Telenet kondigt aanpassing Algemene Voorwaarden aan
- fieldoxide
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
- Locatie: Heverlee
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Mijn aanrekening verschijnt elke maand op de 26 ste in 'mijn telenet ' . Deze staat er nog niet in . Misschien moeten we vanaf nu niet meer betalen door de aanpassing van de algemene voorwaarden .
En wat moet ik me daarbij voorstellen als je geregistreerd bent als grootverbruiker ?Disme schreef:Ze zijn er een hele tijd uit geweest, maar hier heeft hij toch wel mijn verbruik geregistreerd hoor.
Na 1 dag in mijn nieuwe periode sta ik al op JPG9 en gemarkeerd als grootverbruiker!
Dat ze je sneller op smalband zwieren ?
-
- Forumtroll
- Berichten: 349
- Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
- Bedankt: 1 keer
Ik kan nog steeds inloggen hier .Ook deze morgen om 07 uur.ddd schreef:Men is toch druk bezig met iets hoor...
Bij aanloggen op "Mijn Telenet":
Aanmelden voor Mijn Telenet
Door verbeteringswerken is Mijn Telenet momenteel niet beschikbaar. Onze excuses voor eventuele hinder.
Druk bezig telenet?Maar niet met de Telemeter,In het weekend zijn ze altijd verbeteringswerken aan het uitvoeren.
Een goed product,moet nu eenmaal goed onderhouden.
Zouden de grootverbruikers zo moeilijk vertrekken naar andere provider?
De datum is trouwens verzet van 31 oktober naar 30 november,las ik hierboven
-
- Elite Poster
- Berichten: 3310
- Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
- Locatie: Lochristi
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Test-Aankoop dient een klacht in tegen Telenet
Consumentenorganisatie Test-Aankoop dient een klacht in tegen Telenet omdat het bedrijf de algemene voorwaarden van zijn contracten heeft veranderd zonder zijn klanten voldoende te informeren. Dat meldt Het Nieuwsblad.
Bron: deredactie
Consumentenorganisatie Test-Aankoop dient een klacht in tegen Telenet omdat het bedrijf de algemene voorwaarden van zijn contracten heeft veranderd zonder zijn klanten voldoende te informeren. Dat meldt Het Nieuwsblad.
Bron: deredactie
-
- Forumtroll
- Berichten: 349
- Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
- Bedankt: 1 keer
Kleine lettertjes in de algemene voorwaarden zijn ook geldig ,die verkooptechniek is al jaren hier in Belgie.Test aankoop vangt gewoon bot.Die kunnen ook niet meer,dan wijzelf.Astralon schreef:Test-Aankoop dient een klacht in tegen Telenet
Consumentenorganisatie Test-Aankoop dient een klacht in tegen Telenet omdat het bedrijf de algemene voorwaarden van zijn contracten heeft veranderd zonder zijn klanten voldoende te informeren. Dat meldt Het Nieuwsblad.
Bron: deredactie
Trouwens vandaag in de krant 'Het Belang van Limburg'heeft Belgacom 'n halve pagina naast Telenet met als reclame,je kan gratis overstappen van Telenet naar Belgacom.Ook op Telenet linker pagina,staat er duidelijk bij,je kan gratis opzeggen tot 30 oktober.Zodoende heeft de klant nog tijd genoeg om over te stappen,en zijn ze nog maar eens geinformeerd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3310
- Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
- Locatie: Lochristi
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Alle klanten moeten individueel op de hoogte worden gebracht !Rikkyrocker schreef:Kleine lettertjes in de algemene voorwaarden zijn ook geldig ,die verkooptechniek is al jaren hier in Belgie.
Op dezelfde manier zoals ze tegen Belgacom bot hebben gevangen? Met een boete voor Belgacom tot gevolg van 800.000 euro?Rikkyrocker schreef: Test aankoop vangt gewoon bot,zoals altijd.
Meer info over de boete van Belgacom vind je in dit topic.
-
- Forumtroll
- Berichten: 349
- Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
- Bedankt: 1 keer
Astralon schreef:Alle klanten moeten individueel op de hoogte worden gebracht !Rikkyrocker schreef:Kleine lettertjes in de algemene voorwaarden zijn ook geldig ,die verkooptechniek is al jaren hier in Belgie.Op dezelfde manier zoals ze tegen Belgacom bot hebben gevangen? Met een boete voor Belgacom tot gevolg van 800.000 euro?Rikkyrocker schreef: Test aankoop vangt gewoon bot,zoals altijd.
Meer info over de boete van Belgacom vind je in dit topic.
We zullen zien.Kan dan maar alleen beter worden voor de klant.En dat telt.
Trouwens bij Telenet gaat het niet over prijsverhoging.Das 'n Heeeeel verschil.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Dit heeft er niets mee te maken. De klacht gaat erover datRikkyrocker schreef: Trouwens bij Telenet gaat het niet over prijsverhoging.Das 'n Heeeeel verschil.
a) Providers de klanten individueel moeten verwittigen bij wijziging van de voorwaarden (dit kan een prijsverhoging zijn, een wijziging van de algemene voorwaarden). Individueel wil zeggen: ofwel een duidelijke vermelding op de factuur, ofwel een aparte brief.
b) Daarenboven moet er ook uitgelegd worden dat - en hoe - de klant hierdoor gratis het contract kan verbreken.
Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Forumtroll
- Berichten: 349
- Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
- Bedankt: 1 keer
dasmewat schreef:Goed zo Test aankoop ! Eindelijk een reactie,hopelijk blijven ze dit keer de druk op de ketel houden..Nu o.a. nog een publiek uitleg eisen over het vrij download nachtmerrie ..
Test aankoop zou er beter aan doen,'n rechtzaak aan te spannen,tegen iedere aanbieder met verkoop technieken hier in Belgie ,die met die hele kleine lettertjes de mensen bedriegen.Maar dat is hier toegestaan.SCHANDE.
Waarom hier niet zoals in Nederland,consumenten program op VRT -VTM- VT4 enz.inplaats van altijd die zelfde praatprograms met steeds diezelfde BV's
waar de meeste geen moer aan heeft.Gelukkig heb ik hier Nederland 1 en 2.
-
- Premium Member
- Berichten: 678
- Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
- Locatie: Hoevenen
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
Ik wil mijn internet en telefonie bij telenet opzeggen maar mijn prime sport behouden .... Hoe pak ik dit het beste aan? Want heb nl een zogenaamde "shake" bij telenet .... En wat moet ik allemaal in de opzeg brief vermelden?
- mailracer
- Elite Poster
- Berichten: 3870
- Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
Gewoon dat je geen telefoon en internet meer wil van hun, maar wel nog de televisie.Ze passen dat je instellingen aan, Je hebt dan gewoon een televisie abonement. Dit kan je doen door naar de klantendienst te bellen.fiestaboyke schreef:Ik wil mijn internet en telefonie bij telenet opzeggen maar mijn prime sport behouden .... Hoe pak ik dit het beste aan? Want heb nl een zogenaamde "shake" bij telenet .... En wat moet ik allemaal in de opzeg brief vermelden?
-
- Premium Member
- Berichten: 678
- Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
- Locatie: Hoevenen
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
Wat doe ik best eerst? Belgacom op de hoogte brengen dat ik telefoon bij hun ga nemen? Want wil natuurlijk wel mijn oma haar huidig telefoonnummer laten behouden ...
-
- Forumtroll
- Berichten: 349
- Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
- Bedankt: 1 keer
Copy - Vermeld er bij wegens aanpassing algeme voorwaarden. Is gratisfiestaboyke schreef:Wat doe ik best eerst? Belgacom op de hoogte brengen dat ik telefoon bij hun ga nemen? Want wil natuurlijk wel mijn oma haar huidig telefoonnummer laten behouden ...
AANVRAAGFORMULIER VOOR DE OPZEGGING VAN UW TELENETDIENSTEN
Met dit formulier dient u een officiële aanvraag in tot opzeg van uw Telenetdiensten. Gelieve dit in te vullen, te ondertekenen en aangetekend terug te sturen naar Telenet Klantendienst. Liersesteenweg 4 te 2800 Mechelen. Op deze manier kunnen wij uw aanvraag zo snel mogelijk behandelen.
Klantennummer*:
1. Uw gegevens*:
Naam en voornaam:
Naam bedrijf:
Straatnaam:
Huisnummer: Busnummer:
Postcode: Gemeente:
Land: Bereikbaar op nummer:
2. De producten die u wenst op te zeggen*:
Uw login, telefoon- of accountnummer Gewenste datum van deactivatie
Internet
Telefonie
CPS/intro
Telenet Mobile
Kabeltelevisieabonnement
Digitale televisie
Betaalpakketten Digitale televisie
3. Waarom zegt u op?
Vertel ons kort waarom u de Telenet diensten hierboven opzegt. Uw opmerkingen en suggesties zullen ons helpen om onze dienstenverlening in de toekomst verder te verbeteren.
Reden van opzegging:
Overstap naar TV VLAANDEREN....................................................................................................
4. Graag hadden wij ook uw bankrekeningnummer ontvangen zodat wij eventuele tegoeden kunnen terugstorten. Indien u verschillende accountnummers heeft, gelieve dan toe te lichten welk rekeningnummer voor welke account van toepassing is.*
Accountnummer Rekeningnummer
- -
- -
Voor akkoord:
Uw handtekening De datum van uw aanvraag
-
- Premium Member
- Berichten: 678
- Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
- Locatie: Hoevenen
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
Wow, fantastisch, bedankt
Greetz
Greetz
-
- Premium Member
- Berichten: 678
- Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
- Locatie: Hoevenen
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
even nog snel een vraagje over de opzegging, bij datum van deactivatie, wat vul ik daar in? mijn maanden lopen elke 10de van de maand af dus vul ik dan 11/10/2010 in of gewoon 30/11/2010 ? Want ok, ik wil wel een maandje dubbel internet nemen om zeker te zijn dat ik niet zonder val maar dat gaat toch niet omdat ik mijn huidig telefoonnummer wil behouden en dan toch niet het telefoonnummer dubbel kan gebruiken ....
- localhost
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
- Twitter: amedee
- Locatie: Sint-Niklaas
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Zie ook deze topic: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=50&t=27387Astralon schreef:Test-Aankoop dient een klacht in tegen Telenet
Consumentenorganisatie Test-Aankoop dient een klacht in tegen Telenet omdat het bedrijf de algemene voorwaarden van zijn contracten heeft veranderd zonder zijn klanten voldoende te informeren. Dat meldt Het Nieuwsblad.
Bron: deredactie
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
- fieldoxide
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
- Locatie: Heverlee
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
- Teebee
- Elite Poster
- Berichten: 1558
- Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
- Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Ik zit hier anders niet echt confortable. Mijne tuut sputtert overdag, en staat altijd in de file.
Enkel snachts is het niet zo druk op de baan, en dan nog staan ze klaar met flitspalen om mijn auto af te pakken.
Enkel snachts is het niet zo druk op de baan, en dan nog staan ze klaar met flitspalen om mijn auto af te pakken.
-
- Plus Member
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 20 maa 2010, 17:53
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 11 keer
- Contacteer:
fieldoxide schreef:Blijkbaar voelen ze de natte bui in Mechelen al aankomen .
Uploaded with ImageShack.us
Dat puntje 2 is serieus consumenten bedrog! Vrij downloaden is niet ongelimiteerd.
Mijn inziens is "ongelimiteerd", zonder limiet, zonder beperkingen en dat is dus totaal niet het geval!
Laatst gewijzigd door Studenteninternet 10 okt 2010, 14:31, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Premium Member
- Berichten: 678
- Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
- Locatie: Hoevenen
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
ze zoude beter is nagaan hoeveel "klanten" effectief "tevreden" zijn met hun nieuwe regelingen .... Maar dat zullen ze wel niet bekend maken en onder de mat vegen ....
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Tja er zullen wel mensen zijn die van deze openstaande poort zullen genieten om te vertrekken ....
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Premium Member
- Berichten: 678
- Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
- Locatie: Hoevenen
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
Niemand?fiestaboyke schreef:even nog snel een vraagje over de opzegging, bij datum van deactivatie, wat vul ik daar in? mijn maanden lopen elke 10de van de maand af dus vul ik dan 11/10/2010 in of gewoon 30/11/2010 ? Want ok, ik wil wel een maandje dubbel internet nemen om zeker te zijn dat ik niet zonder val maar dat gaat toch niet omdat ik mijn huidig telefoonnummer wil behouden en dan toch niet het telefoonnummer dubbel kan gebruiken ....
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Kan je de volledige tekst eens posten? Ben ik benieuwd naar.Studenteninternet schreef:fieldoxide schreef:Blijkbaar voelen ze de natte bui in Mechelen al aankomen .
Uploaded with ImageShack.us
Dat puntje 2 is serieus consumenten bedrog! Vrij downloaden is niet ongelimiteerd.
Mijn inziens is "ongelimiteerd", zonder limiet, zonder beperkingen en dat is dus totaal niet het geval!
Overigens, BGC heeft inmiddels leuke reclame gezet in de kranten dit weekend.
Staat ook op hun website nu http://www.belgacom.be/private/hbsres/j ... 0_NL_click
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
u betaald zowieso 30 dagen vanaf de brief bij telenet aankomt
dus als je hem morgen verstuurd kan hij ten vroegste op 13/10/2010 toekomen en ben je minimum aan telenet verbonden tot 12/11/2010
dus als je hem morgen verstuurd kan hij ten vroegste op 13/10/2010 toekomen en ben je minimum aan telenet verbonden tot 12/11/2010
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- honda4life
- Elite Poster
- Berichten: 5659
- Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
- Locatie: 127.0.0.1
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Sublieme reclame
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Premium Member
- Berichten: 678
- Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
- Locatie: Hoevenen
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
Mijn periode loopt elke x van de 10de van de maand .... Maar daar moet ik dan niet naar kijken, of wel? Stel, ik verzend overmorgen (woensdag 13/10) de opzeg brief, dus dan komt hij wss vrijdag 15/10 aan, wordt mijn abbo dan stopgezet op 10/11 , 15/11 of moet ik wachten tot 10/12 ?????
- honda4life
- Elite Poster
- Berichten: 5659
- Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
- Locatie: 127.0.0.1
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Je kan toch zelf een datum opgeven in je brief
EDIT: Minstens één maand nadat je brief afgestempeld is
EDIT: Minstens één maand nadat je brief afgestempeld is
Laatst gewijzigd door honda4life 11 okt 2010, 22:17, in totaal 1 gewijzigd.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Premium Member
- Berichten: 678
- Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
- Locatie: Hoevenen
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
nee, jullie snappen het niet .... je zit toch altijd met die "opzegtermijn" van 30 dagen .... Of geld deze nu niet? Als deze termijn moet gehandhaaft worden, dan stopt mijn abbo terwijl mijn huidige maand nog loopt ....
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 4954
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Vul dit briefke in: http://bit.ly/telenetopzeggen
en vul als datum van deactivering een datum in die minstens 30 dagen in de toekomst ligt. En daarna het boeltje aangetekend verzenden naar de Liersesteenweg.
en vul als datum van deactivering een datum in die minstens 30 dagen in de toekomst ligt. En daarna het boeltje aangetekend verzenden naar de Liersesteenweg.
- fieldoxide
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
- Locatie: Heverlee
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Dit is de volledige tekst .krisken schreef:Kan je de volledige tekst eens posten? Ben ik benieuwd naar.Studenteninternet schreef:fieldoxide schreef:Blijkbaar voelen ze de natte bui in Mechelen al aankomen .
Uploaded with ImageShack.us
Dat puntje 2 is serieus consumenten bedrog! Vrij downloaden is niet ongelimiteerd.
Mijn inziens is "ongelimiteerd", zonder limiet, zonder beperkingen en dat is dus totaal niet het geval!
Overigens, BGC heeft inmiddels leuke reclame gezet in de kranten dit weekend.
Staat ook op hun website nu http://www.belgacom.be/private/hbsres/j ... 0_NL_click
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Zal liggen aan de resolutie van mijn netbook dan, hier is de tekst niet volledig (in de breedte)
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- fieldoxide
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
- Locatie: Heverlee
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
En ondertussen staat er een nieuwe 'tegenaanval ' van telenet op hun site .
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
1) Ze doen niets anders dan van de daken schreeuwen dat ze de snelste zijn. Je kan misschien wel met heel de familie tegelijk op internet, maar niet met heel de wijk/straat, want dan is het ineens niet meer zo snel.
2) Ik weet niet wat zij onder ongelimiteerd verstaan, maar hun 'vrij downloaden' valt daar niet onder.
Zie puntje 1 en 2 hierboven.fieldoxide schreef:En ondertussen staat er een nieuwe 'tegenaanval ' van telenet op hun site .
Uploaded with ImageShack.us
3) Met de opkomst van mobiel internet zijn hotspots een uitstervend ras.
4) Belgacom heeft meer dan het dubbele aan techniekers die elke dag klaar staan om hun klanten te helpen, big deal.
Waar zijn die 200.000 klanten ineens naartoe? Gaan lopen naar belgacom misschien?
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Ik kom op zo'n vergelijkingstabel van tussen belgacom en telenet uit.krisken schreef:Overigens, BGC heeft inmiddels leuke reclame gezet in de kranten dit weekend.
Staat ook op hun website nu http://www.belgacom.be/private/hbsres/j ... 0_NL_click
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Forumtroll
- Berichten: 349
- Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
- Bedankt: 1 keer
Het werd tijd dat ze eens ferm tegen elkaar gaan opboksen.Kijk in de kranten.
Kan alleen maar goed voor de internetters zijn.
Hopelijk schiet Telenet ook nog eens uit hun slof,en het antwoord zal niet lang meer uitblijven.Zeker weten.
Volgens mij heeft BGC iets geroken.
Kan alleen maar goed voor de internetters zijn.
Hopelijk schiet Telenet ook nog eens uit hun slof,en het antwoord zal niet lang meer uitblijven.Zeker weten.
Volgens mij heeft BGC iets geroken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3310
- Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
- Locatie: Lochristi
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Knap gedaan van de marketingjongens van Telenet .
Ze geven nu zelf toe dat 24000 gezinnen (2% van 1.200.000) NIET toekomen met het toegekende volume.
En dat vermelden ze dan zo maar even in een vergelijking met Belgacom die op alle abonnementen een optie ongelimiteerd aanbiedt.
Ik wist al dat marketingmensen niet op de eerste rij stonden toen de hersenen werden uitgedeeld maar hier lijkt het wel of ze helemaal niet aanwezig waren .
Ze geven nu zelf toe dat 24000 gezinnen (2% van 1.200.000) NIET toekomen met het toegekende volume.
En dat vermelden ze dan zo maar even in een vergelijking met Belgacom die op alle abonnementen een optie ongelimiteerd aanbiedt.
Ik wist al dat marketingmensen niet op de eerste rij stonden toen de hersenen werden uitgedeeld maar hier lijkt het wel of ze helemaal niet aanwezig waren .
-
- Forumtroll
- Berichten: 349
- Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
- Bedankt: 1 keer
Astralon schreef:Knap gedaan van de marketingjongens van Telenet .
Ze geven nu zelf toe dat 24000 gezinnen (2% van 1.200.000) NIET toekomen met het toegekende volume.
En dat vermelden ze dan zo maar even in een vergelijking met Belgacom die op alle abonnementen een optie ongelimiteerd aanbiedt.
Ik wist al dat marketingmensen niet op de eerste rij stonden toen de hersenen werden uitgedeeld maar hier lijkt het wel of ze helemaal niet aanwezig waren .
24.000 zal voor Telenet niet zoveel uitmaken,al er elke maand +- 18.000 nieuwe klanten bijkomen.
En niet alle 24.000 stappen zo direct op.Telenet zal er niet zoveel om geven,moesten de grootverbruikers vertrekken.
Hopelijk komt daar bij Telenet verandering in.
Laatst gewijzigd door Rikkyrocker 12 okt 2010, 08:35, in totaal 1 gewijzigd.