Belgacom 12Mbit toch mogelijk

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Muziekbos, hierbij een officiele waarschuwing. Het enige wat ik van je lees zijn negatieve berichten. Veel kritiek maar heel weinig opbouwende commentaar. Ik raad je aan je geweer van schouder te veranderen. We verwelkomen commentaar als ze constructief is, maar geen continu bashing op 1 provider.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
lion51
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 nov 2009, 12:21
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 72 keer

eternum schreef:
Trojan schreef:Er wordt geen VDSL2 gegeven op een repair profiel, ofwel krijg je alles (minimum 16,5Mbit) ofwel adsl. Op een repairprofiel van 9Mbit heb je geen HD kanalen, deze worden dan geblokkeerd.

PM uw nummer eens naar mij en ik zal vanavond eens zien.
Trojan,
Gewoon uit nieuwsgierigheid: betekent dit dan ook dat men werkelijk die 16.5 Mbit haalt of kan het zijn dat men alsnog (bijvoorbeeld wegens de afstand of type bekabeling) toch maar, en ik roep maar iets, slechts 8Mbit effectief haalt tijdens de data overdracht?

Verder mijn complimenten voor jouw inzet hier!
Ging eigenlijk nie meer posten hier maar wil even wat duidelijk maken
Ik heb door omstandigheden een 16,5Mbit profiel met BelgacomTV ( een decoder) en abo comfort nu
Ik heb via speedtest steeds een snelheid van ongeveer tussen de 11 en 12Mbit download en tussen 1.2 en 1,5Mbit upload
Dit is voor mij een degelijk profiel en zeker wat de snelheid betreft
Volgens mij voldoet Belgacom zo nu aan de verwachtingen als men een comfort abo heeft met belgacomTV
Velen hier zitten te zagen maar weten echt nie waarmee ze bezig zijn
Waarom steeds hoogste abonnement willen als lager ook voldoen aan de meeste gebruikers
Als men niet tevreden is moet men maar naar andere provider gaan
Ik zelf was eerst niet tevreden met het abo dat ik vroeger had zijnde een intense maar heb na gesprekken met helpdesk besloten naar een comfort te gaan en dit benadert meer wat belgacom mij voorlopig kan bieden door kabelproblemen
En eerlijk ik voel nie veel verschil hoor ten opzichte een hogere download snelheid
Men moet wel leren beetje tijd te nemen om te downloaden maar blijkbaar hebben velen geen geduld meer nie op internet niet in hun leven niet op de baan als ze zich verplaatsen
Ook wil de Belgacommedewerkers die hier nog ondersteuning en raad geven bedanken voor hun moed en inzet
Bjorn_
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 16 okt 2010, 20:40

Met dank aan al de Belgacom medewerkers en Oli van de expert dienst voor de hulp!
Donderdag sta ik op 16,5 :-D
Wat een service!
olitox
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 jul 2009, 18:29

Bjorn_ schreef:Met dank aan al de Belgacom medewerkers en Oli van de expert dienst voor de hulp!
Donderdag sta ik op 16,5 :-D
Wat een service!
No problem ;-) Always there to help !
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”