Formspring is een "vraag & antwoord" website. Gebruikers openen daar een profiel waarna iedereen, vriend en vijand, een vraag kan stellen waarop de profieleigenaar kan antwoorden. De vragen en antwoorden verschijnen op de profielpagina. Zo heeft ook Mobile Vikings daar een profiel geopend. Klanten en niet-klanten kunnen daar alle vragen stellen, serieus en minder serieus.
Door enkele serieuze vragen beantwoord te hebben, heeft Mobile Vikings een paar dingen verklapt van wat er wel en niet zit aan te komen de komende maanden:
WEL (onder voorbehoud)
* Verhoging van aantal gratis inbegrepen sms'en per herlaadbeurt. Momenteel krijg je per herlaadbeurt van 15 of 40 euro duizend sms'en gratis;
* Bellen met Skype over EDGE werkt, maar er wordt aangeraden te bellen via 3G wanneer dit beschikbaar is;
* Sms-berichtjes lezen en versturen op je computer;
* Indien de tests (in Gent) met bellen via Wi-Fi positief verlopen, zal het uitgebreid worden naar de rest van het land;
* Volledige 3G-dekking is een prioriteit;
* Twee simkaarten op één account, bv. een simkaart in de smartphone en een simkaart in de e-reader, maar één keer betalen per herlaadbeurt;
* BASE, waarlangs Mobile Vikings werkt, wil "uncapped" 3G-snelheden leveren. Momenteel ligt de snelheidslimiet op 1 Megabit per seconde.
NIET
* Prijsverhogingen;
* Blackberry Enterprise Server (BES) of Blackberry Internet Service (BIS), omdat Mobile Vikings zo de prijzen zou moeten verhogen wat geen optie is voor hen.
Wil je ook een vraag stellen aan hen? Bezoek het profiel van Mobile Vikings op Formspring.
Mobile Vikings beantwoordt al je vragen op Formspring
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
- FunkStar
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 92 keer
Hopelijk komt dit er vlug aanLord Utopia schreef: WEL (onder voorbehoud)
* Verhoging van aantal gratis inbegrepen sms'en per herlaadbeurt. Momenteel krijg je per herlaadbeurt van 15 of 40 euro duizend sms'en gratis;
14dagen na mijn oplading en mijn sms'jes zijn op!!!! *zucht*
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
1000 smsjes op 14 dagen tijd? Jij stuurt dus 24/24, 7 dagen op 7, 3 smsjes per uur?FunkStar schreef:Hopelijk komt dit er vlug aanLord Utopia schreef: WEL (onder voorbehoud)
14dagen na mijn oplading en mijn sms'jes zijn op!!!! *zucht*
Netjes
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Erelid
Dat is niets. Sommigen kunnen wel tegen de 10k versturen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Dat zijn mensen die altijd maar berichten sturen met 'ok', vrij irritant.Lord Utopia schreef:Dat is niets. Sommigen kunnen wel tegen de 10k versturen.
-
- Erelid
Ok.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Goed bezig, ik denk dat ik op 15j nog geen 1000 sms'en heb verstuurd. Is zowat de meest inefficiente manier van communicieren (tenzij in gevallen waar zoveel lawaai is dat je elkaar niet kan verstaan).
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
- FunkStar
- Elite Poster
Even ter verduidelijking, ben zeker geen hard core sms'er aangezien ik zelden afkort enz... dus 1 sms = 1 tot max 7 berichten aan elkaar (160tekens elk). Dus zo gaan ze wel redelijk vlug op .
En ik moet zelf geen seconde nadenken voor ik 5personen die ik ken kan opnoemen die zelf meer dan mij sms'en
En ik moet zelf geen seconde nadenken voor ik 5personen die ik ken kan opnoemen die zelf meer dan mij sms'en
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Vervang dan die lange sms'en gewoon door mailsFunkStar schreef:Even ter verduidelijking, ben zeker geen hard core sms'er aangezien ik zelden afkort enz... dus 1 sms = 1 tot max 7 berichten aan elkaar (160tekens elk). Dus zo gaan ze wel redelijk vlug op .
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
-
- Erelid
probleem is dat niet iedereen mobiel internet heeft. anders zoudensmsen nogal snel unnen verdwijnen.
[ Post made via mobile device ]
- FunkStar
- Elite Poster
Kzou met plezier mailen, gebruik zowiezo al mail for exchange maar niet iedereen heeft mail op zijn gsm en zeker niet iedereen pushed zijn mail zodat ze dit direct ontvangen zoals een sms'jeLord Utopia schreef:probleem is dat niet iedereen mobiel internet heeft. anders zoudensmsen nogal snel unnen verdwijnen.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 7 keer
Daar komt nu toch wel wat meer bij kijken dan enkel uw gsm juist in te stellen hoor.Trojan schreef:Dat laatste is puur een kwestie van uw gsm juist instellen.
Je moet ten eerste al een e-mail client op uw gsm hebben en dan moet de aanbieder van die software nog eens push notificaties ondersteunen
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Euhm Hotmail ondersteunt zelfs Push
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Volledige 3G dekking; laat mij toe om effe goed te lachen nu en das niet mee base alleen zenne maar met alle providers; er is hier geen enkele provider die een volledige 3G dekking heeft, echt wel huilen mee de pet op en de snelheden liggen ook niet bepaald super hoog.
Als je ook nog eens weet dat 4G al op komst is= base gaat achter lopen alweer, ze zijn nu nog maar bezig met 3G.
Proximus heeft de meeste 3G maar is niet bepaald stabiel te noemen maar das mee mobistar enzo ook zo, echt wel vervelend want je surft dan of kijkt dan tv en het signaal valt weg,lol.
Als je ook nog eens weet dat 4G al op komst is= base gaat achter lopen alweer, ze zijn nu nog maar bezig met 3G.
Proximus heeft de meeste 3G maar is niet bepaald stabiel te noemen maar das mee mobistar enzo ook zo, echt wel vervelend want je surft dan of kijkt dan tv en het signaal valt weg,lol.
Ge kunt ze kussen
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Sinnekloases?Maglor schreef:Mee? Welk dialect is dat?
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.