ADSL2FIT: Samen pakken we de netwerkproblemen aan

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Gebruikersavatar
Raindog
Plus Member
Plus Member
Berichten: 126
Lid geworden op: 28 apr 2003, 00:34
Locatie: Belgium, Ghent

Sorry maar ik begin het hier een beetje beu te worden.... iedereen zit of te flamen, of te zeiken over hun lage snelheden. Kijk, als je niet tevreden bent met je huidige provider, ga dan een andere zoeken. Stop met flamen op mods, het begint hier echt op een peutertuin te lijken, en niet op een deftig forum... . Als je userbase wil gaan beschuldigen met enige vorm van samenwerking met adsl2fit, go ahead, maar zoek dan ook een ander volgens u onafhankelijk forum om te gaan zagen over de slechte werking van uw provider... . De mods hier houden het boeltje hier draaiende, een klein beetje respect is wel op zijn plaats, voor het zelfde geld geven ze er gewoon de brui aan.
Jullie moeten mij er niet meer van overtuigen dat jullie snelheid slecht is, ik geloof jullie. Echt reeds na 3 posts te lezen was ik er al van overtuigd dat Adsl2fit s**** dat het geen naam heeft.
Al eens buiten gekeken? Het is mooi weer, ga ff buiten zitten chillen ofzo... it's a great world out there! Ga een pint drinken op een terrasje, zoek u een lief om mee te gaan wandelen of andere geestige dingen mee te doen waarvoor u geen s**** internetverbinding nodig heeft... plenty of opportunities out there kids!

mvg
"To err is human..to really screw up you need a computer."
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Modjes: Ik heb gisteren (eindelijk) de tijdelijke testserver speedtest geprobeerd maar die marcheert ni bij mij ...

Ik krijg een grijs kaderke maar daarna niks meer .. de test start niet op. Ik zit op 8Mbit a2f aansluiting ...

Jullie een idee? De gewone speedtest werkt wel.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

De server ligt al de ganse dag plat. Reden onbekend de laatste keer dat ik checkte. Dus het is maar best dat er getest wordt :)

Cheers
Afbeelding
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

C-Phest schreef:Modjes: Ik heb gisteren (eindelijk) de tijdelijke testserver speedtest geprobeerd maar die marcheert ni bij mij ...

Ik krijg een grijs kaderke maar daarna niks meer .. de test start niet op. Ik zit op 8Mbit a2f aansluiting ...

Jullie een idee? De gewone speedtest werkt wel.


Hij is er even af gehaald.
De server is ook down (zoals we zeiden is alles nog in extreme testfase).
NuKeM
Djorre
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 16 feb 2004, 08:06
Locatie: Ronse

Beste A2F'ers,

ik heb vandaag een klacht ingediend bij de ombudsman telecom.
Je moet je adresgegevens opgeven, een omschrijving van je klacht en probeer dan ook wat extra gegevens mee te geven zoals speedtests en eventueel ook een overzicht van je troubletickets.

Stel dat Scarlet in de fout gegaan is dan zal deze klacht wel bij hen komen. De mensen van de ombudsman hebben dezelfde dag nog een dossier aangemaakt. Als ik feedback van hen krijg zal ik het ook posten.

Ik denk dat dit nog een manier is om de zaak op te lossen, daarmee leggen we druk op de verschillende partijen.

Hun gegevens :

Secretariaat Ombudsdienst voor Telecommunicatie
Barricadenplein 1
1000 Brussel

tel 02 209 15 12 - fax 02 219 86 59

E.mail : [email protected]

Website : www.ombudsmantelecom.be

Ik heb via e-mail de nodige zaken naar hen gezonden ... laten we hopen dat er langs deze weg snel een eind komt aan deze problemen.
CableT3
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 29 maa 2004, 15:51
Locatie: Belgie / Gent

Zeg mannen kunnen jullie een seintje geven als al die problemen opgelost zijn.
Dan sluit ik mij ook aan bij A2Fit.

Ben eens benieuwd wat er gaat van komen....
Always have a bright look at life
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

CableT3 schreef:Zeg mannen kunnen jullie een seintje geven als al die problemen opgelost zijn.
Dan sluit ik mij ook aan bij A2Fit.


We zullen ondanks alles ook de eersten zijn om te vermelden dat het weer beter gaat moest het zover zijn...

CableT3 schreef:Ben eens benieuwd wat er gaat van komen....


Hou het forum maar in't oog ;)

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
guinnea

effe nieuw IP gehad
gaat nog trager nu
de weekends zijn toch wel hard hoor
zipperke
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 maa 2004, 19:16

24 maart 2004:

Zouden alle ADSL2FIT klanten die problemen hebben (packet loss, snelheid,...) mij een privé-bericht kunnen sturen met login en lijnnummer waarop het ADSL signaal geïnstalleerd is alsook een omschrijving van het probleem?

We gaan de problemen op het netwerk samen aanpakken. Door zoveel mogelijk gegevens te verzamelen gaan we de problemen beter kunnen lokaliseren en efficiënter oplossen.

Jullie feedback is van belang. Omdat we zo een volledig beeld kunnen krijgen van wat er juist aan problemen is.

Alvast bedankt,

Paul Broothaers
ADSL2FIT

werd er al iets met onze verzamelde gegevens gedaan? :???:
ADSL2FIT heeft enkel voordelen: Hoge snelheid,wat iedereen verlangt van zijn Internetverbinding. Snelheid. ADSL2FIT gebruikt een hightech glasvezel-netwerk, wat zorgt voor een uitstekende en stabiele performantie.Veeleisende gebruikers zullen bij het lezen van het bovenstaande al watertanden, maak dus vandaag uw dromen waar!
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Dat vraag ik mij eigenlijk ook eens af :???:

Die Paul vraagt onze gegevens en je hoort niks meer van hem straffe kerels daar bij Adsl2fit :wink:
benza

Djorre schreef:Beste A2F'ers,

ik heb vandaag een klacht ingediend bij de ombudsman telecom.


Heb't zelfde gedaan dikke week terug. Heb via een tt van a2f antwoord gekregen dat'k nie moet denken compensaties te krijgen en dat't allemaal de fout van scarlet is blahblahblaaaah.. gingen 't zelfde tegen ombudsdienst zeggen.. misschien zijn meerdere klachten wel een krachtig drukkingsmiddel om alsnog iets los te peuteren in de zin van paar maand gratis of serieuse korting.. kunnen bvb ons abogeld door zelfde factor delen als de snelheid nu he :) betalen we prolly 1.5€ ofzo >:]

Verenig u, adsl2fitters aller landen, sta op en verbreek het juk! United we must stand - got mit uns en gotdh bless the a2f net and it's users :)
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Die durven wel daar vind ik ze zouden ons godverdomme ons geld moet teruggeven.

Als er één iemand de duppe is dan zijn wij het wel en niet Webvisie wij worden bij ons pietje genomen ;) :!: :evil:

We krijgen amper informatie van adsl2fit en krijgen geen speeds worden belogen al die tijd.

Idd we moeten een verenigen om van dit probleem verlost te graken voor eens en voor altijd ;)!!!

Ook zouden deze toestanden niet meer mogen in deze tijd en zou de politiek zich ook eens beter met bezig houden ipv onnuttige voorstellen te doen en mensen hun zakken leeg te maken met hun superboetes !!!!

Maar tja het zijn zelf louche figuren daar in de politiek :twisted:
HyperT
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 apr 2004, 11:36

Ipv hete lucht te blazen doe je dit:

Je stuurt een aangetekende brief waarin je beleefd vertelt dat je je contract wenst te annuleren omdat, naar jouw mening, WebVisie niet het afgesproken product levert. Je zegt dat 3% van de theoretische maximum bandbreedte niet geld als waardig vervangingsproduct.
Je vraagt netjes een weergave van de betaalde facturen voor de periode die je vooruit betaalde maar niet hebt gebruikt.

Of je dat geld terugziet... ik heb lang geleden Telenet opgezegd en ik ben nog steeds aan het wachten op teruggave van vooruitbetaalde facturen alsook de waarborg van de modem.

-----

Wat je daar zegt van politiekers die geld uit de mensen hun zakken kloppen met de nieuwe superboetes...
Ik ben van mening dat de straf in proportie moet zijn met de overtreding.

Dit geheel terzijde
Laatst gewijzigd door HyperT 18 apr 2004, 19:20, in totaal 2 gewijzigd.
Djorre
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 16 feb 2004, 08:06
Locatie: Ronse

het zou misschien wel nuttig zijn moest iedereen met problemen een klacht indienen bij de ombudsman, dan staan we sterker tegenover wie ook de schuldige mag zijn. Het is niet veel werk en misschien gaat het ons nog iets opleveren ook ... ik bedoel hiermee snelheid.
HyperT
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 apr 2004, 11:36

Djorre schreef:het zou misschien wel nuttig zijn moest iedereen met problemen een klacht indienen bij de ombudsman, dan staan we sterker tegenover wie ook de schuldige mag zijn. Het is niet veel werk en misschien gaat het ons nog iets opleveren ook ... ik bedoel hiermee snelheid.


Ik vrees dat als je dit massaal doet WebVisie en limietloos internet zullen verdwijnen.
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Wat ben je nu met limietloos als je nog 50 kb s haalt niks dan begin ik er zelfs nog niet aan om iets te downloaden tenzij in het weekend mijn lijn 24/24 open te zetten.

Liever een limiet en toch behoorlijk kunnen downloaden met een goede snelheid dan geen limieten en gewoon helemaal niet kunnen dloaden zoals nu het geval is ;)
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

HyperT schreef:Ik vrees dat als je dit massaal doet WebVisie en limietloos internet zullen verdwijnen.

Ik hoop dat ze failliet gaan, zo kan ik tenminste naar een deftige provider overschakelen.

Mail naar ombudsman is verstuurd.
Adsl2fithater

ik haat adsl2fit :twisted: :twisted: :twisted: f*** them , just publish media

www.rtv.be
www.atv.be
www.tv1.be
www.vtm.be
www.kanaalz.be
vscomp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 okt 2003, 17:03

Adsl2fithater schreef:ik haat adsl2fit :twisted: :twisted: :twisted: f*** them , just publish media

www.rtv.be
www.atv.be
www.tv1.be
www.vtm.be
www.kanaalz.be


En ik haat mensen die niet een beetje respect kunnen opbrengen voor wat anderen doen , webvisie doet haar uiterste best alles op te lossen , maar als andere partijen tegenwerken is hhet normaal dat het niet direct opgelost zal worden :( (helaas)
Gebruikersavatar
stephan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1053
Lid geworden op: 11 jan 2004, 17:06
Locatie: Zürich

Adsl2fithater schreef:ik haat adsl2fit :twisted: :twisted: :twisted: f*** them , just publish media

www.rtv.be
www.atv.be
www.tv1.be
www.vtm.be
www.kanaalz.be


u bent bedankt voor uw verhelderende bijdrage :idea:

ciao
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

Your current download speed:
2734kbit/s
or
342kbyte/s Your current upload speed:
320kbit/s
or
40kbyte/s

:-D
Lion
Pro Member
Pro Member
Berichten: 428
Lid geworden op: 30 jan 2004, 13:42
Locatie: Gent

Ik begrijp zeer goed dat voor velen het teveel wordt maar hier blijven over zagen zal nooit een oplossing brengen denk ik
Ik heb het zelf ondervonden en blijf meeleven met hen
Uw bemerking vscomp vind ik ook maar zo hoor want u laat hier uitschijnen dat Webvisie geen enkel schuld treft en het altijd de anderen zijn die in de fout gaan
Moesten zijn geen enkele fout hebben in het lopende probleem waarom zou er dan zo'n geheimzinnigheid van hun kant hierover zijn
Nergens vind men een officiel standpunt van Webvisie inverband met het probleem
Raar voor mij toch of zou dit de nieuwe manier van zaken doen zijn ?????
Ik heb persoonlijk andere zaken ondervonden hoe de zaken daar draaien hoor bij Webvisie maar vind dat hier geen plaats om alles hier uit te brengen
unicomplex
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 maa 2004, 12:22
Locatie: oostende

het zal er wel niets mee te maken hebben, maar het is toch iets raars dat ik wou melden.

ik heb nu een halve week op de 81.89.112.* gezeten met verschillende ips en me speeds waren in totaal (met meerdere threads) niet zo slecht, ik kon gerust 4-5 threads laten lopen aan 30-60 KBps per thread.

sinds vannacht is me router gedisconnect en heeft ie terug gereconnect op 81.89.98.* en sindsdien is me speed terug CRAP naar 20 KBps totaal.

ik weet niet of jullie al iets meer weten van A2F over de gaande problemen, maar het begint me nu wel een beetje tegen te steken.
is er iemand (gebruikers, userbase crew, ...) die al iets meer weet over de problemen.

mvg Uni
unicomplex
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 maa 2004, 12:22
Locatie: oostende

echt wel beu nu,

ff trouble tickets posten hieronder.
dit kan nou toch niet meer mensen. ze hebben een line reset gerequest/gedaan ZONDER dat ik dit gevraagd had. wanneer ik een nodig heb ga ik zelf wel bepalen. sindsdien is me speed nu NOG slechter. (zie vorige post).
de helpdesk was niet gesloten volgens hen? vorige week heb ik woensdag, donderdag en vrijdag geprobeerd te bellen telkens tss 16.30 en 17.00 -> telkens het telefoonbandje.
als er telefooncentraleproblemen zijn -> dan verwacht je toch van iedere DEFTIGE provider dat ze er iets van in hun status pagina zetten niet? maar hier? NADA, NUL de BOTTEN aan info
ik kan ook niet op dit huidige TT reageren aangezien de button reply weg is, het enige wat ik kan doen is een nieuw TT openen maar daaar kan ik enkel het topic en onderwerp invullen, maar geen TT zelf aanmaken.
dit loopt toch de spuigaten uit.
mensen die al iets doorgegeven hebben aan ombudsman ofzo, mogen gerust mijn info hier (ik geef toestemming hiervoor) doorgeven.

nog mensen die dit tegenkomen, post gerust maar hier.

mvg Uni

17/04/2004 12:42:56 Klant
--------------------------------
beste,

ik kan een prachtig voorbeeld aanhalen van hoe het er nu aan toe ging in het weekend.
In het paasweekend zag ik dat ik plots geen connectie meer had. ik heb toen gemonitord en na 45 minuten exact kon ik terug connectie maken. toen me dit lukt heb ik iets gedownload en raad eens, 300KBps + had ik downloadsnelheid. dus zoals het moet zijn eingelijk. Maar ik wist ook op dat moment dat ik waarschijnlijk de eerste was die terug geconnecteerd was. dit kon je ook zien op UserBase want sommigen hadden terug goede snelheden. toen anderen begonnen te connecteren zakte die speed terug dramatisch tot ergens 20-40 KBps. het is nu nog altijd zo dat mijn speed 20-50 KBps haalt maar ik krijg er NIETS meer uit.

3 weken geleden (dus al 2 weken voor het paasweekend) zeiden jullie vd helpdesk dat de problemen van scarlet binnen 2 weken zouden opgelost zijn (dus eigenlijk net voor of na het paasweekend). ondertussen nu al DRIE weken verder maar nog ALTIJD GEEN verbetering.

ik weet dat ik niet de enige ben die dit denk, maar ik begin het KOTSBEU te worden. Als ik iets wil afhalen van het net moet ik mijn PC 24/24 7/7 laten aanstaan tegen dat hij iets binnen heeft op die manier. dit is GEEN manier van werken.

Wanneer gaan jullie nu EINDELIJK iets laten weten wanneer scarlet de problemen gaat oplossen. het kan me niet schelen dat jullie de oorzaak niet zijn, jullie staan in verbinding met scarlet dus laat ze er wat aan doen. en wijs niet met het vingertje naar scarlet maar geef ons nu eens concrete oplossingen of concrete antwoorden van wanneer dit zou opgelost zijn.

mvg Stdem, een ONtevreden A2F gebruiker

17/04/2004 12:51:04 Klant
-------------------------------
Beste,

nog iets waar niet alleen ik mij aan erger. maar ik heb gisteren om 16.42 gebeld naar de helpdesk, maar raad eens??? GESLOTEN.

jullie helpdesk vind ik tot nu toe de slechtste waar ik al mee in contact gestaan heb. ik werk zelf op een helpdesk en wij hebben serieuse SLA's die we moeten halen, zoniet volgen er zeker problemen.
Het ergert de A2F users MATELOOS dat jullie zelfs jullie eigen uren niet respecteren nog de users die op dat moment willen bellen. en begin nu niet met "het is moeilijk om te werken met een boor in je oor" want geen enkele user weet van dit soort werken. waarom? omdat jullie de KLOTEN aan informatie op jullie statuspage zetten.

graag hierop en op het voorgaande een SNEL en DEFTIG antwoord.

mvg

19/04/2004 0:15:16 Support
---------------------------------
Geachte, de helpdesk was niet gesloten, er waren evenwel problemen met de telefooncentrale.

19/04/2004 0:15:48 Support
---------------------------------
Full line reset requested
Visi0n4ir
Plus Member
Plus Member
Berichten: 165
Lid geworden op: 04 feb 2004, 09:37
Locatie: Rillaar

Heb sinds een week een iets andere ip-range en mijn goede "NORMALE" snelheid is weg. Heb dus ongeveer 3 maand normaal kunnen surfen/downloaden (160 K en meer).

En sinds een week haal ik nog maar 25 K, (sinds nieuwe ip-range).

A2F is dus duidelijk de schuldige en stop nu maar met elkaar de vinger te wijzen. Als die v-lan nie beter geconfigureerd kunnen worden zet me dan maar rap op mijn vorig ip-range
unicomplex
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 maa 2004, 12:22
Locatie: oostende

Visi0n4ir schreef:A2F is dus duidelijk de schuldige en stop nu maar met elkaar de vinger te wijzen. Als die v-lan nie beter geconfigureerd kunnen worden zet me dan maar rap op mijn vorig ip-range


bedoel je dat ik de vinger wijs?
Gast

vscomp schreef:En ik haat mensen die niet een beetje respect kunnen opbrengen voor wat anderen doen , webvisie doet haar uiterste best alles op te lossen , maar als andere partijen tegenwerken is hhet normaal dat het niet direct opgelost zal worden :( (helaas)


Als het maanden duurt om een probleem op te lossen, er ondanks alle problemen nog steeds nieuwe klanten aangenoment worden en er, afgezien van enkele officieuze mededelingen op deze fora of op IRC nog steeds geen deftig, officieel statement van Webvisie is gekomen, denk ik niet dat ze hun 'uiterste best' doen of zelfs maar het minste respect voor hun klanten opbrengen....

Ofwel zit er iets deftig structureel fout bij Webvisie, ofwel willen ze het probleem, om wat voor reden dan ook, niet oplossen...

Heb het voorgaande ook in een TT gezet, kreeg als antwoord "Met Dank" Proffesioneel, niet?
Visi0n4ir
Plus Member
Plus Member
Berichten: 165
Lid geworden op: 04 feb 2004, 09:37
Locatie: Rillaar

unicomplex schreef:bedoel je dat ik de vinger wijs?


LOOOOOOOL :eek:

Nee bedoel A2F versus scarlet vingerwijzen (en omgekeerd natuurlijk)
bubbs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 14 apr 2004, 11:21
Locatie: ergens in de noorderkempen

stephan schreef:
Adsl2fithater schreef:ik haat adsl2fit :twisted: :twisted: :twisted: f*** them , just publish media

www.rtv.be
www.atv.be
www.tv1.be
www.vtm.be
www.kanaalz.be


u bent bedankt voor uw verhelderende bijdrage :idea:

ciao
stephan


De verwoording kon beter :-) , maar Adsl2fithater heeft misschien wel gelijk dat we dit op een ander niveau moeten brengen door alle mogelijke media te contacteren (computertijdschriften, nieuwssites, providermonitors... )
Djorre
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 16 feb 2004, 08:06
Locatie: Ronse

Je kan al beginnen met die ombudsman telecom, van die ben je redelijk zeker dat ze ernaar gaan kijken, de media ... dat is een ander paar mouwen, daar kom je wel op een wachtlijst te staan voor hun uitzending. Er moet voor hen ook een publiek zijn die dat wil zien
Mahatma
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 12 jan 2004, 11:55
Locatie: Lokeren
Contacteer:

ik heb ook nog altijd packetloss, minder dan in het begin, but still.
nog iemand last van packetloss, of zou dit aan mijn lijn liggen?
Gast


Als het maanden duurt om een probleem op te lossen, er ondanks alle problemen nog steeds nieuwe klanten aangenoment worden en er, afgezien van enkele officieuze mededelingen op deze fora of op IRC nog steeds geen deftig, officieel statement van Webvisie is gekomen, denk ik niet dat ze hun 'uiterste best' doen of zelfs maar het minste respect voor hun klanten opbrengen....


Ik ben één van die nieuwe klanten. Aanvraag eind maart, op hun website staat voltooid. Ik heb al een factuur ontvangen (die ik nu betwist) maar nog geen enkele keer kunnen verbinden. Sinds vrijdag ben ik mijn skynet abonnement kwijt, en is het dus inbellen met de telefoon.
Wel heb ik een adsl signaal op de lijn, maar dat synchroniseert op 3.3 Mbit. Ik snap niets van die mensen. Wat ik wel weet, is hoe je hen serieus kunt aanpakken. Mijn vriendin is advokate, en zelf ben ik enkele jaren zelfstandig geweest. Er is één heel simpele aanpak. Vanaf het moment de factuur binnenkomt, deze gewoon betwisten. Zoek in de Voorwaarden welk artikel ze geschonden hebben. Zo hebben ze bij een van jullie na reset van de lijn artikel 12 pagina 9 geschonden. Er zijn nog meer artikels die geschonden zijn. Voor mij geldt hetvolgende:

"Volgens artikel 3.1 Specifieke voorwaarden ADSL Dienstverlening op pagina 10 van jullie Algemene voorwaarden kan ik het contract verbreken binnen 30 werkdagen. Overmacht moet schriftelijk bewezen worden."

Zo pak je hen aan, niet met enkele kwade mails. Vergeet wel niet dat alle klachten schriftelijk moeten verzonden worden, en aangetekend. Houdt het aangetekende bewijs bij, en indien ze jullie proberen via het gerecht toch te doen betalen, en jij kan aantonen dat ze niet voldaan hebben aan hun diensten zoals schriftelijk bewijs, aangetekend bewijs en bewijs dat jouw klacht gegrond is (kom niet af met een printout van je msdos, daar ben je niks mee), staan ze zeker niet sterk in hun schoenen.
zippy
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 maa 2004, 11:41
Locatie: Belgium,leuven

Is die snelheidstest die op een server bij adsl2fit staat nog steeds in orde?

Ik heb net nog eens een testje gedaan:

It seems there is a little bug that prevents some users to see their speed.
For those people I'll put their result here: 0 kbit/s down and 528 kbit/s up

Ik krijg hetzelfde resultaat van de gewone test op userbase:

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 1 kbit/s or 0 kbyte/s
- Upload speed : 423 kbit/s or 53 kbyte/s
Mon Apr 19 2004 at 13:20:56 UTC+0200

Is dit nu niet om achter over te vallen.

Met veel moeite ben ik hier nog op de site geraakt.
Snif snif.

Algemene oproep:
Zijn er al voormalige gebruikers van ADSL2FIT die hun abonnement voortijdig hebben kunnen opzeggen?
Of personen die gewoon gestopt zijn met te betalen en verder niets meer hebben gehoord van WebVisie?
Is het trouwens mogelijk om nog onder abonement zijnde bij ADSL2FIT en dus signaal komende van ADSL2FIT een abonnement te nemen bij een andere ISP en dus het singaal van de nieuwe ISP te krijgen?

thx
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

zippy schreef:Is het trouwens mogelijk om nog onder abonement zijnde bij ADSL2FIT en dus signaal komende van ADSL2FIT een abonnement te nemen bij een andere ISP en dus het singaal van de nieuwe ISP te krijgen?


Mods: misschien een nieuwe post maken met 'den uitleg' wat kan en niet kan en sticky maken? :) Deze vraag komt blijkbaar regelmatig terug.

Zippy: Ook uit Leuven zie ik ... 8Mbit of 4Mbit?
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

C-Phest schreef:Zippy: Ook uit Leuven zie ik ... 8Mbit of 4Mbit?


Hierezo:

http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?p=30445&highlight=#30445

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
zippy
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 maa 2004, 11:41
Locatie: Belgium,leuven

Om ook in deze thread dit eventjes toe te lichten.

Ik heb deze voormiddag een lijnreset aangevraagd en ook hier had dit een positief resultaat, van 0 Kbyte/s naar +300 Kbyte/s.
Nogal een verandering niet :p

Dus ik kan iedereen aanraden om dit aan te vragen, je weet dus nooit!
En ik ben blijkbaar niet de enigste. Een verklaring waarom het nu ineens zo goed gaat weet ik niet, misschien weet iemand anders dit wel.
(ik zit trouwens nog steeds op dezelfde range *.*.99.*)
zipperke
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 maa 2004, 19:16

--------------------------------------------------------------------------------

Maandagnamiddag zijn er problemen geweest met het internet van Skynet.

Door een aanpassing bij de centrale server 's ochtends was er een probleem geslopen in de software. Op die server zijn alle ADSL-gebruikers van Skynet aangesloten.

Die konden vanaf half een niet langer op het internet inloggen of e-mails
lezen of versturen.

Omstreeks drie uur waren de problemen verholpen. Skynet heeft toen de
aanpassing ongedaan gemaakt en het probleem is zo opgelost.

Bron: VRTnieuws.net


Dit zou de versie voor de A2F-problemen zijn:


--------------------------------------------------------------------------------

December 2003. Er zijn problemen ontstaan met het internet van Webvisie (Adsl2fit).

Door een aanpassing bij de centrale server 's ochtends was er een probleem geslopen in de software. Op die server zijn alle ADSL-gebruikers van Adsl2fit aangesloten.

Die konden vanaf half een niet langer op het internet inloggen of e-mails
lezen of versturen. Voor degenen die wel konden aanloggen ging het maar tergend traag.

19 april 2004. De problemen zijn nog steeds niet verholpen. Skynet heeft toen alle A2F gebruikers voor zich gewonnen en het probleem is zo opgelost.

Bron: VRTnieuws.net

Edit: Dubbele post verwijderd - Sasuke
ADSL2FIT heeft enkel voordelen: Hoge snelheid,wat iedereen verlangt van zijn Internetverbinding. Snelheid. ADSL2FIT gebruikt een hightech glasvezel-netwerk, wat zorgt voor een uitstekende en stabiele performantie.Veeleisende gebruikers zullen bij het lezen van het bovenstaande al watertanden, maak dus vandaag uw dromen waar!
Gastjuh

zippy schreef:Is die snelheidstest die op een server bij adsl2fit staat nog steeds in orde?

Ik heb net nog eens een testje gedaan:

It seems there is a little bug that prevents some users to see their speed.
For those people I'll put their result here: 0 kbit/s down and 528 kbit/s up

Ik krijg hetzelfde resultaat van de gewone test op userbase:

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 1 kbit/s or 0 kbyte/s
- Upload speed : 423 kbit/s or 53 kbyte/s
Mon Apr 19 2004 at 13:20:56 UTC+0200

Is dit nu niet om achter over te vallen.

Met veel moeite ben ik hier nog op de site geraakt.
Snif snif.

Algemene oproep:
Zijn er al voormalige gebruikers van ADSL2FIT die hun abonnement voortijdig hebben kunnen opzeggen?
Of personen die gewoon gestopt zijn met te betalen en verder niets meer hebben gehoord van WebVisie?
Is het trouwens mogelijk om nog onder abonement zijnde bij ADSL2FIT en dus signaal komende van ADSL2FIT een abonnement te nemen bij een andere ISP en dus het singaal van de nieuwe ISP te krijgen?

thx

Ik heb gewoon ADSL Skynet Plus genomen en ben gestopt met te betalen voor A2F, we zitten nu al een maandje op Skynet en we hebben nog altijd niks aangekregen van A2F, buiten rekeningen dan (die we niet betalen ;)). We hebben wel een week geleden een aangetekend schrijven gestuurd, daar is nog altijd geen reactie op gekomen.
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

Zoals ik verwacht had,gisteren nacht super verbinding(300k+ :wink: ),en vandaag terug naar 100k,alhoewel ik de laatste 3 weken tegen 10k zat,dus iets beter maar bijlange nog ni goed genoeg.Ik snap niet goed waarom het de ene dag wel kan(was eigenlijk nacht maarja),en de andere dag(of maand...) gewoon barslecht is.
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”