Studenteninternet schreef:
Gelukkig heb ik over enkele weken weinig of geen last meer van al die troep
Mvg
Succes met de verhuis.
Studenteninternet schreef:
Gelukkig heb ik over enkele weken weinig of geen last meer van al die troep
Mvg
En zoiets noemt men terecht... heb je net op dat moment eens wat extra's nodig... en je bent een misdadigersvermassen schreef:X heeft vooral in het begin van zijn aanrekeningsperiode direct heel wat verzet, waardoor hij terecht vrij snel als grootverbruiker werd aanzien.
Bwahahahaha! Een business abo, het duurste dan nog, met een limiet van 1TB? Dat is gewoonweg om je ziek te lachen.svermassen schreef: Als de heer X zich niet kan vinden in onze formules "vrij downloaden", kunnen we hem aanraden te overwegen
om een " Business FiberNet L" abonnement te nemen. Dit is een abonnement met een vast IP adres en een vooropgesteld
verbruiksvolume van 1Tb. Dit product werkt met de oude bekende telemeter en het verbruik kan dagelijks opgevolgd
worden via de telemeter. Dit product kan ook in een shake met telefonie genomen worden.
404Voor meer informatie:
http://telenet.be/business/nl/small/internet/business fibernet l
prijzen op de website zijn exclusief btw vermeld.
Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende informatie hebben gegeven."
http://telenet.be/business/nl/small/int ... fibernet-lTrojan schreef:Bwahahahaha! Een business abo, het duurste dan nog, met een limiet van 1TB? Dat is gewoonweg om je ziek te lachen.svermassen schreef: Als de heer X zich niet kan vinden in onze formules "vrij downloaden", kunnen we hem aanraden te overwegen
om een " Business FiberNet L" abonnement te nemen. Dit is een abonnement met een vast IP adres en een vooropgesteld
verbruiksvolume van 1Tb. Dit product werkt met de oude bekende telemeter en het verbruik kan dagelijks opgevolgd
worden via de telemeter. Dit product kan ook in een shake met telefonie genomen worden.
Hun dsl business abo's hebben dan wel 'onbeperkt', en er staat geen sterretje dat verwijst naar een fup. Maar dat gaat dan ook niet over hun eigen netwerk.404Voor meer informatie:
http://telenet.be/business/nl/small/internet/business fibernet l
prijzen op de website zijn exclusief btw vermeld.
Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende informatie hebben gegeven."
dit is toch larie, de telemeter met vage niet-objectieve standen van 1 tot 9 moet toch ergens zijn data halensvermassen schreef:Antwoord van de ombudsdienst ...
Wij meten en monitoren het verbruik op ons netwerk constant. Onze systemen registreren voor elke klant individueel het
verbruik en berekenen hierop het gemiddelde verbruik per abonnementstype. Momenteel zijn we nog niet in de
mogelijkheid om deze cijfers te vertalen naar de Telemeter.
en dan nog laten uitschijnen dat het fair is ... een mes is bij telenet maar langs 1 kant geslepenjorgo schreef:Dus samengevat:
-We kunnen het zelf uitlezen maar kunnen/willen het niet implementeren voor klanten om het zelf uit te lezen
-Er is geen sprake van smallband, enkel 'lagere prioriteit'
-Als je hiermee niet tevreden bent moet je maar een nieuw jaarcontract afsluiten voor een nog duurder businessabonnement met vaste limiet
Die mannen uit Mechelen toch...
De heer X heeft als particulier een abonnement, maar in Mechelen weten ze goed genoeg dat de heer X ook een BTW-nummer heeft, vandaar hun leuk voorstel ...Rikkyrocker schreef:De heer X was die particulier of ondernemer?
Kunnen wij als particulier ook overstappen op business Fibernet ?
svermassen schreef:[quote=
De heer X heeft als particulier een abonnement, maar in Mechelen weten ze goed genoeg dat de heer X ook een BTW-nummer heeft, vandaar hun leuk voorstel ...
Dat ze Telenet gewoon verbieden het woord "vrij" te gebruiken... da's in hun geval al even absurd dan "onbeperkt".dasmewat schreef:Tegelijkertijd ook een verzoek ingediend of ze opheldering willen vragen ivm hun ridicule download politiek.
r2504 schreef:Dat ze Telenet gewoon verbieden het woord "vrij" te gebruiken... da's in hun geval al even absurd dan "onbeperkt".dasmewat schreef:Tegelijkertijd ook een verzoek ingediend of ze opheldering willen vragen ivm hun ridicule download politiek.
Er is gewoon NIETS "VRIJ" aan het downloaden bij Telenet als je moet kijken wanneer het wel kan volgens hun.
Dit is gewoon misleiding van klanten !
Ik beweer niet dat je niet meer kan downloaden... alleen dat je niet VRIJ bent in de manier waarop.Rikkyrocker schreef:Ik hoef niet te kijken,wanneer het wel kan volgens hun,20GB in de groene uren,geen enkel probleem met smalband= samen 600GB in de maand.
r2504 schreef:Ik beweer niet dat je niet meer kan downloaden... alleen dat je niet VRIJ bent in de manier waarop.Rikkyrocker schreef:Ik hoef niet te kijken,wanneer het wel kan volgens hun,20GB in de groene uren,geen enkel probleem met smalband= samen 600GB in de maand.
Het begrip VRIJ is hier dus foutief gebruikt en zorgt alléén maar voor verwarring.
En dat (dat je niet vrij bent te downloaden wanneer JIJ dat wil) staat duidelijk aangegeven als je een Fibernet abonnement neemt ?Rikkyrocker schreef:geven ze jou raad,dit in de minder drukke periodes te doen.
Toch wel... het is gewoon valse en misleidende reclame. Met hun VRIJ product kan je in het slechtste geval meteen je eerste dag al op smalband komen (identiek hetzelfde volume als vroeger gewoon downloaden op je eerste dag) wat me niet echt overeenstemt met de term "vrij".Rikkyrocker schreef:Juriedisch kan je hier totaal niets tegen inbrengen.Ook test aankoop niet.
r2504 schreef:En dat (dat je niet vrij bent te downloaden wanneer JIJ dat wil) staat duidelijk aangegeven als je een Fibernet abonnement neemt ?Rikkyrocker schreef:geven ze jou raad,dit in de minder drukke periodes te doen.
Toch wel... het is gewoon valse en misleidende reclame. Met hun VRIJ product kan je in het slechtste geval meteen je eerste dag al op smalband komen (identiek hetzelfde volume als vroeger gewoon downloaden op je eerste dag) wat me niet echt overeenstemt met de term "vrij".Rikkyrocker schreef:Juriedisch kan je hier totaal niets tegen inbrengen.Ook test aankoop niet.
waar staat dat, dat je niet vrij mag downloaden? En waarom noemen ze het dan 'vrij downloaden'?Rikkyrocker schreef:
Als dat duidelijk staat aangeschreven bij fibernet,(dat je niet vrij mag downloaden)moet je daarna niet zeuren.Trap er dan niet in.
Dat ander probleem is hier al 3 maand met 'n paar mensen.
Waar wacht Test aankoop dan nog op.
Dat ze eens laten zien,wat ze kunnen.
De ombudsman kan ook niets veranderen.
Teebee schreef:Man, wat zit je/ze toch uit je/hun nek te l*llen?
Heb je hun overzicht al eens gezien van wanneer het minder druk is ????????
Moet de mens snachts leven of wat ? Tis al erg genoeg dat ik snachts moet werken, nu moet ik ook nog mijn internetactiviteiten naar snachts verplaatsen?
Hun drukke uren beginnen om 8h en stoppen pas om 23h, in MIJN ogen is dat gewoonweg de ganse dag?
dasmewat schreef:Het woord 'vrij' wat Telenet gebruikt is precies wat mij niet past ..Daar is nix vrij's aan..Ze intimideren sommige klanten,raden ze aan om nog duurdere abo's te nemen etc etc...De dag dat ze het woord vrij moeten aanpassen zal mijn ronde buik goed schudden .Stel je voor dat ze sorry moeten zeggen.Sorry dat ons netwerk niet kan wat we beloven...Sorry dat we een hoop mensen hebben misleid in ons streven om zo veel mogelijk centen te incasseren..Ze zullen hun trukendoos volledig leeghalen om dat te voorkomen,ik weet dat zeker maar het zou wel erg mooi zijn..
proximusboyke schreef:wel Rikkyrocker gij moet toch een heel speciale band hebben met telenet
mijn neef 70gb tijdens de dag 297gb tijdens nacht en eind vorige maand waarschuwing
honda4life schreef:Belgacom heeft in hun plaats al gezocht voor aantrekkelijke packs
geen nood meer aan TN
Je kan gelijk hebben,andersom ook.kleine letterjes onder elke verkoop is misleidend,ook bij andere providers.dasmewat schreef:Rikkyrocker , ik kan je beloven dat er mensen zijn die Telenet verlaten.Nog niet genoeg om ze echt pijn te doen maar toch ..Ik ken er een aantal van en dat zijn absoluut geen heavy downloaders,eerder gewone mensen die vinden dat Telenet de boel belazerd..Het kan gewoon ook niet dat een bedrijf lucht verkoopt en er blijft mee weg te komen..
Wauuw terug naar adsl en hoe ver zit hij vd centrale? hopelijk redelijk dicht voor hem of hij haalt mss 1 of 2Mbps, dan zal hij klagen dat het traag gaat en dat hij toch maar beter bij telenet was gebleven.proximusboyke schreef:1 zijn opzegbrief is weg maakt dankbaar gebruik van de voorwaarden , en ze gaan slechts adsl hebben maar toch hij download graag wanneer hij wilt. en meer of voor de veranderingen
2 ik kan er nie aan doen dat ze de gegevns nie gebruiken om andere packs te lanceren (alhoewel ik het blijf geloven dat ze er komen)
ondertussen anderen enquette ingevuld en die vragen zijn ook minof meer uit gekomen
3 van mij moet je zeker niet weg vroeger was ik ook tevreden van telenet, heb aleen een probleem dagge altijd telenet zo ophemeld net alsof mensen die problemen hebben allemaal grote uitzonderingen zijn en dat jij de standaardklant bent