pack telephony + TV uitbreiden met internet intense

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
kendeman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 08 okt 2010, 15:19

Hey,

ik heb sinds enkele dagen het Pack Telephony + TV Comfort 34,50 euro
Kwas van plan speedconnect bij dommel te nemen, maar heb me nu toch bedacht :s en wil voor Intense gaan bij Belgacom.
Een bbox heb ik al van Belgacom TV.

Ik zou graag mijn pack wijzigen naar Telephony + internet Intense + TV Comfort 69.60 euro. Maar ik weet niet goed hoe dit te doen op de website.
Mijn bevestigingsbrief is in het frans en er staan geen gegevens op om e-services te gebruiken. Enkel mijn telefoonnummer.
Als ik internet intense los bestel wat 56 euro kost, verandert dan mijn huidig pack of komt die 56 euro er gewoon apart bij waardoor ik meer dan 69.60 zou betalen ?

Mvg, Ken
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

als je verandering van pack aanvraagt zal je gewoon je nieuwe pack betalen.

bel maandag naar hun helpdesk die zullen je met plezier overzetten.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

bellen naar kd en vraen om je e service gegevnes omdat je graag intense zou bij bestellen.
Als ze u aanbieden om het voor u te activeren zou ik weigeren en zeggen dat u jhet wil doen en intense niet in een pack nemen
dan heb je 5 maand internet aan 15€ ipv 56€ en gratis activatie ipv 50€
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
kendeman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 08 okt 2010, 15:19

Maandagavond Intense dus aangevraagd. Bbox2 had ik reeds.

Door het irritante geruis zowel tijdens de muziek als gesprek verstond ik de klantendienst niet perfect, alhoewel zij me wel prima verstonden.
Ze gingen het zo snel mogelijk in orde brengen. Ik dacht dat het hoogstens enkele dagen ging duren maar ik heb nog steeds geen internet. Ik kan enkel wat instellingen wijzigen op de bbox.

Ik ga er dus vanuit dat ik 1 van de dagen een brief met bevestiging en login gegevens in de brievenbus mag verwachten?

Mvg
kendeman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 08 okt 2010, 15:19

Kheb net nog eens in de bbox gekeken en er staat een 20/2 profiel in. Zal wel veranderen als internet actief is zeker? Technieker vorige week zag dat ik op 140m zat en ik met intense de beloofde snelheden zou halen. Nog maar eventjes geduldig afwachten :)

Is het trouwens normaal dat als ik tussen HD-zenders zap het beeld enkele seconden op het geluid achterloopt?
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1247
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

Dat is normaal ja
kendeman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 08 okt 2010, 15:19

Vandaag naar de kd gebeld, en ze konden me niet vertellen wanneer mijn internet actief zou worden omdat er simpelweg niets in het systeem stond. Hij vroeg of mijn aanvraag door een vrouw was verwerkt, en of die goed verstaanbaar was of niet. Vreemd, anagezien het idd een vrouw was en ik geruis had op de lijn, zowel tijdens de muziek als het gesprek.

Alles ging dus zo snel mogelijk in orde gebracht worden. Deze vriendelijke man belde mij een half uurtje later al terug om te melden dat hij al bericht had gekregen dat het vandaag nog zou geactiveerd worden.

Ik heb nu internet sinds een uurtje, profiel staat wel nog op 20/2 , en hopelijk verandert dit nog automatisch en moet ik niet opnieuw naar de kd bellen. De man zei me dat ik zeker dat snelste profiel zou krijgen, want er lag glasvezel?, de lijn was in orde, vlakbij centrale in mijn straat etc... .

We zullen wel zien de komende dagen.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”