.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
zowel bij telenet belgacom zal je nooit op papier krijgen dat ze u de snelheden garanderen.
Ja ook niet bij telenet !
Maar als geen vdsl beschikbaar is ben je voor snelheid beter bij telenet.
Over de limiet ben ik 99999999% zeker dat ze het niet op papier zetten dat ze u niet op smalband gaan zetten.
Het enige wat ze u gaan garanderen is dat ze u niet op smalband gaan zetten zolang je niet het dubbele van het gemiddelde van alle teleneters van uw product verbruikt .
Ja ook niet bij telenet !
Maar als geen vdsl beschikbaar is ben je voor snelheid beter bij telenet.
Over de limiet ben ik 99999999% zeker dat ze het niet op papier zetten dat ze u niet op smalband gaan zetten.
Het enige wat ze u gaan garanderen is dat ze u niet op smalband gaan zetten zolang je niet het dubbele van het gemiddelde van alle teleneters van uw product verbruikt .
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Welke snelheid downstream, upstream, beide... en wanneer (wanneer jij zin hebt, of je provider) ?B166IR schreef:is, Telenet nu echt 'DE' beste provider atm voor prijs en snelheid in Belgie ?
Trouwens aan alle soorten snelheid die je wil hangt een prijsje, dus hoeveel wil je betalen voor wat ?
Kortom, enorm veel combinaties die mogelijk zijn... de keuze is aan jou.
Eén tip kan ik wel geven... kan je geen VDSL2 krijgen, vergeet dan het koperpaar (tenzij enkele uitzonderingen bij Dommel).
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Als de service voor jouw toch zo belangrijk blijkt te zijn kan ik je maar 1 provider aandraden: EDPNET
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
idd voor support moet je bij edpnet zijn.
Mijn vader gaat overschakelen naar Telenet omdat het goedkoper voor hem uitkomt.
Mijn vader gaat overschakelen naar Telenet omdat het goedkoper voor hem uitkomt.
Doe iets nuttig en vul het topic aan http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=26&t=22374