belgacom problemen?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
RedJane
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 31 mei 2008, 08:09

Lol... en da juist op de dag dat ze bij Belgacom huiszoekingen doen... toeval? :lol:
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

RedJane schreef:Lol... en da juist op de dag dat ze bij Belgacom huiszoekingen doen... toeval? :lol:

:banana:
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1199
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 41 keer

Twen
Member
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 27 sep 2009, 12:30

Even buiten topic. Ging vanmorgen gelet op de gekende moeilijkheden even kijken of er geen bericht stond bij e-services.
Tot mijn grote verwondering was het bericht dat er al weken geparkeerd staat, weg. Niks te vinden, geen bericht. :roll: :roll: :roll:
Twee minuten geleden nog eens gaan kijken en toen stond er dit:

Afbeelding

Let even op de datum. Dus netjes op tijd, niet. :lol: :lol: :lol: :evil: :twisted: :evil: :lol: :lol: :lol:

Groetjes Twen
doeternietoe2
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 27 jan 2010, 11:56

Ik had ook problemen deze morgen.
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

Internet werkt, maar iTalk ligt nog altijd plat sinds deze morgen (zone 053).

Als ik naar 080022700 bel, krijg ik van de robotstem te horen dat iedereen in mijn zone er last van heeft en dan hangen ze op!
Afbeelding
Regulus
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 16 mar 2010, 14:41
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

FWIW .. zone brussel of ik alléén? .. Geen VDSL tussen gisteren (14/10) 10u45 en vanmorgen 10u10 ... na een telefoon naar de 22700 en een gesprek met een verwarde medewerkster bleek er nog een probleem in mijn zone "waar aan gewerkt werd" ... vreemd genoeg had ik minder na 5 minuten na het neerleggen van de telefoon plots terug VDSL actief ... toeval of mirakel ? :twisted: :roll:
Gezien mijn recente telefoonperikelen begin ik stilaan wat zenuwachtig te worden ivm met de MTBF waarden van de Bcom lijnen ... :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”