proximusboyke schreef:1 zijn opzegbrief is weg maakt dankbaar gebruik van de voorwaarden , en ze gaan slechts adsl hebben maar toch hij download graag wanneer hij wilt. en meer of voor de veranderingen
2 ik kan er nie aan doen dat ze de gegevns nie gebruiken om andere packs te lanceren (alhoewel ik het blijf geloven dat ze er komen)
ondertussen anderen enquette ingevuld en die vragen zijn ook minof meer uit gekomen
3 van mij moet je zeker niet weg vroeger was ik ook tevreden van telenet, heb aleen een probleem dagge altijd telenet zo ophemeld net alsof mensen die problemen hebben allemaal grote uitzonderingen zijn en dat jij de standaardklant bent
1.Eindelijk.
2.Dat ze er zullen komen............das zeker,duurt anders toch lang,na jullie enquette.
3.Kijk eens de reclame van BGC de laatste 2 weken.Je kan nu gratis overstappen van Telenet naar BGC.Telenet gebruiken om nieuwe klanten te ronselen,komen ze anders niet.http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=43&t=27430
Verschillende mensen op de forums die telenetter zijn ,kunnen VDSL nog steeds niet ontvangen,wat nu al voorbij gestreeft is door Fibernet.Verschillende colega's hebben Fibernet en zijn DIK tevreden.wat stelt BGC daar tegenover proimusboyke.Ik ben zeer tevreden met Turboxl.Waarom zou ik vertrekken ,als ik overdag makkelijk 20gb en meer kan surfen zonder last van smalband.Weet je wel wat 20GB is?Ik heb dit helemal niet nodig elke dag.Andere mensen doen wat ze zelf willen,zijn m'n zaken niet.Zoals jij 'n band hebt met BGC heb ik die met Telenet Ook al hanteren ze allebei bedrieglijke kleine lettertjes voor hun reclame.Waar ik steeds op hamer,en niets aan gedaan wordt.