Ik was van plan om na jaren klant bij dommel geweest te zijn om over the stappen van ADSL2 naar VDSL2. Na een korte check op de site van Dommel bleek dit mogelijk te zijn maar zou me redelijk wat kosten. Dus na wat zoeken besluit ik terug te keren naar Belgacom (gratis activatie en gratis modem sprak mij wel aan). Ik check met men telefoonnummer en men adres of voor mij VDSL2 beschikbaar is (via de site van belgacom TV zoals hier op het forum wel vaker wordt aangegeven) en dit lijkt mogelijk te zijn.
Ik bestel internet favorite en zeg (met wat moeite) men dommel abonnement op. Alles lijkt vlot te gaan totdat ik de modem thuisgestuurd krijg. Het blijkt een gewone belgacom bbox te zijn en geen BBox2. ik gebeld naar Belgacom en de helpdeskmedewerker vertelt me dat ik moet langsgaan bij een belgacomcenter en dat daar de modem zal omgeruild worden.
Daar ik niet zonder internet wou vallen maar meteen in de wagen gestapt en richting een belgacom winkel gereden. Daar aangekomen vertelde de medewerkster mij doodleuk dat VDSL2 voor mij niet beschikbaar was en dat ik dus de juiste modem had.
Nu lijkt me dit gewoon bedrog. Eerst vertellen dat het mogelijk is en dan me proberen een ander product in men maag te splitsen. Is der een manier om zeker te zijn of VDSL2 voor mij beschikbaar is of niet?
Ik heb dan maar besloten om bij dommel te blijven. Nu hoop ik dat ik niet zonder internet kom te zitten.
VDSL mogelijk? belgacom weet het zelf niet (opgelost)
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
is hier al meermaals gezegd.
Het kan perfekt zijn dat vdsl2 mogelijk is maar als je enkel internet neemt en er is een tekort aan vdsl poorten zal belgacom altijd de voorkeur geven aan mensen die tv bijnemen.
Hebt u ook een gewoon belgacomlijn ?
Het kan perfekt zijn dat vdsl2 mogelijk is maar als je enkel internet neemt en er is een tekort aan vdsl poorten zal belgacom altijd de voorkeur geven aan mensen die tv bijnemen.
Hebt u ook een gewoon belgacomlijn ?
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Volgens het systeem wat de medewerkster raadpleegde was het niet mogelijk om HD televisie te nemen op mijn adres. Heb dan maar meteen terug opgezegd en dat hebben ze zonder morren aangenomen.
Heb reeds jaren een vaste telefoonlijn bij belgacom.
Moet wel zeggen dat de service nog steeds stukken beter is als dommel.
Ik hoopte dat 1 van de belgacom leden even kon checken of VDSL nu wel of niet mogelijk is voor mij.
Ik hoopte dat 1 van de belgacom leden even kon checken of VDSL nu wel of niet mogelijk is voor mij.
PM me even je belgacom telefoon nummer, dan kijk ik het even naflyerken schreef:Volgens het systeem wat de medewerkster raadpleegde was het niet mogelijk om HD televisie te nemen op mijn adres. Heb dan maar meteen terug opgezegd en dat hebben ze zonder morren aangenomen.
-
- Starter Plus
Na checken door olitox bleek dat het toch mogelijk is voor op mijn locatie VDSL te krijgen.(bedankt olitox) Ik heb dan maar terug gebeld naar Belgacom en ervoor gekozen om VDSL te nemen. Ben nu in blijde verwachting van een BBOX2. Ik hoop dat het nog in orde komt voor men huidige abbo afloopt.
-
- Starter Plus
Gisteren hebben ze eindelijk VDSL2 aangesloten bij mij. Het heeft even geduurt (meer als 2 maanden) maar het resultaat is er en uiteindelijk is dat wat telt. Bedankt nog olitox voor het checken. Lijkt me dat veel mensen bij de klantendienst niet volledig op de hoogte zijn van hoe hun tools werken.
Een gouden tip voor mensen die dezelfde problemen hebben is noteer de namen van de personen met wie je spreekt. Na een tijdje heb je vanzelf door welke mensen weten wat ze doen en welke niet. Van die laatste zijn der helaas redelijk wat.
Een gouden tip voor mensen die dezelfde problemen hebben is noteer de namen van de personen met wie je spreekt. Na een tijdje heb je vanzelf door welke mensen weten wat ze doen en welke niet. Van die laatste zijn der helaas redelijk wat.