Proximus aanpassingen

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Plaats reactie
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 121 keer

Er zijn sommige aanpassingen bij Proximus vanaf 20 oktober.

Generation MTV

MTV 10: 600 sms ATAN+ 15 minuten
MTV 15( ipv 20): 10000 sms ATAN+ 60 minuten

MTV 25( ipv 30): 10000 sms ATAN+ 120 minuten+ 50 MB

Bizz Flex+/ Bizz Fusion

Bizz Flex +: 15 MB toegevoegd , de rest blijft onveranderd

Bizz Fusion: 15 MB toegevoegd en fleet calls ongelimiteerd

Bizz Fusion Smart Team: fleet calls ongelimiteerd en de rest blijft onveranderd
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Bedankt voor de info . Dus als ik het goed begrijp worden de bestaande formules 5 euro goedkoper ?
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member

Ja inderdaad. Er is nu een oorlog tussen Mobistar met haar My Music 15 en My Music 25 ( dus de My 15 of 25 met de music bonus) en Proximus met haar MTV 15 en 25.

De promo is verlengd tot 21/11 behalve dat voor MTV 15 de klant 7,50€ korting tijdens 10 maanden ( of 20 maanden met de webdeal promo) ipv 10€ zoals vroeger krijgt.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 3 keer

Bron?

Aangezien ik MTV10 heb zijn die 15 belminuten welkom :)
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member

Het staat in de nieuwe shop magazine die morgen van toepassing is en het is dus officieel. Ik zeg nooits iets die niet officieel is. Je zal je 15 minuten krijgen
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Spijtig dat het voordeel van 10 MB verdwenen is bij MTV 10 en vervangen door 15 belminuten.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Ik heb generation MTV 20? Hoe zit dat daar dan mee?
Betaal ik dan ook per maand 5 euro minder of is dit alleen maar voor mensen die zich er nu voor inschrijven?
Laatst gewijzigd door Marlboro 20 okt 2010, 13:39, in totaal 1 gewijzigd.
Ge kunt ze kussen
beele
Plus Member
Plus Member
Twitter: MrBeele
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

wil dit nu zeggen dat ik kosteloos kan opzeggen met mijn generation MTV 20? (loopt nog tot 26 januari)
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Volgens mij blijft het MTV Geneation 20 (en 30) abo bestaan. Vroeger zat ik met een Smile 10. Dat werd ook vervangen door een nieuwe reeks abonnementen, maar ik kon niet opzeggen omdat ze niets veranderden aan het tariefplan.

MTV 15 en 25 zijn dus nieuwe tariefplannen en geen vervangingen.
beele
Plus Member
Plus Member
Twitter: MrBeele
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Lord Utopia schreef:Volgens mij blijft het MTV Geneation 20 (en 30) abo bestaan. Vroeger zat ik met een Smile 10. Dat werd ook vervangen door een nieuwe reeks abonnementen, maar ik kon niet opzeggen omdat ze niets veranderden aan het tariefplan.

MTV 15 en 25 zijn dus nieuwe tariefplannen en geen vervangingen.
Nochtans staat de 20 en hoger niet meer op de site: http://customer.proximus.be/nl/Generati ... Rates.html
Lord Utopia
Erelid
Erelid

beele schreef: Nochtans staat de 20 en hoger niet meer op de site: http://customer.proximus.be/nl/Generati ... Rates.html
Ja. Smile 10 is toen ook van de website verdwenen...
Tenzij iemand van Proximus hier het tegendeel kan bewijzen.
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member

De wijziging is NIET automatisch voor bestaande MTV klanten. Je moet dus naar de klantendienst (6000 dus ) opbellen om naar een MTV 15 of 25 over te schakelen
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

mensen die een promo lopen hebben verliezen wel de promo !!!!
de nieuwe tariefplannen is geen reden om kosteloos op te zeggen.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

proximusboyke schreef:mensen die een promo lopen hebben verliezen wel de promo !!!!
de nieuwe tariefplannen is geen reden om kosteloos op te zeggen.

Ik ben vandaag naar proximus winkel geweest, deze hebben er ook voor gebeld naar andere mensen van proximus.
Mijn situatie was als volgt; ik heb mtv generation 20 + 2GB aan data per maand; daar betaalde ik voor die mtv nu 10 euro voor 8 maanden en de data kostte me 35 euro per maand (wat veel is maar doet hier nu niks terzake).

Ik heb nu overgeschakelt naar mtv generation 25 en ben overgeschakelt naar 1GB en het is nu ook een promotie als je 1GB neemt (2maanden gratis).

Hoe zit het nu; ik blijf m'n promo behouden die ik had voor nu nog ong 4tal maanden, mijn mtv 25 gaat wel binnen 2tal dagen al in, das idd 5 euro per maand meer maar heb wel 60min extra belkrediet. Dat van die 2gb nu naar 1GB gaan was geen probleem + ik daar wel mag van meeprofiteren van die promo die ze geven (2maand gratis).

Je verliest dus je promo niet beste proximusboyke. ;), je kan wel geen aanspraak maken op de promo's van mtv generation 25 enzo omdat ik geen nieuwe klant ben, is vooral deze voor nieuwe klanten.
Ge kunt ze kussen
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

ik heb vandaag niet moeten werken dusz kan het verander zijn
Het is duidelijk omschreven en er is al heel veel gezaag van klanten geweest die er (begrijpelijk) niet mee akkoord gaan !
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

proximusboyke schreef:ik heb vandaag niet moeten werken dusz kan het verander zijn
Het is duidelijk omschreven en er is al heel veel gezaag van klanten geweest die er (begrijpelijk) niet mee akkoord gaan !
Zoals ik al heb gezegd; ik ben van tarief verhoogd, ik zie niet in waarom mijn promo zou wegvallen?
Ik geniet ook niet van de promo die ze geven nu wat die 25 mtv betreft, het zou er nog aanmankeren ik mijne promo van m'n 20mtv zou kwijt zijn daar waar ik recht op had en voor getekend heb en ik ben nog zo goed zelfs ik nog van tarief verhoog; ik kan u nu al zeggen dat als ze mij nu in de zak zouden zetten en vandaag hebben gelogen tegen mij het niet lang zal duren ik overschakel zenne, tzal nie lang duren.
Ik heb ze terug nog eens de kans gegeven en er m'n vertrouwen ingesteld, als ze dit schenden kunnen ze dik m'n zak opblazen.
Ik ben niet doof; ik stond in de winkel duidelijk m'n uitleg te doen, ze waren zelfs met 2 die met me bezig waren, ik was erbij toen ze belde naar de man van proximus en ze heeft tot 2maal toe gevraagd van of ik m'n promo behoud ondanks ik overschakel naar die mtv 25 en de man aan de telefoon zegde duidelijk tot 2keer toe van ja.
Ik krijg zelfs promotie nu van die 1GB data (ik had ervoor 2gb).

nu is het afwachten op de factuur natuurlijk volgende maand, als ik zie ze me in de luren leggen zullen ze wel zien waar de lamp zal branden.

Ik herhaal me nogmaals: als ik teken voor een abo als nieuwe klant (4maand geleden ong ondertussen) en ik krijg een promo van 8maanden en schakel nadien over naar een zelfs nog hoger tarief dan is het de normaalste zaak van de wereld ik die promotie van 8maand behoud, het zou echt een schande praktijken zijn een mens z'n promo kwijt is terwijl deze en ja ik herhaal me nogmaals, ik deze kwijt zou zijn na zelfs een abo verhoging, dat zouden echt wel maffia praktijken zijn.
Ge kunt ze kussen
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

zulllen zien op uw eerste faktuur hé
ik ben nu in verlof
de reden was het volgende :
het is een nieuw tariefplan
veranderen naar nieuw tariefplan is promo kwijt
je kan geen nieuwe promo krijgen in het nieuwe tariefplan omdat dit enkel voor nieuwe klanten is.
Maar zoals op vergelijking gezegd er kwam een storm van kritiek en hebben misschien aangepast.
Ik had de link doorgestuurd naar ene vriend en die wilde van 20 naar 15 met behoud van promo 20 maand maar dan wel 20 maand 7.5€.
Gisterenavond was het njet voor hem, misschien heb jij meer geluk omdat je verhoogd.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Ik ben geen leugenaar en ik ben ook niet doof; ik weet ook wel dat nu ik ben overgeschakeld naar die mtv 25 en niet van die promo geniet dat weet ik maar ik behoud wel de oude promo van mtv 20 die ik had, ik betaal 8 maand 10 euro inplaats van 20euro, nu zou dit 15 euro moete zijn natuurlijk aangezien ik de mtv 25 heb genomen.
Leuke nieuws was wel ik van 2gb naar 1gb ben overgeschakelt en ik toch van de promo mag genieten voor 2 maanden, als het goed is zeg ik het ook.Maar data is dan ook wat anders natuurlijk.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

volgens forum vergelijking is het al van dat.
Klant is te weet gekomen datie zijn promo kwijt is
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

proximusboyke schreef:volgens forum vergelijking is het al van dat.
Klant is te weet gekomen datie zijn promo kwijt is
Lol, ik ben één en dezelfde persoon dat je dit nog niet eens doorhad ;).
Ik ben mijn promo nog niet kwijt, ik kan er ook niet aan doen ze bij proximus hun werk niet goed doen.

Als je 1GB data vraagt en ze passen dit niet aan dan kan ik daar maar weinig aan doen.
Ge kunt ze kussen
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

jawel ik weet dat ge dezelfde persoon zijt die mij een betweterke noemt.
En als je terug veranderd van tariefplan in de hoop je oude promo terug de krijgen meen ik toch te weten dat je de promo kwijt bent/ was
anders zou je niet terug veranderen :lol:
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

proximusboyke schreef:jawel ik weet dat ge dezelfde persoon zijt die mij een betweterke noemt.
En als je terug veranderd van tariefplan in de hoop je oude promo terug de krijgen meen ik toch te weten dat je de promo kwijt bent/ was
anders zou je niet terug veranderen :lol:
Ik kan er niet aandoen jij niet kan lezen.
Ge kunt ze kussen
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

ok bedankt voor u reactie
ik had een achterpoortje voor de nieuwe promo te krijgen, maar als je toch uw promo hebt tes te beter en succes
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

proximusboyke schreef:ok bedankt voor u reactie
ik had een achterpoortje voor de nieuwe promo te krijgen, maar als je toch uw promo hebt tes te beter en succes
Mannekes mannekes toch,pf.

Ik herhaal me nogmaals; ik zie nu de promo van de data groen aangevinkt dus normaal gezien zeg ik heb ik die promo maar toch vertrouw ik het niet want die mensen die bij proximus werken zijn een bende muttens die zelf van toeten of blazen weten en hun werk niet doen.
Dus ik zal sowieso volgende week terug gaan om te vragen of alles nu klopt of niet.

De promo van de mtv 15 moet ik nog steeds bang afwachten of ik deze zal krijgen of niet. Ze passen dit volgende maand aan als m'n nieuwe bundel begint, ik ga dan bang moeten afwachten of er dan ook promo zal bijstaan.

Ik ben niks zeker maar ik denk wel een stapje verder te staan al wat m'n data promo betreft maar toch moet ik weten waar ze het in godsnaam halen ik opeens 15 euro extra word aangerekend, onbegrijpelijk.

Als ik zie volgende maand ze me in de zak zetten, dan zeg ik eht af, kan me nie schelen van die 150 euro dan, dan moet ik ook geen abo meer hebben en schaf ik me terug mobile vikings aan en tzal mij goedkoper uitkomen ook want vergeet niet ik die 150 euro snel uitspaar zenne want nu zou ik iedere maand rond de 40-45 euro betalen, bij MV betaal ik dan voor alles maandelijks 15 euro.
Ge kunt ze kussen
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”