fryelectro schreef:Trojan schreef:Schakel eens over op SixXS en gebruikt de aiccu client. En pak een PoP in uw buurt, brussel bij ons (easynet en met een beetje geluk belnet).
Belnet is enkel voor overheids en onderwijsinstellingen. Sixxs tunnels worden dus niet goedgekeurd indien het over particulieren gaat. (heb het al geprobeerd:p)
Belnet heeft ook een PoP, maar je kan deze niet manueel kiezen. Van zodra je belgie kiest, ongeacht de gemeente, gaat die altijd voor easynet. Ik zou ook veel liever op de belnet PoP zitten, kwestie van een beetje patriotistisch te doen.
Ik zou zelfs niet weten hoe je manueel een PoP kan kiezen, laat staan of je hen direct kan contacteren. Belnet is inderdaad enkel voor overheden en onderzoeksinstellingen beschikbaar, maar vind ik dat ze hun PoP niet moeten aangeven als publiek beschikbaar terwijl dat zo niet is. Instellingen die ipv6 willen gaan heus geen tunnel van SixXS opzetten hoor.
Argon schreef:Al 3 aanvragen gedaan bij Sixxs (met 3 volledig verschillende namen/adressen, ip adres) maar telkens word ik geweigerd!

Probeer eerst eens een account aan te maken op ripe, en dan met die gegevens een account aanmaken/aanvragen bij SixXS.
Argon schreef:Stuur hen telkens een mail met wat eigenlijk het probleem is, maar krijg geen antwoord terug...
De admins/mods zijn op één hand te tellen, ik denk dat er zelfs maar 1 of 2 zijn.

De kans dat ze een antwoord gaan geven is dus zeer klein. Zoals in hun FAQ staat hebben ze alle recht om iemand, voor welke reden ook, te weigeren.
Ik denk dat je meer kans gaat maken door uit te leggen waarom je persé ipv6 wil dan te vragen waarom je geen account krijgt.
En als dat niet helpt moet je maar naar HE (hurricane electric) gaan.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.