Overstap homeconnect => netline : weer een jaar vast?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
chridarl
Member
Member

Beste,

in maart van dit jaar heb ik de overstap gemaakt van dommel homeconnect (dat ik al meer dan een jaar had) naar netline. Ik heb hiervoor nergens opnieuw voorwaarden moeten ondertekenen en vroeg me nu af of ik kan opzeggen zonder schadevergoeding?
De reden dat ik weg wil bij dommel is het feit dat ik verhuisd ben en mijn verhuis reeds op 14 september heb betaald en er pas op 5 november iemand langs kan komen om de verhuis te regelen.

Graag jullie reacties :wink:
Netline - tevreden - Fritz!Box blijkt beter te werken dan Gigaset SX762 voor VOIP - 6 Mbps :(
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Even geduld hebben, is het voordeel wel waard denk ik.
Je zou eventueel kunnen genieten van het onbeveiligd internet van de buren in tussentijd, of het hun vragen,..
Heb je het al overwogen om het zelf te installeren in je nieuwe woonst?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
chridarl
Member
Member

Het is een bestaande woning waar naar we verhuist zijn, er dient volgens mij enkel een activatie in de centrale te gebeuren en misschien eens de bekabeling uitmeten in deze woning?
Als ik een netwerkscan uitvoer zie ik maar 2 beveiligde netwerken en ik kan moeilijk heel mijn gebuurte afgaan om te vragen van wie deze zijn :|
Netline - tevreden - Fritz!Box blijkt beter te werken dan Gigaset SX762 voor VOIP - 6 Mbps :(
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Heel veel kans dat dat draadloos netwerk van je dichtste buren is.
Je zou natuurlijk nog eens kunnen informeren bij dommel of je het zelf niet kan doen.

Heb je een GSM die EDGE ondersteunt, kan je misschien eenmalig 15€ uitgeven voor een data-only simkaart bij Mobile Vikings, en kan je 2Gb gebruiken de komende maand.
Je kan natuurlijk ook ontvangertjes kopen via USB, en achteraf doorverkopen.
Denk toch dat je alternatieven genoeg hebt hoor :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”