30 mbit in theorie mogelijk?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Dus met andere woorden kan je nog lang wachten op een decoder met een normale(snelle) opstarttijd?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
GunSmoke007
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 10 jul 2008, 14:49
Locatie: Puurs
Bedankt: 5 keer

Mja, die opstarttijd is alleen als je hem van de stroom afsluit hé. Dus zo "erg" lijkt me dat nog niet. Alleen mag de kwaliteit wat beter in mijn ogen tov telenet.

Ik kom net van telenet en het verschil zie je toch nog steeds goed. Maar tov van paar jaar geleden is het FEL verbeterd hoor, toen had ik lijnen en veel gezever, dat is gelukkig verleden tijd.

Ze zijn op de goede weg, maar er is nog veel werk op sommige punten
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Wat indien ik van niet-HD zou overstappen naar HD? Ik kan hier dubbele HD hebben maar heb nog een SD-decoder :P.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Goztow schreef:Wat indien ik van niet-HD zou overstappen naar HD? Ik kan hier dubbele HD hebben maar heb nog een SD-decoder :P.
Dan zou je van HD kanalen kunnen genieten. En geloof me, dat is een wereld van verschil als je dat vergelijkt met SD. Zeker als je zoals ik over een 40 inch flatscreen beschikt. Ik kom niet van Telenet en kan niet vergelijken maar ik vind de beeldkwaliteit gewoon prachtig.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Tot je naar een sd kanaal kijkt op je 40", dan is het om te huilen. :(
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Dat is dan persoonlijk. Mijn enige vergelijkingspunt met de kabel is de analoge kabel van vroeger. En dan vind ik SD op 40 inch zéker niet slechter dan de kabel, integendeel zelfs, ik ben tenminste van die "sneeuw" vanaf. Als ik bij mijn ouders ga en SD zie op hun 70 cm. 4:3 CRT mét sneeuw van de analoge Telenetkabel, dát is om te huilen 8)
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

quistnix schreef:
Goztow schreef:Wat indien ik van niet-HD zou overstappen naar HD? Ik kan hier dubbele HD hebben maar heb nog een SD-decoder :P.
Dan zou je van HD kanalen kunnen genieten. En geloof me, dat is een wereld van verschil als je dat vergelijkt met SD. Zeker als je zoals ik over een 40 inch flatscreen beschikt. Ik kom niet van Telenet en kan niet vergelijken maar ik vind de beeldkwaliteit gewoon prachtig.
Wat ik wil weten is of ik dan een nieuwe decoder ga krijgen (de performantere).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Eerst moet de huidige stock weggewerkt worden, dus ik denk dat de kans eerder klein is momenteel :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
djspy
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jan 2010, 19:57

Het zou veel leuker zijn moest belgacom fibre to the building uitrollen!!

Dan zou telenet echt pas problemen beginnen krijgen :-)

Heb gehoord dat Belgacom daarmee begonnen is in een zeer selecte groep ergens in Belgie...

Maar blijf erbij, fiber is de toekomst voor snel en goedkoop internet.

Besef heel goed dat men niet altijd mag kijken naar andere landen maar toch. Men zegt altijd dat Japan zo duur is... maar toch bieden die fiber aan 100/100 voor nog geen 25 euro zonder limiet en ja dat klopt, heb nog in Japen gewoond en een vriend studeerd daar en heeft zo'n verbinding.

Komaan Belgacom, nu durven! :-)

Greets,

Dj
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”