geknoei bij scarlet.....

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
TOR
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 aug 2010, 13:34

Papieren factuur:
Ik ben begin dit jaar van belgacom naar scarlet overgestapt en ben helemaal niet tevreden over de gang van zaken en geknoei bij laatstgenoemde. Bij de ondertekening van het contract heb ik duidelijk gevraagd om een papieren factuur maandelijks te ontvangen .Nu krijg ik inderdaad een papieren factuur, maar wel elke keer met een boete van 7.5euro en dit is al zo sinds februari. Ik krijg dus enkel een rappelfactuur en dus nooit de oorspronkelijke factuur. Ik heb al een klein fortuin aan telefoonkosten uitgegeven om dit aan Scarlet te melden en telkens wordt mij verzekerd dat het de volgende maand in orde zal komen.Deze maand heb ik echter weer prijs. Ik heb nochtans zelf op voorhand gebeld en gemaild maar het valt altijd in dovenmansoren. Ik ben het moe om telkens opnieuw te moeten bellen om het weer eens te laten rechtzetten (wat toch nooit gebeurt).....


Pakket Sport
Enkele weken geleden heb ik het pakket sport aangevraagd. Weer heb ik verschillende keren getelefoneerd en u raadt het... ik wacht nog steeds op de activatie van mijn pakket........
Callum_
Plus Member
Plus Member
Berichten: 157
Lid geworden op: 15 aug 2010, 14:36

'ns vragen achter een teamleader wanneer je belt. Of hun laten bevestigen dat ze ZEKER het gene doen wat ze jou vertellen dat ze doen. Door bv aanpassingen te doen op mijn.scarlet.be , Over die factuur kan je best de ombudsdienst erbij halen ofzo als ze dit weigeren te veranderen. 7.5 € elke maand voor niets lijkt me redelijk nutteloos. Anyways ik heb eigenlijk nog niet echt problemen gehad met scarlet tot dusver.
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

Tja, nog maar ff dit onderwerp vanonder het stof halen.

Ff kort,

3 september: migratie van scarlet internet naar scarlet one gevraagd, zelfde dag een afspraak gekregen voor 21 september. Nadien nog eens opgebeld door dezelfde dame. Ik zei dat ik al een afspraak had maar blijkbaar was deze niet goed ingeboekt en stond het niet in hun computer. Dus nogmaals bevestigd.
15 september: telefoon van scarlet, afspraak kan niet doorgaan omdat de lassers van belgacom nog moeten komen. afspraak verplaatst naar vandaag 11 oktober.
vandaag 11 oktober: verlof genomen want "De Technieker" van scarlet zou komen. Voor de zekerheid check ik eens de site want mss staat er op hoe laat hij zou komen. Daar staat nu afpsraak : 30/12/2010 !!!! Ik bel dus naar het bijhorende nummer van om te vragen wat er gaande is. Daar weten ze dus helemaal niets van een afspraak voor vandaag want de lassers zijn nog niet geweest. Dus verlof voor noppes genomen. Bij een vraag wanneer ze wel zouden komen, kan ze er niet op antwoorden want ik moet zelf een afspraak maken bij Belgacom :bang: Wat is dat flauwekul zeg ik haar. Dat is mijn taak niet. Dan wil ze me doorschakelen met een nummer in brussel maar ironisch genoeg kom ik na het veelvuldig doorschakelen steeds bij haar terecht en krijg ik steeds hetzelfde te horen. Na 1 uur bellen en doorgeschakeld te worden zei ze me te bellen naar een andere afdeling. Dan ben ik langs administratie bij de technische dienst terecht gekomen. Daar bevestigt men dat er inderdaad het ene en het andere verkeerd gegaan is. De lassers zijn nog niet geweest en ze kunnen ze eigenlijk niet onmiddelijk bereiken want de lijn is blijkbaar gestoord :?
De persoon vroeg mijn gsm-nummer en ik zal terug opgebeld worden. Voor de rest wordt er een ticketje aangemaakt.

Is dit nu een manier van werken???? Hadden ze me tenminste gewoon opgebeld om te verwittigen dat de afspraak weeral niet kon doorgaan, dan had ik het misschien aanvaard. Maar mij gewoon verlof laten nemen omdat geen technieker te sturen, dan vind ik er echt helemaal over.

ik ben toch wel benieuwd of hieraan iets te doen is of als er compensatie ge-eist kan worden.
TOR
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 aug 2010, 13:34

27 december loopt mijn abbo af bij scarlet af en ga terug naar belgacom en zal daar met plezier een paar euro meer betalen.
ps. sport and pleasure begin augustus besteld nu is het 11oktober en u raad het l'' heb nog geen minuut beeld gehad.''
Ik heb wel verleden week een mail van scarlet gekregen met de mededeling dat de zaak geklasseerd is.En dat omdat ik
een pakketje van 10euro had besteld. Ik versta er niets meer van. :banana:
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Welkom in de wondere wereld van Belgacom en zijn dochters :angel:
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

het verhaal heeft nog een staartje gekregen.
Toen ik thuis kwam was er zelfs geen internet meer. Na te bellen en lang wachten kwamen ze tot de conclusie dat mijn lijn bij scarlet al overgezet was naar vdsl.
Nu moeten ze blijkbaar weer de lijn naar adsl zetten en ze hebben geen idee wanneer dit kan gebeuren. Het zou blijkbaar kunnen dat ik een paar dagen zonder internet zit.
Gelukkig bestaat er nog zoiets als usb-thetering en mobile vikings :banana:
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

vandaag nog steeds geen internet thuis en 't zal niet voor onmiddelijk zijn volgens de technische dienst. Het is wachten op de lassers van belgacom om de lijn aan te passen en dan op de tecnhieker van scarlet om de boel aan te sluiten. Wat een geklungel :?
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

ondertussen alle een tiental telefoontjes gedaan naar scarlet en naar het installatiebedrijf jansens en ben ik ondertussen te weten gekomen wat de oorzaak is.
Op 3 september is er met 2 seconden verschil 2 aanvragen voor scarlet One gedaan door mezelf. Volgens hun heb ik 2 keer op OK geklikt maar het kan ook een computerfout bij hun zijn. Deze 2 aanvragen zijn doorgegeven aan installatiebedrijf jansens. Daardoor kreeg ik ook dezelfde dag 2 keer iemand aan de lijn die belde voor een afspraak te maken en ook 2 SMS'en. Toen ze zagen dat er 2 aanvragen waren maar 1 telefoonlijn stelden ze vast dat eerst de lassers van belgacom moesten komen om iets aan de lijn te veranderen. Hierdoor werd de afspraak verplaatst van 21/09 naar 11/10 .
Op 11/10 kwam er geen technieker omdat de lassers nog steeds niet geweest waren.
Na veel bellen met scarlet ben ik dus te weten gekomen dat die lassers zelfs niet moeten komen omdat de lijn die er ligt wel bruikbaar is. Ondertussen heeft jansens, die Belgacom de opdracht heeft gegeven om mijn adsl lijn over te schakelen naar vdsl , die opdracht niet ge-annuleerd, met als resultaat dat er dus sinds maandag geen internet meer is. Scarlet zelf kan hier nu blijkbaar zelf niks meer aan doen want alles ligt in de handen van jansens.
Bij het bellen naar jansens kan ik niet eerder een afspraak krijgen dan 25/10, dat is dus 2 weken zonder internet. Met het feit dat ik internet nodig heb voor mijn nevenactiviteiten wordt er gewoon geen rekening gehouden en er wordt niet aan de datum veranderd.
Ik besliste om vandaag nog eens te bellen naar scarlet maar kreeg terug te horen dat ze niets meer kunnen doen.
Bij jansens daarentegen heb ik na een tiental minuten in te praten op de teamleader bekomen dat de datum verplaatst is naar 21/10, nog steeds een ramp. Ze garandeerde me dat vroeger niet meer kan.

Ik was benieuwd wat hiervoor als compensatie in de plaats staat en belde naar de klantendienst van scarlet. Daar kreeg ik iemand aan de lijn die wss net te horen gekregen heeft dat ze een vreselijke ziekte heeft of dat haar man ervan door is met een andere man want het is ongelooflijk hoe dat ze zo'n emotieloos mens bij de klantendienst kunnen zetten. Voor een compensatie moet ik wachten tot er weer internet is. Met het feit dat ik maandag verlof genomen heb voor noppes wordt er gewoonweg geen rekening gehouden.

Wordt vervolgd ...
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

muziekbos, belgacom heet gewoon alles letterlijk toegepast.
Ze mochten scarlet overnemen maar de eerste x aantal jaren mochten ze niks veranderen.
Dus hebben ze ook niks aan de kwaliteit van de kd veranderd :banana:
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
Wlf
Plus Member
Plus Member
Berichten: 116
Lid geworden op: 07 nov 2006, 19:53

Abonnement genomen op 9 september.
"Ja meneer, u bent zeker aangesloten voor het eind van de maand"

Afspraak gemaakt en het eind van de maand nadert, telefoontje van de planningsdienst of ik eens zou kunne terugbellen.
Ik bel terug, blijkt dat mijn afspraak is geannuleerd en dat ik een nieuwe moet maken, het wordt de tweede week van oktober.

De vrijdag voor de afspraak van maandag krijg ik weer een voicemail van de planningsdienst om terug te bellen.
Ik zit in het buitenland dus ik bel maandag voormiddag wel denk ik, anders zal dat wel wat kosten.
Maandag voormiddag blijkt de planningsdienst niet te bereiken. Ik heb een afspraak in de namiddag dus tegen de middag ga ik naar huis.
Bij een derde poging in de namiddag om binnen te geraken lukt het. En mijn afspraak bleek weer geannuleerd.
Een nieuwe afspraak op 20 oktober dan maar.

Vandaag weer een telefoontje, uw afspraak is geannuleerd omdat er iets mis is met uw dossier. Hiervoor is moet u de klantendienst van scarlet bellen.
Als ik dat snel zou doen dan kon de afspraak op woensdag misschien toch doorgaan. Bij de tweede poging binnengeraakt bij de klantendienst en daar wisten ze natuurlijk niet wat ze moesten doen maar ze hebben toch iets gedaan en nu zou het in orde zijn, de planningsdienst zou mij wel contacteren voor de installatie. Daar heb ik niet op gewacht maar blijkbaar ging woensdag dan toch niet meer.
Nog twee weken wachten tot begin november :? , fingers crossed.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

De planningsdienst van Scarlet is geen ramp maar eerder een complete catastrofe. Bij mij waren meerdere afspraken nodig waarop ze niet kwamen opdagen of zelfs gewoon een dag op voorhand kwamen en dan verwonderd waren dat ik niet thuis was. Vervolgens gingen ze na 1 uur zoeken naar het correcte koper paar (dat tot een week voordien perfect werkte en dit gedurende 60 jaar) een greppel graven en een nieuwe kabel trekken .
Nadat ik hun had uitgelegd dat het originele nummer aansluiting 5 was in het dorp en ze mischien eens in de centrale de 5de aansluiting moesten proberen waren ze in staat (met 3 man) de correcte kabel terug te vinden (en dat in een dorp met 160 inwoners waar enkel een centrale staat, zelfs geen enkele verdeelkast !). Om dan uiteindelijk de telefoonstekkers zodanig tegen de muur te vijzen dat enkel een stomdronken zou denken dat ze recht hangen. Bovendien werkte de aansluiting niet (Na enkele minuten kniptang en scotchlocks door ondertekende werkte alles dus wel zoals het moet).

Maw. prijzen goed, planning en helpdesk een complete catastrofe. :bang:

Da's dus ook de reden waarom ik deze week naar Belgacom overstap.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

VOiD schreef:Da's dus ook de reden waarom ik deze week naar Belgacom overstap.
Ze zullen blij zijn bij Belgacom, weer een klant erbij die hun dochtermaatschappij verlaat en nu meer betaalt dan voorheen.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Perkele schreef:
VOiD schreef:Da's dus ook de reden waarom ik deze week naar Belgacom overstap.
Ze zullen blij zijn bij Belgacom, weer een klant erbij die hun dochtermaatschappij verlaat en nu meer betaalt dan voorheen.
Neen, op jaarbasis bekeken betaal ik bij Belgacom 5€/maand minder dan bij Scarlet gezien de promotie.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

VOiD schreef:
Perkele schreef:
VOiD schreef:Da's dus ook de reden waarom ik deze week naar Belgacom overstap.
Ze zullen blij zijn bij Belgacom, weer een klant erbij die hun dochtermaatschappij verlaat en nu meer betaalt dan voorheen.
Neen, op jaarbasis bekeken betaal ik bij Belgacom 5€/maand minder dan bij Scarlet gezien de promotie.
Welke 2 abonnementen vergelijk je dan?
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Scarlet Internet en Belgacom Internet Comfort, beiden zonder vaste lijn.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Als ze mij twee maanden aan het lijntje hielden, dan zou ik hun hun boeltje laten houden ...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

VOiD schreef:Scarlet Internet en Belgacom Internet Comfort, beiden zonder vaste lijn.
Het abo van Scarlet is zonder limiet en dat van Belgacom heeft een limiet van 50 GB.

Je zal snel moeten zijn wanneer je wil overstappen, vandaag is de laatste dag van die promotie.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Perkele schreef:Het abo van Scarlet is zonder limiet en dat van Belgacom heeft een limiet van 50 GB.
Limiet is niet belangrijk, enkel de prijs. Niet iedereen heeft limietloos nodig hé.
Perkele schreef:Je zal snel moeten zijn wanneer je wil overstappen, vandaag is de laatste dag van die promotie.
Done :-D
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

allé, de afspraak van donderdag is dus toch doorgegaan en nu kan ik eindelijk terug surfen, dit keer met een profiel van 30mbit .

Nu maar hopen dat de telefoon zal werken na het weekend.
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

ik begin me toch meer en meer vragen te stellen bij de incompetentie van het personeel bij scarlet .

Gisteren belde ik om een compensatie te vragen voor de anderhalve week dat ik door hun fout zonder internet zat. De dame wist me doodleuk te vertellen dat ik ondertussen afgesloten was. (ik kon niets checken want ik zat op het werk).
Ik had blijkbaar een factuur niet betaald en niet gereageerd op de aanmaning die ze me gestuurd hadden. Ik viel compleet uit de lucht. De aanmaningen moesten per post verstuurd geweest zijn. Ik was er 100 procent zeker van dat ik deze nooit ontvangen had.
Ik kon er niet over discussieren, er was ook geen oplossing meer. Ik was gewoon klant af zei ze letterlijk. Ik wist niet wat er gebeurde.
Ik vroeg haar waarom ze dan nog al de moeite gedaan hebben om mij over te schakelen op scarlet en een nieuwe modem en digicorder te leveren.
Toen werd het efkes stil en moest ik ff geduld hebben. Na een minuutje kwam ze terug met een lichte verontschuldiging. Blijkbaar hadden ze een verkeerd code gebruikt bij het overschakelen naar de adsl naar de vdsl lijn en dacht ze hierdoor dat ik afgesloten was. Gelukkig was dit niet zo. Veel verder ging ze niet n over haar blunder. Als compensatie voor deanderhalve week geen internet en een dag verlof die ik nam voor de technieker die niet af kwam kreeg ik 1 maand gratis abbo. Ik ben maar akkoord gegaan en wou niet verder discussieren. 'k was al blij dat ik terug internet had. Alhoewel :?

Vandaag echter kom ik thuis en weeral geen internet meer, wel telefoon en TV. Ik bel dus naar de technische dienst, na een hele poos te wachten op een technieker en nadat die het probleem gezocht heeft volgde het besluit:
ik had 2 account met dezelfde gebruikersnaam, dus de oude ADSL en wss de nieuwe VDSL. Doordat de ADSL moest afgesloten worden hebben ze heel simpel de gebruikersnaam geblokkeerd, waardoor ik dus met de VDSL ook niet meer online kan. Heel simpel dus,hé. Ja, iedereen kan eens missen, hé :eek:

Oplossing: er is dus (weeral) een ticketje aangemaakt waarin staat om zo vlug mogelijk de account terug te activeren.De technieker kan wel niet garanderen wanneer dit zal zijn. Tof, hé. Dus weeral vandaag en wss morgen geen internet.

De moed zinkt me meer en meer in de schoenen. Ik was al zo blij in het weekend dat het surfen zo razendsnel ging, ik wist alleen niet dat het van zo'n korte duur zou zijn :cry:

Wordt wss nog vervolgd ...

Gelukkig is de smartphone er nog steeds waarmee ik op internet kan en hier mijn beklag doen.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Positief denken, als het eenmaal werkt heb je er hopelijk niet veel omkijken meer aan :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

honda4life schreef:Positief denken, als het eenmaal werkt heb je er hopelijk niet veel omkijken meer aan :wink:
... dacht ik vorige week donderdag :?


:-D
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1199
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 41 keer

Ze zouden komende dinsdag bij mij moeten langskomen in de namiddag. Zou ik nog eens naar hun bellen om te vragen als nog niets gewijzigd is aan de afspraak? :-)
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

doe dit maar voor de zekerheid.
Normaal gezien krijg je de dag voordien een herinnerings sms. Vooraf belde ook de technieker voor de zekerheid.
Gebruikersavatar
Azgard
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 okt 2010, 11:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Het zit je niet mee, t lijkt wel een kruisweg. :?

Ik moet nog een halfjaartje dommelen, dus ik kan nog wat nadenken over wat en wie ik wil...
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

Azgard schreef:Het zit je niet mee, t lijkt wel een kruisweg. :?

Ik moet nog een halfjaartje dommelen, dus ik kan nog wat nadenken over wat en wie ik wil...
tja, de problemen zijn al begonnen een uur na mijn aanvraag naar scarlet one en zijn nog niet gestopt.
'k zou toch eens goed nadenken moest ik jou zijn en zeker alle mogelijkheden eens goed bekijken
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

vandaag meer dan 2 uur aan de telefoon gehangen met scarlet, op een zeker moment me 2 telefoons tegelijkertijd.
Ik probeerde het bij zowel de klantendienst als de technische dienst om mijn lijn terug geactiveerd te krijgen. Geen enkele dienst kon me verder helpen.
Blijkbaar gaat de dienst DIA over het gebruikersbeheer. Andere diensten mogen of kunnen niet bellen naar deze dienst. Het enige dat ze kunnen is hun mailtjes sturen. Allé, dat is hetgene wat ze beweren :? .
Een iemand van de klantendienst durfde het aan om te verzekeren dat ik vandaag nog terug zou geactiveerd zijn maar toen ik thuis kwamnbleek al gauw dat dit nogmaals loze beloftes waren.
Toen heb ik nogmaals gebeld met de klantendienst maar ook deze dame kon niets meer doen dan een mailtje te sturen naar DIA .

Op naar een derde dag zonder internet ...


wordt vervolgd :bang:
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

vlugger vervolgd dan gedacht, rond 18u30 was er dus terug internet thuis :banana: .

'k ben benieuwd hoe lang het deze keer zal duren :?
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Namen of referenties vragen van medewerkers, dan maken ze hun loze beloften meestal wel waar :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

honda4life schreef:Namen of referenties vragen van medewerkers, dan maken ze hun loze beloften meestal wel waar :wink:

Dat doe ik steeds , hoor. Ik heb hier reeds half scarlet en Jansens in mijn "vriendenlijstje" staan: eric, Dave, Bart, Julie, Laurena, kenneth, jamil, ...
Enkel van die arrogante depressieve trut met zelfmoordneigingen (sorry hiervoor) van de administratie heb ik haar naam nog niet. Maar als ik die aan de lijn heb,gooi ik nog liever de lijn dicht om terug een half uur te wachten op iemand anders :bang: .
Gebruikersavatar
Azgard
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 okt 2010, 11:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

dr.trimble schreef:[Enkel van die arrogante depressieve trut met zelfmoordneigingen (sorry hiervoor) van de administratie heb ik haar naam nog niet.
Ze heeft misschien ook problemen met haar internet... :lol:
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1199
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 41 keer

Komende dinsdag in de namiddag verwacht ik dus Scarlet voor de installatie. Ik heb zonet nog eens naar de klantendienst gebeld (bijzonder vlug iemand aan de lijn gehad!) met de vraag dat ze mij konden bevestigen dat er een technieker dinsdag in de namiddag langskomt. Na mijn klachtennummer gegeven te hebben aarzelde een 10 tal seconden en vroeg ze wanneer het juist gepland stond? Ik zei haar nogmaals op 2 november in de namiddag.

Aja, dan zal het doorgaan op 2 november in de namiddag zei ze. Heeft ze mij nu gewoon nagezegd of stond het weldegelijk in het systeem... Nog even en we zullen het zien. Ik hoop er op dat ze komen of ik zit een eindje zonder internet en heb een verlofdag genomen voor niets :evil:
Nick
Member
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 maa 2010, 08:01
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Scarlet en communicatie = 0
Scarlet en planning/administratie = 0
Maar van hun uptime enzo heb ik nooit mogen klagen.

Maar o-wee als je ze nodig hebt; duurt eeuwen voor je iemand aan de lijn hebt; je moet vele malen terugbellen voor het probleem opgelost is. Zoals mijn probleem dat hier ook beschreven staat op forums.
En communicatie tss Scarlet en technische dienst is ook 0 want das een onderaanneming en die twee moeten precies niet veel van elkaar, weten amper iets van elkaar. :-(
Voor mij geen Scarlet meer... Ik was een trouwe klant dat al 10 jaar bij hen was en dan behandelen ze mij zo NEEN DANK U!
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1199
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 41 keer

Ik keek zonet op de site van http://www.scarlet.be/nl/afspraak

en daar staat in plaats van komende dinsdag:

Beste klant,

De technieker komt langs op 2010-12-30 voor de installatie van uw Scarlet abonnement. Wenst u deze installatie-afspraak te wijzigen, dan kan u elke werkdag tijdens de kantooruren bellen naar 03 271 10 01.

:bang:
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1199
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 41 keer

dr.trimble schreef:doe dit maar voor de zekerheid.
Normaal gezien krijg je de dag voordien een herinnerings sms. Vooraf belde ook de technieker voor de zekerheid.
Heb ik vandaag gedaan. Vanaf nu kan je hier mijn miserie lezen...
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 89#p348189
Gebruikersavatar
kweezie wabbit
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 28 feb 2007, 14:55
Contacteer:

Dan ben ik blijkbaar een uitzondering of ik heb veel geluk gehad.
Ik ben overstapt van DxAdsl (full telecom) naar Scarlet One (tf en internet) en de overstap is zonder problemen verlopen.
De technieker stond er op de afgesproken dag en na een uurke kon ik al surfen.
De omschakeling van de tf heeft enkele dagen geduurd maar was ook gedaan binnen de termijn die op de site was aangegeven.

Sinds de overstap begin september nog geen downtime of andere problemen gehad.
Conclusie: ik ben (tot nu toe) wel tevreden van Scarlet.
Als je tegen de lamp loopt, breng dan wat licht mee.
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Een uitzondering niet, of we zijn toch al zeker met twee.
Ik kwam ook van dxADSL en had Internet+Telefonie aangevraagd. Technieken stond er op het moment dat was afgesproken en ik kon direct aan 25 Mbps/3.5Mbps surfen. Telefoongedeelte werkte enkele dagen later ook perfect. Tot nu toe nog geen enkele downtime/snelheidsdaling gehad (of toch dan niet gemerkt).
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

driesve schreef:Een uitzondering niet, of we zijn toch al zeker met twee.
Telefoongedeelte werkte enkele dagen later ook perfect.
zelf dat was bij mij niet in orde. De technieker had niet eens de gegevens ingevuld bij het telefoon gedeelte. Dezelfde technieker was ook bij mijn collega geweest en had daar dezelfde fout gemaakt. Met behulp van dit forum heb ik toen gevonden hoe ik het zelf kon oplossen.

'k moet wel zeggen dat nu alles toch al een week perfect werkt :lol:
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1199
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 41 keer

Ondertussen is op hun afspraken pagina ook mijn afspraak correct gezet:
Beste klant,

De technieker komt langs op 2010-11-15 voor de installatie van uw Scarlet abonnement. Wenst u deze installatie-afspraak te wijzigen, dan kan u elke werkdag tijdens de kantooruren bellen naar 03 271 10 01.

Laat ons hopen dat ik ze de 15de mag verwelkomen! :-)
robke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 26 okt 2010, 14:01

Hebben ze het dan toch moeten aanpassen?? :-)
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”