Toekomstige eigenaars van de Galaxy Tab, de tablet-pc van het Koreaanse Samsung, zullen een stevige duit mogen betalen voor het toestel. Enkele Europese leveranciers die de Galaxy Tab zullen verspreiden, hebben hun prijzen bekend gemaakt, dewelke gaan van 600 tot 730 euro per toestel.
Vodaphone Duitsland vraagt 730 euro per toestel met 16 GB en 3G; in combinatie met een tweejarig contract van 35 euro per maand om mobiel te internetten, wordt de toestelprijs naar beneden gebracht tot 300 euro.
In het Verenigd Koninkrijk krijgt hetzelfde toestel een zachter prijsje, nl. 530 pond (+- 600 euro). Een Apple iPad 3G in het VK kost ongeveer even veel.
Steken we de grote plas over, richting de Verenigde Staten, dan kunnen we het toestel kopen aan 600 dollar (+- 430 euro) bij Verizon. Verbazend genoeg wordt het toestel niet verkocht in combinatie met een abonnement.
Dit zijn redelijk stevige prijzen voor wat een iPad-killer moet voorstellen. We zijn alvast benieuwd naar de Belgische prijzen.
UB Frontpage
Samsung Galaxy Tab krijgt stevige prijs opgeplakt
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Waarschijnlijk schandalig veel.Lord Utopia schreef: We zijn alvast benieuwd naar de Belgische prijzen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 17 keer
- Contacteer:
op pdashop.be kan je hem pre-orderen (verwacht 5 november) voor €749
http://www.pdashop.be/product/109833/sa ... p1000.html
Lijkt me nogal duur te zijn die tab.
http://www.pdashop.be/product/109833/sa ... p1000.html
Lijkt me nogal duur te zijn die tab.
Everything that has a beginning has an end.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Weer niks voor mij . Ik vraag me af of je niet zelf zo'n ding in elkaar zou kunnen knutselen, met een deftig touchscreen en een custom case .
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Onbetaalbare gadget's en werkinstrumenten. Zullen op termijn wel een meerwaarde hebben voor verkoop aan huis en voor vertegenwoordigers / verzekeringsagenten en diens meer .... jammer genoeg worden deze dure gadgets / werkinstrumenten flink door gerekend naar de consument die ervoor zal moeten betalen via verdoken extra kosten / verhogingen rekeningen / en diens meer ... het is altijd hetzelfde liedje.Trojan schreef:Waarschijnlijk schandalig veel.Lord Utopia schreef: We zijn alvast benieuwd naar de Belgische prijzen.
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Maar iedereen wil wel altijd het laatste nieuwe hebben.
<-- gadgethoer
<-- gadgethoer
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.